Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at de bruker Sony TV for å teste spillet i filmen :)

Takk for eit glimrande bidrag.

 

Elles så brukar omtrent samtlege spelutviklarar Windows som operativsystem. Det vil seie at delar av, om ikkje heile Naughty Dog brukar eit Microsoft produkt for å porte TLOU over til PS4.

 

36162035.jpg

 

Nokon må ringa nokon å fortelje dei dette!

Endret av BlastyTrasty
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Holy hell ja! Og i ekte Forza stil høres lydbildet ut til å bli helt suverent, atter en gang :)

Ja, Forza har alltid vært bra på lyd - og det virkar som om Playground gutta ikkje tar nokre snarvegar. Eg spelte FH1, men kan ikkje hugse om heile verda var open(?)

 

Vonaleg er heile verda i FH2 open, slik at ein kan leggje seg ut på ein flott, long roadtrip i det sørlege Europa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er ikke alle som er opphengt i merkenavn, MS har f.eks ved flere anledninger brukt Apple maskiner for å vise Windows, selv om de regnes som "fiender"

det er egentlig bare innbitte fangutter som driver merkevare kriger, Sony, MS, Apple, samsung osv driver egentlig ikke på sånn

 

men la det ligge, jeg sluttet i ps4 vs xbox one tråden for å slippe sånt mas, ikke dra det inn her også

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt xboxen min i noen dager, og er stort sett fornøyd. Micen som fulgte med, virker ikke i tillegg til at jeg har hatt litt problemer med at gold medlemskapet mitt plutselig forsvant men det er i orden nå. Har så langt bare prøvd ett spill, EA Sports UFC. Spillet er ganske realistisk, men det er store rom for forbedringer da spesielt i offline delen. Vipper mellom 6/7 av 10 for meg.

 

Er det noen must have spill ute nå? Har bestemt meg for å kjøpe Halo Master Chief collection når den kommer. Spilte Halo 1 og 2 når jeg hadde den første xboxen, men gikk senere over til PS3 før jeg nå kjøpe xbox igjen.

Lenke til kommentar

Spillet er ganske realistisk, men det er store rom for forbedringer da spesielt i offline delen. Vipper mellom 6/7 av 10 for meg.

Multiplayer delen kunne dei like godt ha kalla "Spinning back kick simulator 2014". Men, det er spelarane si skuld, ikkje spelet.

 

Elles, einspelar delen er tidvis morosam.

Men flyten er utruleg dårleg. Dei obligatoriske treningane i mellom kvar kamp er jo i og for seg 'realistisk', med tanke på at ein utøvar har jo treningscamp i mellom kvar kamp. Men det øydelegg flyten, og er ingenting anna enn irriterande når du alt har maks på alle aspekt i karrieremodus (level 100, om du vil).

 

Bakke-kamp, og då spesielt 'Ground and Pound' er jo omtrent totalt fråværande sett bortifrå eit axe-kick og ein stupande hook. Det er skikkelig elendig. Dette gjorde dei gamle THQ spela mykje betre, og det gamle EA MMA gjorde også dette utruleg mykje betre.

 

 

Elles så har eg karakterar i dei fleste vekt klassane no. Welterweight mesteren min har no knocka ut 12 motstandarar på rad.

 

Dei siste 8 tittelkampane mine har vært i mot følgande motstandarar, og enda med følgande resultat:

#1. BJ Penn - K.O ** vann ww-beltet

#2. Pascal Krauss - K.O * 1. forsvar

#3. Carlos Condit - K.O

#4. Pascal Krauss - K.O

#5. Jake Ellenberger - K.O

#6. Pascal Krauss - K.O

#7. Tarec Saffedine - K.O

#8. Pascal Krauss - K.O

 

Kva i alle faens dagar? Karakteren min er ein særs effektiv Muay-Thai fighter. Og mange av desse knockout'ane kjem frå ein so-kalla Muay-Thai plum clinch. Utruleg effektivt og brutalt. Hadde spelet vært realistisk hadde Krauss vore dau no. Men, problemet mitt er at eg må kjempe mot han anna-kvar runde. Utruleg irriterande.

