Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Støtte på et lite problem nå. Skulle prøve å broadcaste litt Minecraft, og det fungerte greit. En venn joina gamen min og snakka som bare det, men han hørte tydeligvis ikke hva jeg sa til han. Snakka i et sett jeg også, men null respons. Noen som har hatt noen problemer med headsettet?

Eller så er det partychaten som fortsatt er litt buggy. Hadde samme problemet når naboen og jeg skulle spille Destiny betaen og vi fikk fiksa det til slutt ved og launche partychatten først og så spillet etterpå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må være den dårligste lanseringen av en konsoll i Norge? Jeg kan ikke komme på noe i farta som har vært SÅ skuffende som dette.

Svaret er: PS4 ifølge mange *sarcasm* :p

 

Er jo flere hundretalls som rapportere samme feil bare i Norge

Er virkelig noe galt når denne lille delen av gamingverden i Norge med diskusjon.no der brukere er oppgitt, frustrert over å få en knitrebox, en liten del av dem har hentet 2 eller flere X1 uten å få en som ikke knitrer.

Den skal ikke være slik! Dermed basta.

 

Perfekt norsk lansering har blitt hypet opp lenge med fullt norsk Kinect stemmestyring, folk får ikke det dem har bestilt i sine ordre, Day One Edition ble for mange next week edition, ulyder i maskinen i dashbord men ikke under spilling m.m.

Da er det noe som ikke stemmer.

 

Ser ut som jeg gjorde riktig med å la spillgleden i meg vinne ved å skaffe konsollen 29.nov ifjor.

 

Hadde dette skjedd meg som hadde ventet på en flunkende ny konsoll i nesten 1 år ekstra, vet ikke hva jeg skulle ha gjort.

Jeg føler virkelig med dem som har fått sin X1 med feil.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

mye er vel noe hardt å ta i, RROD forgje gen. synes jeg var uakseptabelt mye. men dette er liten skala i forhold.

Sony har også problemer med HW, det er heller ikke noe nytt at konsoller kan ha problemer når de blir laget i så stor kvanta.

Lenke til kommentar

mye er vel noe hardt å ta i, RROD forgje gen. synes jeg var uakseptabelt mye. men dette er liten skala i forhold.

Sony har også problemer med HW, det er heller ikke noe nytt at konsoller kan ha problemer når de blir laget i så stor kvanta.

All forbrukerelektronikk har feil, alt fra 1-4 % er normalt sies det. Men ms er jo ekstreme inn i mellom. Feilprosenten må være høyere med tanke på hvor mange her inne som rapporterer feil.

Lenke til kommentar

Hele vennegjengen min årna seg utgaven av xbox uten kinect i går fra komplett, lokale spaceworld, expert osv. Null problemer med de hvertfall :)

 

Nå er det jo også ofte sånn at de det ikke funker hos er de som skriker mest om det og tyr til forum osv :)

 

Kinect utgaver hele gjengen ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...