Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Fin mulighet til å få Xbox One for en litt rimeligere penge hos Expert fra i morgen til lørdag.

 

Velg dine egne gode tilbud!
Nå kan også du få de samme fantastiske fordelene som Expert ansatte har.
Denne SMS/e-post gir deg rett til å handle på Expert med personalrabatt fra og med torsdag 27. til og med lørdag 29. mars. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg som mottaker av nyhetsbrev i butikken. Denne SMS/e-post kan du sende videre til dine venner slik at de også får dette gode tilbudet. Rabatten gjelder i din nærmeste Expert butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres veldig bra ut, men tror jeg skal bruke den på noe annet enn Xbox One... blir nok ikke å gidde å vente til September. :D

 

Edit: Noen som vet hvor mange prosent personalrabbaten er på?

 

Edit 2: Tror dere at man må vise sms/eposten til de i kassen? :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Høres veldig bra ut, men tror jeg skal bruke den på noe annet enn Xbox One... blir nok ikke å gidde å vente til September. :D

 

Edit: Noen som vet hvor mange prosent personalrabbaten er på?

 

Edit 2: Tror dere at man må vise sms/eposten til de i kassen? :p

Det er ingen flat prosentrabatt.

Ansattpris er innkjøpspris (pluss lite påslag) + moms.

Konsoller tjener de veldig lite på så jeg kan tenke meg maks 200-300 kr.

Lenke til kommentar

Fin mulighet til å få Xbox One for en litt rimeligere penge hos Expert fra i morgen til lørdag.

 

Velg dine egne gode tilbud!

Nå kan også du få de samme fantastiske fordelene som Expert ansatte har.

Denne SMS/e-post gir deg rett til å handle på Expert med personalrabatt fra og med torsdag 27. til og med lørdag 29. mars. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg som mottaker av nyhetsbrev i butikken. Denne SMS/e-post kan du sende videre til dine venner slik at de også får dette gode tilbudet. Rabatten gjelder i din nærmeste Expert butikk.

Finner ikke noe på expert sine sider angående dette. Meldte meg opp til nyhetsbrev men har ikke fått noe informasjon om dette. Vet du hvordan jeg går frem?

Lenke til kommentar

 

 

Fin mulighet til å få Xbox One for en litt rimeligere penge hos Expert fra i morgen til lørdag.

 

Velg dine egne gode tilbud!

Nå kan også du få de samme fantastiske fordelene som Expert ansatte har.

Denne SMS/e-post gir deg rett til å handle på Expert med personalrabatt fra og med torsdag 27. til og med lørdag 29. mars. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg som mottaker av nyhetsbrev i butikken. Denne SMS/e-post kan du sende videre til dine venner slik at de også får dette gode tilbudet. Rabatten gjelder i din nærmeste Expert butikk.

Finner ikke noe på expert sine sider angående dette. Meldte meg opp til nyhetsbrev men har ikke fått noe informasjon om dette. Vet du hvordan jeg går frem?
Som det står der...

 

Vis denne posten i kassa da du skal betale

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Noen som har noen meninger om Tomb Raider? Hva kan jeg forvente om jeg kjøper det?

 

Ett knakende godt action spill, med fet grafikk og herlig våpenfølelse! Men kjøp det på PS4 om du skal ha det til konsoll (eller har muligheten) t, viss ikke anbefaler jeg det uansett. Kjøpte det til PS3 når det kom, og det både overasket og brakte spillelysten på banen igjen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Var det til helgen det var litt salg på Xbox Store?

50% avslag på Tomb Raider og thief ja

 

Også er den 60 kr for Halo nu

Hvor får en info om slike tilbud ? :)

Var en som nevte det tidligere i tråden her ;)

Hmmm, må jo være en plass han/hun har fått vite det fra ?

Lenke til kommentar

 

Noen som har noen meninger om Tomb Raider? Hva kan jeg forvente om jeg kjøper det?

 

Ett knakende godt action spill, med fet grafikk og herlig våpenfølelse! Men kjøp det på PS4 om du skal ha det til konsoll (eller har muligheten) t, viss ikke anbefaler jeg det uansett. Kjøpte det til PS3 når det kom, og det både overasket og brakte spillelysten på banen igjen :)

 

Kjøpte det til xbox one, merket ikke noe til 30 fps, men så kan det hende jeg er blind for akkurat det. Var ingen dips jeg la merke til i hvert fall.

Lenke til kommentar

Kjøpte det til xbox one, merket ikke noe til 30 fps, men så kan det hende jeg er blind for akkurat det. Var ingen dips jeg la merke til i hvert fall.

Jeg spilte som sagt igjennom på PS3 i sin tid, og det var langt annet enn 30fps til tider. Forhindret meg ikke i å kose meg mye med spillet, ett av fjoårets beste opplevelser for min del :)

 

Så 60fps eller ei, kanon spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...