Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei. nå får jeg ikke godkjent betaling på US store. noen som kan anbefale nettside som sender Microsoft gavekort (US) på mail?

Bare kjøp på xbox.com istedet for xboxen ;)

 

 

 

Woot, er moroa over?

Nå må folk slutte å rope Ulv Ulv hver gang en stakkar ikke klarer å gjennomføre et US-kjøp på konsollen sin!

Synes jeg ukentlig leser om "Nå er muligheten for å kjøpe billig fra USA stengt!", og så viser det seg hver gang at det bare er en som ikke klarer å få sin transaksjon gjennom.

Kan dere ikke bare slappe av.....?

Hvis den muligheten blir stengt, skal vi nok få høre/lese det med store fonter på mange forum.

Så inntil da, ingen grunn til panikk.

Synes bare jeg for tiden leser flere ganger i uken om ulv ulv, US-store er stengt....

Og det viser seg hver gang at det ikke er rot i ryktene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei! Har et lite problem med gold medlemskapet mitt. I går etter at live var nede, så forsvant gold medlemskapet mitt. Jeg logga på igjen etter at live var oppe igjen, og da krevde xboxen nytt medlemskap. Litt kjipt da jeg handla inn 12 mnd for 2 dager siden :( Har sett litt på nettet og det er folk som har opplevd det før, men det var da i starten av året, som var knyttet til en oppdatering. Dette skal ha blitt fikset siden da. Det må nesten ha en sammenheng med bruddet i går, da det skjedde like etter. All kjøps historikken er også borte...

 

Billing informasjonen min er registrert i USA og alle kjøp ble gjort i dollar, om det skulle ha noe å si. Har kvittering for kjøpet av medlemskapet. Skal jeg henvende meg til support Norge?

Fiksa det seg ? Om ikke så kan det være at du muligens har satt lokasjon på xboxen til USA og kjøpt Xbox live via xboxen og dermed fått amerikansk xbox live. Selv om du har USA som lokasjon så må du ha europeisk live. Merket det når broderen hadde problemer med Live som han kjøpte via xboxen, og ga han da 14 dagers gratis fra meg som funket helt utmerket.

Lenke til kommentar

Jeg handlet ihvertfall til hubbabubba-priser fra USA igår, så det er nok som nevnt over - Ulv Ulv :)

 

Lurer på om man får kjøpt HALO-pakka online i sin helhet, eller om man får valget mellom å kjøpe de forskjellige delene.

"Playlists" som står beskrevet i linken under virker jo lovende!

 

http://www.shacknews.com/article/87041/halo-the-master-chief-collection-review-remastered-chief

 

Gleder meg spesielt til de 2 første spillene i serien. :)

Endret av FromValhalla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hei. nå får jeg ikke godkjent betaling på US store. noen som kan anbefale nettside som sender Microsoft gavekort (US) på mail?

Bare kjøp på xbox.com istedet for xboxen ;)

 

 

 

Woot, er moroa over?

Nå må folk slutte å rope Ulv Ulv hver gang en stakkar ikke klarer å gjennomføre et US-kjøp på konsollen sin!

Synes jeg ukentlig leser om "Nå er muligheten for å kjøpe billig fra USA stengt!", og så viser det seg hver gang at det bare er en som ikke klarer å få sin transaksjon gjennom.

Kan dere ikke bare slappe av.....?

Hvis den muligheten blir stengt, skal vi nok få høre/lese det med store fonter på mange forum.

Så inntil da, ingen grunn til panikk.

Synes bare jeg for tiden leser flere ganger i uken om ulv ulv, US-store er stengt....

Og det viser seg hver gang at det ikke er rot i ryktene.

 

 

Er ikke så rart at folk er nervøse. De har jo fjerne muligheten for å kjøpe Hong Kong, til og med fra VPN (HVORDAN?! Jeg prøvde selv), og jeg tror jeg har lest at India også er stengt. Så vi lever på Microsofts nåde hele gjengen egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det kan ha noe med xbox.com profilen din, hvis du migrerer den til Hongkong, og bruker VPN vil det nok fungere. (hvis det er IP block da og ikke bare xbox.com profil lokasjon)

Lenke til kommentar

 

Hei! Har et lite problem med gold medlemskapet mitt. I går etter at live var nede, så forsvant gold medlemskapet mitt. Jeg logga på igjen etter at live var oppe igjen, og da krevde xboxen nytt medlemskap. Litt kjipt da jeg handla inn 12 mnd for 2 dager siden :( Har sett litt på nettet og det er folk som har opplevd det før, men det var da i starten av året, som var knyttet til en oppdatering. Dette skal ha blitt fikset siden da. Det må nesten ha en sammenheng med bruddet i går, da det skjedde like etter. All kjøps historikken er også borte...

