Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

hvis bankene har gjort noe, så kan dere bruke paypal?

Testet med det, samme utfall. Selv om andre tjenester trekker fint fra paypal kontoen.

 

 

det er jo merkelig, jeg bruker jo samme Visa til å kjøpe fra mange steder i utlandet, og I Norge på butikken.

hvorfor skulle det være noe anderledes med MS store og at banken har en sikkerhet på det.

Lenke til kommentar

 

 

hvis bankene har gjort noe, så kan dere bruke paypal?

Testet med det, samme utfall. Selv om andre tjenester trekker fint fra paypal kontoen.

 

 

det er jo merkelig, jeg bruker jo samme Visa til å kjøpe fra mange steder i utlandet, og I Norge på butikken.

hvorfor skulle det være noe anderledes med MS store og at banken har en sikkerhet på det.

 

Ja, er veldig merkelig. Eneste jeg kan tenke er at billing address ikke samsvarer med kortet. US store er eneste plassen hvor man har endret på det.

Lenke til kommentar

Detta minna meg om når jeg hadde netflix og bare skrev en random usa adresse og kortet mitt. Altså når jeg kjøpte USa netflix for mange år siden.

 

Banken låste alle pengene mine. OG jeg måtte ringe dem å forklare.

 

Etter det har jeg vært påpasselig å skaffe meg en adresse i USA og etter det har jeg aldri hatt problemer

Lenke til kommentar

Kan vi heller diskutere et større problem, at MP`en til Halo: MCC er plutselig blitt så COD-ish?

 

http://i.gyazo.com/c8266004805e6f1e75f9eb065ca796de.mp4

 

Det der er ikke MCC, men Halo 5 betaen.

Vi får se ordentlige bilder/videoer i morgen.. venter heller til da før jeg dømmer noe. Får jo i tillegg teste det ut i desember. Men det ser.. ille ut.

 

/Redigert: Halo MCC-turnering foregår NÅ for dere som ikke visste det. Streames her: http://www.twitch.tv/halo

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er jo egentlig ikke noe nytt, spill blir mer og mer like hverandre, det samme skjer med spillindustrien som har skjedd med popmusikk, alt på topp 10 lista er klisslikt.

Lenke til kommentar

Halo 5 er ikke låv å klage på. 343 ga oss MCC slik alle elsker å husker det. Dette vare store grunner til at 343 kan gjøre hva de vil med gameplayet , uten at folk skal komme med kommentaren , tilbake med klassisk halo. Synes det er bra at halo blir annereldes over tiden. Halo 3 var en gang å det blir aldri d samme igen som den gaming tida vi alle husker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...