Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke rart at man får feil melding når det står begrenset på Xbox.com sine sider.. Tipper de prøver å få orden på dvs problemer som at man måtte laste ned COD 2 ganger osv og folk som ikke fikk lasta det ned etc og generelle andre feil.

 

Er det noen som har kjøpt Halo digitalt og fått den 15gb pre load patchen? Jeg vet ikke om jeg har sett den lasta ned i bakgrunnen en eller annen gang jeg ikke har fulgt med eller det faktumet at den ikke har kommet for min del.

Lenke til kommentar

Ja jeg koblet forkortelsen etter å ha sett klippet ett par ganger :p

 

Har aldri orket å spille online på Halo spillene noe særlig, så dette treffer ikke meg i særlig grad. Men har ikke 343 hyret inn "pro" Halo spillere da?

 

Kan vel ikke plutselig sitte med Halo: COD Edition da regner jeg med.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fy flate, Volgarr The Viking er for hardcore altså. Dauer hele tiden jeg :p

 

EDIT: Til helvete med hele spillet. Tilbake til de glade Sega Master System dagene hadde jeg tolmodighet til slikt. I dag ødelegges slike koselige 2D-spill enten av tidspress eller at det rett og slett er for hardcore etter min smak.

 

Greier ikke å lene meg tilbake og slappe av med slikt haha.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

vi sliter som faen med å få handla på store nå US. vi kontaktet DNB å det viser seg det at dnb har banet slik at man kan handle på U S store på x1 . det vil si når du handler et spill på us store, så tar dnb opp d slik at du er i US , å når du da 5 min senere drar på coopen å handler pizza så blir d mind fuck. noen som har fått sjekka nermere på det her , er dette slutten for US dashboard å billige spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vi sliter som faen med å få handla på store nå US. vi kontaktet DNB å det viser seg det at dnb har banet slik at man kan handle på U S store på x1 . det vil si når du handler et spill på us store, så tar dnb opp d slik at du er i US , å når du da 5 min senere drar på coopen å handler pizza så blir d mind fuck. noen som har fått sjekka nermere på det her , er dette slutten for US dashboard å billige spill

Hvis den kun gjelder DNB er det vel ikke slutt. Har de gitt noen forklaring på hvorfor de eventuelt har sperret Xbox Store US?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...