 

4/10.

 

Lenke til kommentar

Er enig i de med spin kick på online delen. Møter av og til folk som spammer sidekick, sping kick osv. Body shots tar alt for mye skade i dette spillet, men jeg nå klart å lære meg bedre å bevege meg for å hindre dette. Er i brown belt nå, og de jeg liker best å bruke er Shogun, McGregor, Hendricks, Gustaffson, Dos Santos, Tate og Carmouce.

 

Sliter veldig med å blokkere transitions. Blir liksom litt feil når Pascal Krause reverser meg når jeg er BJ Penn.

Lenke til kommentar

 

Spillet er ganske realistisk, men det er store rom for forbedringer da spesielt i offline delen. Vipper mellom 6/7 av 10 for meg.

Multiplayer delen kunne dei like godt ha kalla "Spinning back kick simulator 2014". Men, det er spelarane si skuld, ikkje spelet.

 

Elles, einspelar delen er tidvis morosam.

Men flyten er utruleg dårleg. Dei obligatoriske treningane i mellom kvar kamp er jo i og for seg 'realistisk', med tanke på at ein utøvar har jo treningscamp i mellom kvar kamp. Men det øydelegg flyten, og er ingenting anna enn irriterande når du alt har maks på alle aspekt i karrieremodus (level 100, om du vil).

 

Bakke-kamp, og då spesielt 'Ground and Pound' er jo omtrent totalt fråværande sett bortifrå eit axe-kick og ein stupande hook. Det er skikkelig elendig. Dette gjorde dei gamle THQ spela mykje betre, og det gamle EA MMA gjorde også dette utruleg mykje betre.

 

 

Elles så har eg karakterar i dei fleste vekt klassane no. Welterweight mesteren min har no knocka ut 12 motstandarar på rad.

 

Dei siste 8 tittelkampane mine har vært i mot følgande motstandarar, og enda med følgande resultat:

#1. BJ Penn - K.O ** vann ww-beltet

#2. Pascal Krauss - K.O * 1. forsvar

#3. Carlos Condit - K.O

#4. Pascal Krauss - K.O

#5. Jake Ellenberger - K.O

#6. Pascal Krauss - K.O

#7. Tarec Saffedine - K.O

#8. Pascal Krauss - K.O

 

Kva i alle faens dagar? Karakteren min er ein særs effektiv Muay-Thai fighter. Og mange av desse knockout'ane kjem frå ein so-kalla Muay-Thai plum clinch. Utruleg effektivt og brutalt. Hadde spelet vært realistisk hadde Krauss vore dau no. Men, problemet mitt er at eg må kjempe mot han anna-kvar runde. Utruleg irriterande.

 

4/10.

 

Plum clinchen har jeg også merket er veldig vanskelig å komme ut av. Har opplevd å bli knocket ut med Cat Zingano på grun av knær til magen av Sara McMann!

Lenke til kommentar

 

Spillet er ganske realistisk, men det er store rom for forbedringer da spesielt i offline delen. Vipper mellom 6/7 av 10 for meg.

Multiplayer delen kunne dei like godt ha kalla "Spinning back kick simulator 2014". Men, det er spelarane si skuld, ikkje spelet.

 

Elles, einspelar delen er tidvis morosam.

Men flyten er utruleg dårleg. Dei obligatoriske treningane i mellom kvar kamp er jo i og for seg 'realistisk', med tanke på at ein utøvar har jo treningscamp i mellom kvar kamp. Men det øydelegg flyten, og er ingenting anna enn irriterande når du alt har maks på alle aspekt i karrieremodus (level 100, om du vil).

 

Bakke-kamp, og då spesielt 'Ground and Pound' er jo omtrent totalt fråværande sett bortifrå eit axe-kick og ein stupande hook. Det er skikkelig elendig. Dette gjorde dei gamle THQ spela mykje betre, og det gamle EA MMA gjorde også dette utruleg mykje betre.

