Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One?

 

Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is?

 

Ellers så ville jeg sett et av de tre første spillene i Splinter Cell-serien, for eksempel Pandora Tomorrow.

Lenke til kommentar

 

Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One?

 

Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is?

Den serien bare forsvant fra kartet rett og slett. Jeg spiller enda Rallisport Challenge 2 den dagen idag på den gamle Xboxen. Jeg kunne betalt 1000kr i Kickstarter for å gjenopplive serien :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One?

 

Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is?

 

Ellers så ville jeg sett et av de tre første spillene i Splinter Cell-serien, for eksempel Pandora Tomorrow.

 

Bra valg her. Enig med Splinter Cell, ny grafikk og fysikk på disse spillene ville made my day ;)

Lenke til kommentar

 

 

Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One?

Enig med iL ImMorTaL, Rallisport Challenge 2 hadde vært kult å sett på Xbox One. Hva skjedde med den serien forresten? Kansellert, eller bare lagt på is?

Den serien bare forsvant fra kartet rett og slett. Jeg spiller enda Rallisport Challenge 2 den dagen idag på den gamle Xboxen. Jeg kunne betalt 1000kr i Kickstarter for å gjenopplive serien :p

 

Tragisk at den har forsvunnet. Ser jo at det er Kickstarter-kampanjer for Dreamcast spill, så det hadde jo ikke gjort noe med en Rallisport Challenge-kampanje heller. :p

Lenke til kommentar

 

Om MS skulle ha pusset opp et gammel spill, hva vil dere se på Xbox One?

Rallysport Challenge og Kameo: Elements of power sånn umiddelbart.

Men Yager til xbox var gøy så kanskje det hadde vært noe.

Et oppfrisket, eller nytt MechAssault hadde heller ikke vært meg imot.

 

Kameo: Elements of power hadde jeg helt glemt! Den ville jeg ha likt og sett igjen! Tror vi må mase litt på Phil Spencer på twitter så dette skjer hehe

Lenke til kommentar

 

Microsoft has approved the development of a Plex Client for Xbox One.

 

That is correct, we have been granted membership into ID@Xbox specifically for the development and eventual release of Plex for Xbox One.

 

This is in no way saying that it will be coming next week, or even next month, but starting tonight I will be applying my first test code to an Xbox One.

 

More details will be coming soon.

 

Thank you very much for your patience in this matter, and thank you very much for your support.

 

https://forums.plex.tv/index.php/topic/104978-plex-for-xbox-one-is-a-go/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...