 

Billing informasjonen min er registrert i USA og alle kjøp ble gjort i dollar, om det skulle ha noe å si. Har kvittering for kjøpet av medlemskapet. Skal jeg henvende meg til support Norge?

Fiksa det seg ? Om ikke så kan det være at du muligens har satt lokasjon på xboxen til USA og kjøpt Xbox live via xboxen og dermed fått amerikansk xbox live. Selv om du har USA som lokasjon så må du ha europeisk live. Merket det når broderen hadde problemer med Live som han kjøpte via xboxen, og ga han da 14 dagers gratis fra meg som funket helt utmerket.

 

Hei! Nei, forsatt ingen gold. Ja, jeg har lokasjon som USA, og jeg kjøpte live i dollar. Jeg fikk brukt det i 2 dager, helt til det bruddet skjedde for noen dager siden. Så jeg tror det har sammenheng med det, i og med at jeg fikk brukt det et par dager som sagt. Også all kjøps historikken er borte, og xbox.com later som at jeg ikke har en xbox one. Profilen på xbox.com linker alt til 360 jeg hadde før. Jeg får sett kjøps historikken på xbox.com, meeen det står under 360 spill, og alle titler er merket med "ukjent tittel". Dette er da ting jeg har kjøpt på xbox one med dollar, da jeg har ikke 360 lenger... Jeg har også oppdatert billing infoen på selve xboxen, da med en adresse i USA. Dette har ikke blitt oppdatert på xbox.com, da det forsatt står min gamle adresse osv. Aner ikke hva som har skjedd, men er helt på trynet nå.

 

Grunnen til at jeg opprettet billing info i USA, er fordi jeg kjøpte import versjonen av konsollen og Norge eksisterer ikke på lista. Så jeg fikk ikke registrert Visa med en norsk post kode. Så billing infoen min på selve xboxen består av en norsk adresse og amerikansk post kode, og da lokasjon til den post koden. Dette har fungert fint(har kjøpt en del spill osv fra US store) til det live bruddet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

uten at jeg vet med sikkerhet, så har jeg hørt om dette før men folk som har kjøpt Gold fra en annen region enn de egentlig tilhører, jeg har alt på xbone satt til US, men xbox.com profilen min er i Norge, jeg kjøper også Gold til norsk pris, har til nå ikke hatt problemer med Gold

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Er jo styr om dette hver eneste gang jeg har titt innom her. Kjøpte nettopp dragon agefra hong kong uten problemer.. Ikke noe VPN shit ble brukt eller noe som helst sperre..

India er heller ikke stengt. Kjøpte noen FIFA points derifra også.

Jeez.

Å? Da har de forandret noe igjen. Hundrevis av folk på neogaf kunne plutselig ikke kjøpe, inkludert meg.

 

Hvilken metode brukte du?

Lenke til kommentar

 

Hvis den muligheten blir stengt, skal vi nok få høre/lese det med store fonter på mange forum.

Så inntil da, ingen grunn til panikk.

 

 

Synes bare jeg for tiden leser flere ganger i uken om ulv ulv, .......

 

 

Er ikke så rart at folk er nervøse. De har jo fjerne muligheten for å kjøpe Hong Kong, til og med fra VPN (HVORDAN?! Jeg prøvde selv), og jeg tror jeg har lest at India også er stengt. Så vi lever på Microsofts nåde hele gjengen egentlig.

 

 

 

Er jo styr om dette hver eneste gang jeg har titt innom her. Kjøpte nettopp dragon agefra hong kong uten problemer.. Ikke noe VPN shit ble brukt eller noe som helst sperre..

India er heller ikke stengt. Kjøpte noen FIFA points derifra også.

Jeez.

My freakin point exaclty.

NOK ENGANG!.

Slutt å syte med "dommedagsprofetier" når noen idioter ikke klarer å kjøpe fra en annen store.

Jeg gjentar. Når/hvis denne muligheten fjernes, vil det stå med STORE FONTER på mange nettsider.

Kan vi nå holde kjeft om denne muligheten inntill det er et faktum????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...