Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Recorda akkurat et ganske kult klipp, og nå ligger det i mine skjermklipp.

Er det noe måte jeg kan få det over på pcen? Hvis jeg vil legge ut på youtube, face etc??

Super enkelt!

 

Gå til http://xboxclips.com/

Skriv inn gamertagen din, og du får direkte link til den.

 

Kan lastes ned, lage gif etc.

Det var så enkelt ja! Tusen takk :)

 

Kommer klippene mine jeg har recorda automatisk opp på min profil? Så om folk skal inn på profilen min kommer de opp automatisk liksom?

 

jepp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger tips til ett par gode spill jeg kan kjøpe. The Witcher skal kjøpes når det kommer, mye mulig Mortal Kombat X også.

 

Eneste jeg har spilt på min Xbox One er Shadows og mordor, Halo MCC (men var ikke gøy å spille Halo igjen), riga og litt rayman.

 

Har tidligere hatt mye glede med følgende spill (uavhengig av plattform):

Skyrim, wow, Battlefield, settlers, diablo 1 &3, metal gear solid, spliter cell, gta 1 & 2.

 

Vil i utgangspunktet spille singleplayer, men utelukker ikke multiplayer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Trenger tips til ett par gode spill jeg kan kjøpe. The Witcher skal kjøpes når det kommer, mye mulig Mortal Kombat X også.

 

Eneste jeg har spilt på min Xbox One er Shadows og mordor, Halo MCC (men var ikke gøy å spille Halo igjen), riga og litt rayman.

 

Har tidligere hatt mye glede med følgende spill (uavhengig av plattform):

Skyrim, wow, Battlefield, settlers, diablo 1 &3, metal gear solid, spliter cell, gta 1 & 2.

 

Vil i utgangspunktet spille singleplayer, men utelukker ikke multiplayer.

Hva med gta 5? Det kommer riktignok på pc til tirsdag, men om du ikke har pc til det så er ikke xbo utgaven noen dårlig invistering det heller. Eller hva med Forza serien om du liker bilspill, isåfall kommer også Project Cars ut i midten av mai.

Lenke til kommentar

De nye GTA-spillene er ikke helt min smak... Vet ikke hvorfor egentlig, men de fenger meg ikke. Har forza horizon 2(?)-demoen, fenget heller ikke... Tror jeg begynner å bli gammel, og har vanskelig for å nyte spill på samme måte som før i tiden.

Vel, GTA må nesten spilles med andre fordi singleplayer/career er ulidelig kjedelig. Vi snakker om å kjøre i rushtrafikk i 10 minutter, for deretter å følge etter noen i 10 minutter også trykke på en knapp. Når man da har biler som ligger like godt på veien som en kano, og kamera som snur seg rundt og forvirrer, i tillegg til at bevegelsene er alt annet enn smooth på toppen av det å bevege karakteren er utrolig slitsomt. Online derimot er det ganske morsomt om du venner deg til bevegelsene.

 

Når du nevner at du er gammel kan jo jeg som er rundt 50 og spiller mye med litt eldre, gi noe tips. Child of Light er litt annerledes og kanskje noe for deg som har blitt gammel som du sier. Trials er noe vi gamle liker godt(har 40 venner som spiller det og vi er fra 25 til 50 år gamle). Farcry som noen nevnte er enkel moro. Screamride er enkelt men morsomt. Rory McIlroy PGA kommer snart og kan bli noe vi gamlinger kan like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...