Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

veldig mye bedre, men vil ikke si det ett veldig hopp, slik det var med 360 og PS3

men så har vi noen spill som tar det enda lenger som ryse og infamouse, det er veldig wow

Lenke til kommentar

 

Kjapt spørsmål, hvordan er BF4 på Xbox one? Det ser bra ut men leser ymse ting om lagging og annet rusk. Kan noen som har det fortelle noe om hvor stabilt det er, vurderer kjøp.

Jeg synes bf er veldig bra på både ps4 og xb1.

 

Er nesten eagle på ps4, men spiller for øyeblikket kun på xb1.

 

 

Ok, så det med laggingen er muligens overdrevet?

Lenke til kommentar

Nei egentlig ikke. Etter hver bidige map pack har disse vært preget av jævlig lag. Siste pakken hadde i tillegg allvorlige fps-problemer på helt ulogiske plasser. Men det går over etter noen uker. Føler vi som premium medlemmer (får pakkene 2 uker før) er beta testere til det blir sluppet for hvermansen.

 

Men BF4 er salig morro uansett, er vandt med at det er mye surr, men det går over etterhvert ;) Spiller på PS4 så det er sagt.

 

Når det kommer til framrate i spillet er vel dette noe som forekommer i både One og Ps4 utgaven. Det kjører ikke konstant 60fps online for å si det sånn.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor faen er den nye dlcn til bf4 på x1 ??? har premium

 

Var helt kødd å faktisk finne den på PS4 også. Måtte inn på PSN Store, finne BF4 og så videre inn på addons! Låg ikke lenger inne på in-game Storen slik som tidligere...vetta faen hva Dice holder på med jeg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Hvor faen er den nye dlcn til bf4 på x1 ??? har premium

 

Var helt kødd å faktisk finne den på PS4 også. Måtte inn på PSN Store, finne BF4 og så videre inn på addons! Låg ikke lenger inne på in-game Storen slik som tidligere...vetta faen hva Dice holder på med jeg.

 

Alt hadde vært fint om dice gjorde meste av spillet selv som bf3. Med EA kommer og kødder til så ser man hvordan det går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...