Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

nyeste oppdatering kom igår, (beta) jeg har ikke fått den enda.

 

men tror ikke det er så lenge til den er ute av beta, de er ganske raske

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Virkelig? Man trenger gull for å se på Twitch?! Regner med at man sikkert må ha det for Skype osv også? Netflix visste jeg alt, men dette er jo tragisk, fungerer den til å spille av blu-ray filmer uten gull? Er jo en blu-ray app ser jeg.

Hvem har ikk gull da....? 300 kr i året. Tenker aldri over det

De fleste har ikke gull, ihvertfall på 360.

Lenke til kommentar

 

 

Virkelig? Man trenger gull for å se på Twitch?! Regner med at man sikkert må ha det for Skype osv også? Netflix visste jeg alt, men dette er jo tragisk, fungerer den til å spille av blu-ray filmer uten gull? Er jo en blu-ray app ser jeg.

Hvem har ikk gull da....? 300 kr i året. Tenker aldri over det

De fleste har ikke gull, ihvertfall på 360.

 

Påstand eller fakta ?

Lenke til kommentar

 

 

Virkelig? Man trenger gull for å se på Twitch?! Regner med at man sikkert må ha det for Skype osv også? Netflix visste jeg alt, men dette er jo tragisk, fungerer den til å spille av blu-ray filmer uten gull? Er jo en blu-ray app ser jeg.

Hvem har ikk gull da....? 300 kr i året. Tenker aldri over det
De fleste har ikke gull, ihvertfall på 360.

Da har folk misforstått ass, haha. Har aldri hørt om noen som ikke har gull. Til og med nevøene mine på 6 og 11 har gold

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke gull - spiller kun singleplayer på 360. Har sikkert flere år med gratis gull som har fulgt med spill - men har aldri brukt de. Har nesten 40k i gamerpoints - så konsollen har ikke stått ubrukt.

 

Nå har du hørt om en i hvertfall.

 

Har heller ikke PS4 eller XOne - ingen spill eller funksjone som frister - enda. Jeg kjøpte meg heller en PS3 for ikke lenge siden - koser meg veldig med Tha Last of Us for tiden :)

Endret av Mr_Spock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å kalibrere TV bildet fra Xbone? Det blir litt skarpe farger i forhold til hva jeg hadde.

 

Ellers er det synd at voice kommandoene ikke støtter Watch channel 1..2..3 o.s.v. Her er vel man avhengig av at OneGuide støttes for Norge.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gull - spiller kun singleplayer på 360. Har sikkert flere år med gratis gull som har fulgt med spill - men har aldri brukt de. Har nesten 40k i gamerpoints - så konsollen har ikke stått ubrukt.

 

Nå har du hørt om en i hvertfall.

 

Har heller ikke PS4 eller XOne - ingen spill eller funksjone som frister - enda. Jeg kjøpte meg heller en PS3 for ikke lenge siden - koser meg veldig med Tha Last of Us for tiden :)

 

Gått glipp av mye med andre ord :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det mulig å kalibrere TV bildet fra Xbone? Det blir litt skarpe farger i forhold til hva jeg hadde.

 

Ellers er det synd at voice kommandoene ikke støtter Watch channel 1..2..3 o.s.v. Her er vel man avhengig av at OneGuide støttes for Norge.

Ja du kan gå igjennom noen referansebilder. Men innstillingene må du selvfølgelig knotte inn på skjermen din selv. Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvem har ikk gull da....? 300 kr i året. Tenker aldri over det

 

 

 

Koster 300,- om du bruker prepaid, ja. Er akkurat det jeg gjør og 12mnd min gikk akkurat ut. Orker ikke legge inn nytt før jeg noen av vennene mine kommer til One eller at Games with gold kommer til One, slik som PS4 har det per i dag.

Lenke til kommentar

 

Er det mulig å kalibrere TV bildet fra Xbone? Det blir litt skarpe farger i forhold til hva jeg hadde.

 

Ellers er det synd at voice kommandoene ikke støtter Watch channel 1..2..3 o.s.v. Her er vel man avhengig av at OneGuide støttes for Norge.

Ja du kan gå igjennom noen referansebilder. Men innstillingene må du selvfølgelig knotte inn på skjermen din selv.

 

 

Edit: Løste seg helt ved at jeg at jeg satte inn HDMI kabelen fra Xbonen til HDMI port 1 istedetfor port 3. Bildet ble perfekt.

 

Ok, tenkte å benytte en HDMI splitter for å veksle mellom TV Standalone og TV/XBone, tenkte at jeg kunne slippe å endre innstillingene på TV`n. Akk, man får ikke i pose og sekk :)

Endret av fwj__
Lenke til kommentar

 

Påstand eller fakta ?

 

 

Microsoft currently has 48 million Xbox Live users. Of those an estimated 50 percent are gold subscribers.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gått glipp av mye med andre ord :)

 

 

Nøyaktig hva? Jeg har aldri hatt Gold, men igjen så har jeg en gammel Elite, og det har vært uaktuelt å kjøpe en nettverksdel til overpris, og ihvertfall å trekke en kabel fra gangen og igjennom hele stua.

 

Har spilt online på PCen min og PS3en min da.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Jeg har ikke gull - spiller kun singleplayer på 360. Har sikkert flere år med gratis gull som har fulgt med spill - men har aldri brukt de. Har nesten 40k i gamerpoints - så konsollen har ikke stått ubrukt.

 

Nå har du hørt om en i hvertfall.

 

Har heller ikke PS4 eller XOne - ingen spill eller funksjone som frister - enda. Jeg kjøpte meg heller en PS3 for ikke lenge siden - koser meg veldig med Tha Last of Us for tiden :)

Samme gjelder meg og. Hadde Gold mest for Gears Of War 1 på Xbox 360 i gamle dager. Nå er det ingen vits med Gold på Xbox One pga mange av tjenestene som er der er på PC/mobil fra før av bare gratis.

 

Har passert 68K Gamerscore og det er mest pga singelplayer i spill.

Spillene til Xbox One er for mye fokus på MP og ingen singelplayer, ser på dere Titanfall og PVZGW.

 

Hadde dem hatt en singelplayer så hadde jeg nok kastet meg ut på MPen på disse 2 å sett om de var noe tess og dermed Gold hadde blitt skaffet, men den gang ei.

Da er det 2 ihvertfall som ikke har Gold.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...