Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Tror ikke du burde holde pusten dette har vært ønsket siden preview programmet startet, men det er mange votes. Og det er ingen grunn til at det ikke skal fungere for xbone er connected i stand by. Tror dette henger litt igjen fra kinect dagene da de ville at vi skulle skru på systemet med stemmen.

Lenke til kommentar

Du kan gjerne si at grafikken var primitiv, men så var hardwaren like så. Det er så enkelt som du selv nevner, grafikk selger, og da prioriteres heller det. Synd, siden framerate kan gjøre underverker på gameplay.

 

Når du nevner oppløsning, så kan 1080p og 60fps fint nås på både PS4 og Xbox One, men da på bekostning av litt grafisk "digg", noe de færreste utviklere vil gjøre, siden som sagt, grafikk selger.

 

Spill utviklerene har jo dobbelt så mye tid per frame med 30FPS kontra 60FPS. Med 60FPS får også CPU'en nærmest dobbelt så mye jobb motsetning til framebuffer oppløsning som kun går utover de siste rendering stegene i GPU'en, samt båndbredde. Det er da ikke nødvendigvis bare "grafikk pynt" 30FPS valget kan lande på, selv om det ofte gjør det.

Jeg mener at langt flere spill burde ha kjørt i 60FPS, men at 30FPS kan være et bedre valg avhengig av spillet og hva det gir tilbake. Forutsett at spillet har stabil framerate og en god input prosessering.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over kommentarene til både Kampheld, Shinobi og Phil Spencer. Det begynner å samle seg opp en del hint og vink angående Banjo til Xbox One. Det var jo litt sånn med Killer Instinct også (dog kanskje mer åpenbart mtp at Microsoft registrerte varemerket på nytt).

 

Jeg tør imidlertid ikke å håpe noe konkret helt ennå. Det er bedre å bli overrasket over noe jeg ikke trodde kom til å skje enn å bli skuffet over noe jeg trodde kom til å skje.

 

Btw: Forslaget jeg linket til gjelder også for Conker og Viva Pinata. Gi det en stemme selv om du føler deg sikker på at Banjo er under utvikling til XBO.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hei! Har et lite problem med gold medlemskapet mitt. I går etter at live var nede, så forsvant gold medlemskapet mitt. Jeg logga på igjen etter at live var oppe igjen, og da krevde xboxen nytt medlemskap. Litt kjipt da jeg handla inn 12 mnd for 2 dager siden :( Har sett litt på nettet og det er folk som har opplevd det før, men det var da i starten av året, som var knyttet til en oppdatering. Dette skal ha blitt fikset siden da. Det må nesten ha en sammenheng med bruddet i går, da det skjedde like etter. All kjøps historikken er også borte...

 

Billing informasjonen min er registrert i USA og alle kjøp ble gjort i dollar, om det skulle ha noe å si. Har kvittering for kjøpet av medlemskapet. Skal jeg henvende meg til support Norge?

Lenke til kommentar

Hei! Har et lite problem med gold medlemskapet mitt. I går etter at live var nede, så forsvant gold medlemskapet mitt. Jeg logga på igjen etter at live var oppe igjen, og da krevde xboxen nytt medlemskap. Litt kjipt da jeg handla inn 12 mnd for 2 dager siden :( Har sett litt på nettet og det er folk som har opplevd det før, men det var da i starten av året, som var knyttet til en oppdatering. Dette skal ha blitt fikset siden da. Det må nesten ha en sammenheng med bruddet i går, da det skjedde like etter. All kjøps historikken er også borte...

 

Billing informasjonen min er registrert i USA og alle kjøp ble gjort i dollar, om det skulle ha noe å si. Har kvittering for kjøpet av medlemskapet. Skal jeg henvende meg til support Norge?

 

Det er et problem nå som gjør at du muligens ikke får laste ned innhold du har kjøpt.

 

Her er oversikt over drifts problemer.

 

Om jeg var deg og siden du har gjort kjøp på en konto registrert med USA adresse. Så ville jeg ventet litt å se om det ordner seg når dem får ordnet problemet. Bare i tillfelle du møter en kundebehandler som skulle bli vanskelig med deg.

 

Om problemet ditt ikke ordner seg når dem ordner drifts problemer. Så går du hit å starte en chat med support :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Hei! Har et lite problem med gold medlemskapet mitt. I går etter at live var nede, så forsvant gold medlemskapet mitt. Jeg logga på igjen etter at live var oppe igjen, og da krevde xboxen nytt medlemskap. Litt kjipt da jeg handla inn 12 mnd for 2 dager siden :( Har sett litt på nettet og det er folk som har opplevd det før, men det var da i starten av året, som var knyttet til en oppdatering. Dette skal ha blitt fikset siden da. Det må nesten ha en sammenheng med bruddet i går, da det skjedde like etter. All kjøps historikken er også borte...

 

Billing informasjonen min er registrert i USA og alle kjøp ble gjort i dollar, om det skulle ha noe å si. Har kvittering for kjøpet av medlemskapet. Skal jeg henvende meg til support Norge?

 

Det er et problem nå som gjør at du muligens ikke får laste ned innhold du har kjøpt.

 

Her er oversikt over drifts problemer.

 

Om jeg var deg og siden du har gjort kjøp på en konto registrert med USA adresse. Så ville jeg ventet litt å se om det ordner seg når dem får ordnet problemet. Bare i tillfelle du møter en kundebehandler som skulle bli vanskelig med deg.

 

Om problemet ditt ikke ordner seg når dem ordner drifts problemer. Så går du hit å starte en chat med support :)

 

 

Takk takk! :) Da får jeg bare vente til dem får ordna opp.

Lenke til kommentar

Var med i en The Crew-beta tidligere i høst via en fyr fra Live som er spilltester av noe slag i USA. Var ikke så imponerende synes jeg. Stort map og sånt, men ikke så morsomt eller interessant som Forza Horizon 2. Får vel se om det er noe særlig mer interessant i denne betaen om jeg orker å bli med. Ellers får jeg bare gi bort den nye koden min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...