Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

 

nei poenget var å si at xbox er ræva på en måte....

 

men ja enig at det er mye, ikke at det plager meg, ser på en episode på hulu eller netflix så kan man spille, er ikke så desperat etter å spille med en gang, uansett så kjøper jeg eller ikke spill på disk

Ta deg en dusj. Det er bare usaklig å bli sur over at folk blir forundret over at måten ting løses på.

 

I følge en artikkel på e24 (http://e24.no/digital/norge-har-tregere-internett-enn-romania/21107721) så er gjennomsnittshastigheten i Norge på 7.4 Mbit. Som vil si at det lastes ned rundt 0,9 Mb/s. Tar man utgangspunkt i den 10 GB diskusjonen, så vil det ta i gjennomsnitt rundt 3 timer å laste ned. I tillegg er det ikke sikkert all nettkapasiteten utnyttes, som igjen gjør at det sikkert tar lenger tid i praktisk.

 

Selvfølgelig kan man gjøre noe annet i mellomtiden, men blir ikke litt av poenget borte? Man drar i butikken, henter spiller, vil hjem å spille, men må først bruke 3 timer på å laste ned en patch.

 

Jeg mener det er tre ting som kan løse problemet:

1. Utvikle spillet godt nok slik at det ikke trenger så omfattende patcher ved lansering

2. Gi brukeren lov til å laste ned patcher i forkant av release (Kanskje det beste forslaget)

3. Ha mulighet til å få patchen per disk ved kjøp (Gratis selvfølgelig)

Sa jeg var enig gjorde jeg ikke?

Uansett er dette bare et problem for folk som kjøper disk

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan få Xbox one smartglass til android? har testa med å bytte land til UK, VPN og laste ned APK direkte uten at det funker.

 

Noen tips?

 

bruker en LG-P880

 

Løste problemet, trengte bare å starte VPN, Cleare alt av cache til google play services, drepe alle google play prosesser og starte google play.

Endret av Braindawg
Lenke til kommentar

 

 

Har også problem med å få headsetet som fulgte med til å virke. Hvordan setter jeg det opp?

Det skal bare kobles rett i kontrollen og fungere med en gang.

 

 

Funker ikke hos meg heller, men har ikke giddet å sette meg så mye inn i det.

 

 

Haha, sett seg inn i det?

 

Du kobler headsetet i kontrollen under, og voila! :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Har også problem med å få headsetet som fulgte med til å virke. Hvordan setter jeg det opp?

Det skal bare kobles rett i kontrollen og fungere med en gang.

 

 

Funker ikke hos meg heller, men har ikke giddet å sette meg så mye inn i det.

 

 

Haha, sett seg inn i det?

 

Du kobler headsetet i kontrollen under, og voila! :)

 

 

Ja, og det virker ikke. Har ikke satt meg inn i hvorfor det ikke virker

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå går jeg virkelig på nervene. Først innstalerte jeg 14 dagers trialen som fulgte med xboxen. Etter 1 dag men spilling forsvant den. Før i dag innstalerte jeg microsoft sin 30 dagers trial og nå stoppet den også. Er det noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar

Kan jeg fortsette å bruke Amerikansk Xbox live og betale i dollar etter at konsollen er formelt lansert her på berget ? Eller blir jeg tvunget over på norsk live ?

Snakker jo om ganske stor forskjell i pris.

 

Det var man ikke, men siden folk i f.eks australia velger å bruke engelsk live (for å få spill tidligere blant annet) bør det gå. Dog er det jo muligheter for at MS velger å tvinge folk over på riktig region når konsollen er lansert overalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan du forklare hvordan det ikke virker? Hva forventer du og hva resultat får du?

Tar inn kabelen til headsettet inn i kontrollen. Forventer at jeg hører folk og de meg. I stedet får jeg ingen lyd

 

Når du setter inn headset, lyser en orange lampa ved siden av mute-knappen? (prøv å trykke på mute kanppen et par ganger for å være sikker)

Hvis du lager en gruppechat og snakker, kommer det opp grønt ved siden av navnet ditt?

Har du sjekket at volumet på headsetet ikke er på minimum?

Hvis du har alder under 17 på profilen, har du(eller den som har "parent" kontoen) husket å gå inn å aktivert at du skal få lov til å kommunisere med lyd?(settings->privacy and online safety)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gledet meg sykt til Outlast, fikk endelig fyrt det opp idag. Fytti helvete jeg skvetter! Hjertet mitt spratt jo nesten ut. Forventet dette, men dette gikk langt over smertegrensen min! Haha Sist jeg skvatt på denne måten var første gangen jeg spilte Resident Evil på 90"

 

Digger det!

 

Btw, ikke gå baklengs så snu deg fort slik jeg gjorde. Fontenen utenfor huset er faktisk veldig skremmende når du får den mitt opp i trynet uten forvarsel! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan du forklare hvordan det ikke virker? Hva forventer du og hva resultat får du?

Tar inn kabelen til headsettet inn i kontrollen. Forventer at jeg hører folk og de meg. I stedet får jeg ingen lyd

er en xbox glitch d der, mange som har hadd problemer med dette siden november. noen ganger virker den noen ganger ikke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...