Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Her for en måned siden, gav de vekk en expansion gratis gjennom EA Access. Men tror ikke en får den nå lenger, kan jo google litt å sjekke om det er mulig.

 

 

Eneste jeg finner er at de ga bort Second Assault DLC'en i januar, men du har fått alle? Jaja, er vel uansett for sent ute..

 

 

Tror jeg skrev at de gav vekk "en" expansion/DLC gjennom EA Access, så ikke alle :)

Lenke til kommentar

Fett!

 

Oppdaterte boksen i dag med siste Preview oppdatering. Nå kommer det røde striper over skjermen, så blir det sort ett lite sekund før det vender tilbake mot normalt bilde.

 

Andre vært borti dette ?

 

Beklager har ikke det, faktisk aldri hatt issues med preview noen gang.

 

Men regner med du har spurt på preview forumet også? Siden MS staff svarer deg rimelig fort der.

Lenke til kommentar

 

Fett!

 

Oppdaterte boksen i dag med siste Preview oppdatering. Nå kommer det røde striper over skjermen, så blir det sort ett lite sekund før det vender tilbake mot normalt bilde.

 

Andre vært borti dette ?

 

Beklager har ikke det, faktisk aldri hatt issues med preview noen gang.

 

Men regner med du har spurt på preview forumet også? Siden MS staff svarer deg rimelig fort der.

 

 

Vet du hva, jeg tror faktisk det kan være HDMI-kabelen. Er litt i tvil om hvilken kabel det er baki der nå, men har opplevde faktisk å ikke få riktig oppløsning første gang jeg koblet opp PS4/One med denne Sony(kina edition) kabalen. Så det kan faktisk være at problemet ligger der, orket ikke dra fra benken i kveld og herje. Fikk jo spillt, bare avbrutt med en stunds mellomrom hehe.

 

Men herregud.. Tok omsider og kjøpe Ori i kveld, og  sokkene mine ble blåst av! For ett vidunderlig spill, rørte virkelig noe i meg dette her :) Gleder meg til å fortsette igjen senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Fett!

 

Oppdaterte boksen i dag med siste Preview oppdatering. Nå kommer det røde striper over skjermen, så blir det sort ett lite sekund før det vender tilbake mot normalt bilde.

 

Andre vært borti dette ?

 

Beklager har ikke det, faktisk aldri hatt issues med preview noen gang.

 

Men regner med du har spurt på preview forumet også? Siden MS staff svarer deg rimelig fort der.

 

 

Vet du hva, jeg tror faktisk det kan være HDMI-kabelen. Er litt i tvil om hvilken kabel det er baki der nå, men har opplevde faktisk å ikke få riktig oppløsning første gang jeg koblet opp PS4/One med denne Sony(kina edition) kabalen. Så det kan faktisk være at problemet ligger der, orket ikke dra fra benken i kveld og herje. Fikk jo spillt, bare avbrutt med en stunds mellomrom hehe.

 

Men herregud.. Tok omsider og kjøpe Ori i kveld, og  sokkene mine ble blåst av! For ett vidunderlig spill, rørte virkelig noe i meg dette her :) Gleder meg til å fortsette igjen senere.

 

 

Velkommen til Ori gjengen! Er helt sykt! Jeg felte nesten en tåre etter 2 minutt inn i introen :p

Lenke til kommentar

Har bytta over til HDMI-kabelen fra PS4, samme type kabel riktignok. Men det fungerer i det minste perfekt på den konsollen. Så får se se når jeg fyrer den opp snart.

 

EDIT: Som jeg mistenkte, der var kabelen. PS4 sin fungerer sålangt bra. Ingen skjermflimring eller utfall av bildet. Nesten som om jeg må prøve den defekte kabelen på PS4...kan være konsollen er ekstremt kresen på kabel :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Prøvde child og light i dag, makan til kjedelig spill haha!

 

Skal sjekke ut andre tips her :)

Har du prøvd Asassins Creed Black Flag? Det får du billig, jeg kjøpte det til 6$ .Kjempemorsomt, og pent spill :)
Hvor fikk du kjøpt det til 6$?

 

På G2a-com kjøpte jeg det .

Lenke til kommentar

 

 

 

Prøvde child og light i dag, makan til kjedelig spill haha!

 

Skal sjekke ut andre tips her :)

Har du prøvd Asassins Creed Black Flag? Det får du billig, jeg kjøpte det til 6$ .Kjempemorsomt, og pent spill :)
Hvor fikk du kjøpt det til 6$?

 

På G2a-com kjøpte jeg det .

 

 

Var det ikke spill fra G2A.com som ble nektet å bli brukt på konsollen for litt tilbake? Eller var det game tid kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...