Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Kjøpte Xbox One igår på Elkjøp. Så prisene overalt var 3990, og jeg var gira. Når jeg kom dit så var prisen 4490 (inkludert kinect). De sa prisforskjellen var pga det ene var nordisk og det andre var europeisk utgave.
Jeg måtte ta til takke med den dyre skandinaviske, da det var eneste igjen med kinect.

Når jeg kom hjem og koblet opp Xboxen reagerte jeg raskt på at jeg ikke fikk velge norsk språk eller norsk lokasjon. Etter å ha pratet med Elkjøp fant de ut at jeg har fått EU/imporert versjon likevel, selv om jeg betalte for en skandinavisk en. Så da har jeg valget om å levere den inn og få en norsk en (til 4490 som jeg har betalt), eller beholde den importerte og spare de 500 kronene.

 

Så for de som orket å lese, hva burde jeg gjøre? Taper jeg noe på å ikke ha skandinavisk versjon? Noe jeg ikke får tilgang til, eller gir det problemer? Satt det på xboxen at jeg bor i england. Er det bedre å velge USA?

:)

Lenke til kommentar

Jeg har også import versjonen. Å jeg kan velge norsk også.. Synes 3999 hørtes dyrt ut. Det var det samme jeg betalte for den i sommer med kinect.. Har jo sett priser på 2999kr.

 

Forøverig man MÅ velge norsk språk for SÅ å velge Norge som lokalisering. Man kan ikke ha engelsk språk og norsk lokalisering.. Så er nok det du har bomma på.

Men sikker på at det ikke er andre steder som er billigere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se der ja! Fikk ikke valgt norsk første gangen jeg startet opp. Var nok via updaten at det kom. Takk for det! :)

Kamaaz: Det er 3990 med kinect! Har ikke sett det billigere noen plasser når jeg letet nå så.

 

Ellers er jeg fornøyd hittils med konsollen. Har ikke så mye tid til å spille ved siden av skole og jobb og andre fritidsaktiviteter, så er i utgangspunktet skeptisk på å bruke så mye penger på spill.

Men det er jo så gøy :p.

Lenke til kommentar

 

 

Hei!

 

Kjøpte Xbox One igår på Elkjøp. Så prisene overalt var 3990

Wow! Komplett har den for 3500 :p er 3500 jeg kjøpte min for.

 

4190 hos de nå

https://www.komplett.no/xbox-one/820299

 

Med kinnect ja. Jeg kjøpte min uten da jeg ikke har stort bruk for kinnect :p

 

Plus kinnect er 500-700 spenn dyrere enn ps4 sitt kamera.

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...