Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

vi sliter som faen med å få handla på store nå US. vi kontaktet DNB å det viser seg det at dnb har banet slik at man kan handle på U S store på x1 . det vil si når du handler et spill på us store, så tar dnb opp d slik at du er i US , å når du da 5 min senere drar på coopen å handler pizza så blir d mind fuck. noen som har fått sjekka nermere på det her , er dette slutten for US dashboard å billige spill

Hvis den kun gjelder DNB er det vel ikke slutt. Har de gitt noen forklaring på hvorfor de eventuelt har sperret Xbox Store US?

det har ikke noe med us store, mn svindel, det viss på deres side at du er i us å Norge på samme tid, så dette sikkerhetsmessige årsaker. de får liksom ikke åpnet for en bedrift at d skal fungere bare på us store. det jeg synes er så rart er at jeg har gjort dette nå siden februar med xboxn, å hvorfor skal de plutselig ha tenkt over dette nå

Lenke til kommentar

Og så var vi i gang igjen :p

Face palm!!!

 

Det står til og med på XboxLive i skrivende stund:

Kjøp og bruk av innholdBegrenset"

Men neida!!! Idiotene må bare løpe rundt og tro at nå er vi region locked. Nå er det slutt.

Folk gidder å kave seg opp med at de ikke får kjøpt en PRE-RELEASE i dette sekund. De kan ikke spille spillet før om en uke uansett. Men siden de ikke kan laste det ned, ja så må vi jo være REGION-F***ing-Lock. Drit i at MS skriver de har problemer med kjøp og salg. Det er jo sekundert, for vi er REGION Locked.

 

Folk eier jo ikke tålmodighet, og nå gikk jeg tom også.....

:eek:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Og så var vi i gang igjen :p

Face palm!!!

 

Det står til og med på XboxLive i skrivende stund:

Kjøp og bruk av innholdBegrenset"

Men neida!!! Idiotene må bare løpe rundt og tro at nå er vi region locked. Nå er det slutt.

Folk gidder å kave seg opp med at de ikke får kjøpt en PRE-RELEASE i dette sekund. De kan ikke spille spillet før om en uke uansett. Men siden de ikke kan laste det ned, ja så må vi jo være REGION-F***ing-Lock. Drit i at MS skriver de har problemer med kjøp og salg. Det er jo sekundert, for vi er REGION Locked.

 

Folk eier jo ikke tålmodighet, og nå gikk jeg tom også.....

:eek:

 

Hva med å lese hele feilmelding til MS ang storen?

 

Purchase and Content UsageLimited

Affected platforms:

  • xboxone_icon.png

    Xbox One

Affected services:

  • Downloading items that you have already purchased

11/6/2014 12:47:17 AM CST:

Are you encountering issues when trying to access content from the Atlas Digital Content Pack for Call of Duty: Advanced Warfare? We are aware of the situation and our team is working hard to find a fix. Thanks for being patient during this process. We’ll have an update for you as soon as we have more information.

 

 

Lenke til kommentar

Sorry.. Men noe av det dummeste jeg har hørt i dag. Jeg har DnB også, null problemer for meg.

Hvorfor er det slik at hver eneste dag nå så kommer det noen som skal si at det ikke er lengre mulig å kjøpe på US store? Jeg tipper 80% av tida så har man gjort en feil med info eller i de resterende tilfellene ikke har nok penger, kort type, eller det faktumet at Xbox live viser at kjøp og bruk av innhold er begrenset for øyeblikke fordi de fikser ting på store :)

 

Som noen andre sa før meg her, sjekk opp banken om hva slags sikkerhet du har rundt kortet isåfall. Jeg har iallfall ikke noe problemer med det ene eller andre..

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Kan nevne min erfaring. Har brukt US store siden november i fjor, vanlig sr-bank kort. Ingen problem. Sluttet å fungere på 07.11. Byttet til Norsk region, og fungerte med engang, samme kort. Så noe har blitt endret.

 

Edit: morsom tilleggnotis; Bekreftelse mailene ved kjøp i US store kom på norsk, mens kjøp i Norsk store kom på engelsk :p

Endret av solz
Lenke til kommentar

Har brukt bankkortet mitt hele veien, senest når jeg kjøpte season pass på COD AW.

Men nå skulle jeg legge inn en forhåndsbestilling av AC Unity fikk jeg beskjed om at jeg ikke kan bruke denne betalindsmetoden .. veldig rart.

Kan vær at det er noe problemer med live nå, jeg vet ikke

Lenke til kommentar

Har brukt bankkortet mitt hele veien, senest når jeg kjøpte season pass på COD AW.

Men nå skulle jeg legge inn en forhåndsbestilling av AC Unity fikk jeg beskjed om at jeg ikke kan bruke denne betalindsmetoden .. veldig rart.

Kan vær at det er noe problemer med live nå, jeg vet ikke

Prøv en gang til, jeg fikk feilmelding på første forsøk når jeg bestilte Sunset Overdrive og Halo MCC en stund tilbake, men andre forsøk gikk gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...