Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og iL ImMorTal, er det ikke bra at det kan bli fokusert mer på singleplayer og multiplayer hver for seg? Da kan vi forhåpentligvis få bedre singleplayer og multiplayer-opplevelser fremover.

Finnes mange bra spill der ute som har begge deler da. Cod MW og Cod 2 er to eksempler på dette. Ypperlige på både singel og multiplayeropplevelser.

Lenke til kommentar

Joda, men vil du ha Titanfall f.eks, med en elendig singleplayer, som f.eks Battlefield 3 og 4 (nå har jeg ikke spilt firern selv da, men det er nå inntrykket mitt)?

 

Ja, vi har fremdeles plass til spill med _både_ single- og multiplayer, men jeg som elsker singleplayerspill vil heller at de pusser ekstra på den og bruker mer tid og ressurser på å gjøre den så bra som mulig istedenfor å måtte slenge på en shitty multiplayerdel som det har blitt endel av de siste årene. På samme måte så er det fett med multiplayerspill hvor de bruker alt av tid og ressurser på å lage det beste mulig. Det er fremtiden, og jeg tror det vil være bedre for de som primært liker singleplayer eller multiplayer-spill.

Lenke til kommentar

Når jeg skal spille liker jeg å være alene, evt ha kjæreste som ser på, og kose meg med historie og gameplay. Selvsagt med unntak av litt onlinespilling nå og da, som for eksempel spille World of Tanks med en klan jeg er med i. Er jo sosialt, men det blir aldri i nærheten av "normalt" sosialt samvær.

Lenke til kommentar

Jeg ville hatt en like god singelplayer i Titanfall som Bad Company spillene da hadde sjansene mine vært store for at jeg hadde spilt Titanfall online. En singelplayer introdusere meg til lore, historie, mekanikker, våpenfølelsen, hvorfor blir titaner laget for å bli satt inn i krigen m.m. Sånne ting interesserer meg.

Spilling for meg er singelplayer all the way. Multiplayer har jeg blitt lei.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Jeg ville hatt en like god singelplayer i Titanfall som Bad Company spillene da hadde sjansene mine vært store for at jeg hadde spilt Titanfall online. En singelplayer introdusere meg til lore, historie, mekanikker, våpenfølelsen, hvorfor blir titaner laget for å bli satt inn i krigen m.m. Sånne ting interesserer meg.

Spilling for meg er singelplayer all the way. Multiplayer har jeg blitt lei.

 

Klager på at spill ikke har både singeplayer og mulitplayer, sier man er lei mulitplayer. Ok.

 

Hadde du faktisk spilt Titanfall så hadde du faktisk fått med deg mye av bakgrunnen til historien i spillet. Dette er noe som utvilsomt kommer til kommer til å utvides i et senere spill av serien, men er det nødvendig for å nyte hvordan spill Titanfall er? Nope.

Lenke til kommentar

 

Jeg ville hatt en like god singelplayer i Titanfall som Bad Company spillene da hadde sjansene mine vært store for at jeg hadde spilt Titanfall online. En singelplayer introdusere meg til lore, historie, mekanikker, våpenfølelsen, hvorfor blir titaner laget for å bli satt inn i krigen m.m. Sånne ting interesserer meg.

Spilling for meg er singelplayer all the way. Multiplayer har jeg blitt lei.

 

Klager på at spill ikke har både singeplayer og mulitplayer, sier man er lei mulitplayer. Ok.

 

Huff. Hadde du fulgt med så skrev jeg i et annet svar at jeg har spilt multiplayer før. Så og si kuttet alt multiplayer den siste tiden. Håper Titanfall 2 har en singelplayerdel som ikke krever at man må spille med andre for å få med "historien" noe Titanfall gjør.

 

Gir ihvertfall bort 1 måneds Gold til den første som sender meg en PM. Jeg trenger den ikke. :)

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Håper Titanfall holder seg til det spillet er til for, online. Coverfyll enspiller/online bit kan bare drite og dra.

 

Hadde DICE forøvrig gidd faen i å introdusere serien for hjernedøde pisse enspiller del og heller fokusert på å polere online biten og forbedre den frem mot lansering, hadde verden vært ett bedre sted.

 

Det er jeg sikker på ;)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...