Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

håper ikke det blir normen, at det er bare indi games til 15 grunker på GWG, ser det samme er på PS+

 

Det er bare å venne seg til det, er ikke akkurat som om de kan slenge om seg med AAA-spill så tidlig i konsollens levealder. Som du vet så har de ikke akkurat så mye å velge i.

 

joda, tenker litt fram i tid, regner heller ikke med at de slenger ut mange AAA spill. men kanskje 3-4 i året.

vi får se.

 

men det cuccamole spillet, er det nytt, kommer det i juli? kan ikke se det i butikken nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

De kunne i det minste gitt ut noen gamle 360 spill....

Det er en del jobb å porte over Xbox 360 spill til one pga helt annen arkitektur.

 

Fatter ikke at folk kan klage på at de får gratis spill...

 

er vel ingen som klager på det?

Lenke til kommentar

men det cuccamole spillet, er det nytt, kommer det i juli? kan ikke se det i butikken nå

 

 

Det er nytt til Xbone (og 360 og PS4 for den saks skyld), men selve spillet ble sluppet for over et år siden til PS3. Kom så til PC, og kommer nå til Xbone, 360 og PS4. Det er da en versjon med all DLC inkludert og litt ekstra "attåt". Jævla morsomt spill ihvertfall, om man liker sjangeren.

Lenke til kommentar

Og hvilke vanskelighetsgrad spiller du på da? :p

Synes TJ ikke er med. Men er jo ikke så lenge siden han vant belte :D

Kommer nok med i en patch eller DLC håper jeg :)

 

Men er mye de kan forbedre i 2015 ja :)

He he, eg er veldig casual. Eg spelar på Normal.

Men problemet mitt er ikkje at eg vinn. Problemet er eg må knø Pascal Krauss anna kvar kamp.

Tok 4 kampar til i går kveld, Krauss var to av dei. Han skal få for pågongsmot, i alle fall!

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk kan klage på at de får gratis spill...

Det kommer ann på hvordan man ser det. Gir du meg et gratis spill helt ute av det blå skal jeg selvsagt ikke klage. Om du derimot lover meg et gratis spill i måneden om jeg abonnerer på noe jeg strengt tatt ikke vil ha, og så gir meg samme spill to måneder på rad blir det jo noe annet. ;)

 

Har for øvrig PSN+ i stedet for XB Live Gold, men poenget er det samme. Synes PSN er litt bedre med kvaliteten på gratis spill, men strengt tatt ikke så mye. De er flinke til gratis spill til PS3, men til PS4 har det vært labre saker så langt. :/

Lenke til kommentar

Det er jo ikke så veldig rart at det er labre saker på One/Ps4 så langt. Det er ingen som tvinger til til å ha abonnement på ps+ eller live. MS/Sony trenger strangt tatt ikke gi ut gratis spill for de som har tjenesten heller.

 

Det er jo heller ikke slik at det kun er Max som er gratis heller. Kommer et helt nytt spill også.

 

Helt sykt hvor kravstore enkelte er.

Lenke til kommentar

Noen vil bare se verden brenne, eller klage når de har mulighet...

 

Personlig synes jeg det er veldig bra at vi får et såpass "nytt" spill som Guacamelee gratis, uansett om det er spill utgitt tidligere til en annen konsoll og sånt. Var et spill jeg allerede forventet å bruke penger på å kjøpe, og når får jeg det gratis igjennom Gold.

Lenke til kommentar

Dere tok ikke poenget mitt, tydeligvis. Jeg klager ikke over spillene. Strengt tatt gir jeg blaffen. Har nok spill fra før, og har råd til å kjøpe spill jeg vil ha uansett. Men poenget var at når de bruker "gratis spill hver måned" som argument for å abonnere bør du absolutt klare å levere noe folk vil ha. Det holder ikke å bare gi oss ett eller to indiespill til noen kroner. Men for å snu litt på det blir det som å gi oss tilgang til multiplayer noen timer i uken, og gi oss spill til PS3/XB360 på PS4/XBone. Det er jo bra med spillene, men hva med alle som abonnerer for multiplayer? Strengt tatt holder MS/Sony det de lover (man får teknisk sett spille på nettet), men det er ikke akkurat kvaliteten folk forventer eller ble lovet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det med å kjøpe digitale koder til xbox one? Jeg har blitt skeptisk etter å ha lest dette: http://www.gamepur.com/news/13547-microsoft-quietly-region-lock-xbox-one-digital-games-and-dlc-error-code-0x8.html

 

 

 

"I've got a UK account and bought a digital copy of Forza 5 on ebay, redeemed it and then about 10 days later it wouldn't load, just giving me the option to buy it again.

After over an hour with xbox live support, I was told "For the Xbox One, that is correct. Discs are region free, so it should be that the codes are the same. This is the reason why we are having it being investigated further my friend. It could be an issue somewhere along the way of redeeming the codes, and should be fixed surely, we can assure you of that."

They passed me on to the 'Advocacy' team, who eventually told me "I was able to figure out that the reason you could not redeem your PPC was because it was intended for another country. When redeeming your token there are two things that need to match up. The country listed on the account must match the country that you are connecting from and the token needs to be for the same country as well."

The resulting advice being "I suggest going back to the person you purchased the game from and inform them that the code he provided you was set for a region other than the U.K."

I asked for clarification on region locking on digital game downloads and was advised "All Xbox digital content is region specific. Due to many international and cultural laws, not all content is available everywhere. "

 

Risikerer man det fortsatt - eller har Microsoft snudd her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...