 

 

Elles så har eg karakterar i dei fleste vekt klassane no. Welterweight mesteren min har no knocka ut 12 motstandarar på rad.

 

Dei siste 8 tittelkampane mine har vært i mot følgande motstandarar, og enda med følgande resultat:

#1. BJ Penn - K.O ** vann ww-beltet

#2. Pascal Krauss - K.O * 1. forsvar

#3. Carlos Condit - K.O

#4. Pascal Krauss - K.O

#5. Jake Ellenberger - K.O

#6. Pascal Krauss - K.O

#7. Tarec Saffedine - K.O

#8. Pascal Krauss - K.O

 

Kva i alle faens dagar? Karakteren min er ein særs effektiv Muay-Thai fighter. Og mange av desse knockout'ane kjem frå ein so-kalla Muay-Thai plum clinch. Utruleg effektivt og brutalt. Hadde spelet vært realistisk hadde Krauss vore dau no. Men, problemet mitt er at eg må kjempe mot han anna-kvar runde. Utruleg irriterande.

 

4/10.

 

 

Og hvilke vanskelighetsgrad spiller du på da? :p

Synes TJ ikke er med. Men er jo ikke så lenge siden han vant belte :D

Kommer nok med i en patch eller DLC håper jeg :)

 

Men er mye de kan forbedre i 2015 ja :)

Lenke til kommentar

Har noen prøvd å få en gratis Destiny beta kode på Amazon ved å kansellere orderen etter koden er mottatt?


 

 

Spillet er ganske realistisk, men det er store rom for forbedringer da spesielt i offline delen. Vipper mellom 6/7 av 10 for meg.

Multiplayer delen kunne dei like godt ha kalla "Spinning back kick simulator 2014". Men, det er spelarane si skuld, ikkje spelet.

 

Elles, einspelar delen er tidvis morosam.
Men flyten er utruleg dårleg. Dei obligatoriske treningane i mellom kvar kamp er jo i og for seg 'realistisk', med tanke på at ein utøvar har jo treningscamp i mellom kvar kamp. Men det øydelegg flyten, og er ingenting anna enn irriterande når du alt har maks på alle aspekt i karrieremodus (level 100, om du vil).

Bakke-kamp, og då spesielt 'Ground and Pound' er jo omtrent totalt fråværande sett bortifrå eit axe-kick og ein stupande hook. Det er skikkelig elendig. Dette gjorde dei gamle THQ spela mykje betre, og det gamle EA MMA gjorde også dette utruleg mykje betre.

 

 

Elles så har eg karakterar i dei fleste vekt klassane no. Welterweight mesteren min har no knocka ut 12 motstandarar på rad.

 

Dei siste 8 tittelkampane mine har vært i mot følgande motstandarar, og enda med følgande resultat:
#1. BJ Penn - K.O ** vann ww-beltet

#2. Pascal Krauss - K.O * 1. forsvar
#3. Carlos Condit - K.O

#4. Pascal Krauss - K.O

#5. Jake Ellenberger - K.O

#6. Pascal Krauss - K.O

#7. Tarec Saffedine - K.O

#8. Pascal Krauss - K.O

 

Kva i alle faens dagar? Karakteren min er ein særs effektiv Muay-Thai fighter. Og mange av desse knockout'ane kjem frå ein so-kalla Muay-Thai plum clinch. Utruleg effektivt og brutalt. Hadde spelet vært realistisk hadde Krauss vore dau no. Men, problemet mitt er at eg må kjempe mot han anna-kvar runde. Utruleg irriterande.

 

4/10.

 

Og hvilke vanskelighetsgrad spiller du på da? :p
Synes TJ ikke er med. Men er jo ikke så lenge siden han vant belte :D
Kommer nok med i en patch eller DLC håper jeg :)

Men er mye de kan forbedre i 2015 ja :)

 

TJ er heldigvis bekreftet i en DLC. Jessica Eye skal visst også være med der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...