Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt usikker på om jeg skal ha BF4 til PS4 eller One. Har best vennenettverk på live, så da vil nok One fungere best. Men nå vet vi ikke helt forskjellen på de to helt enda.

 

Men BF4 (kanskje), Dead Rising 3 og veldig lyst på Killer Instinct, selv om jeg tror jeg dropper sistnevnte til billigkurven sammen med Forza5 (jeg må spille Horizon først).

 

Synes Below og D4 var de mest interessante spillene. Ryse: Son of QTE er jo bare en QTE fest.

 

Hvor mange ganger skal du si det der?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes Below og D4 var de mest interessante spillene. Ryse: Son of QTE er jo bare en QTE fest.

Ser ut som de prøver å trekke til seg Quantic Dream fansen. Dristig valg.

 

 

Nå har jo utviklerne sagt at demoen var kraftig forenklet i forhold til det ferdige produktet.

Per i dag ser dog spillet ut som en glorifisert tech demo.

 

Lenke til kommentar

Tipper ingen her bryr seg, men leste på N4G i dag at man trolig heller ikke kan selge sin brukte Xbox One.

 

Gjør ingenting om de straffer ekstra hardt. Folk som benytter seg av juks og møkk ødelegger for de som prøver å være ærlige.

 

Det samme skjer om kontoen din blir hacket, serverne går ned, eller noen får tak i passordet ditt.

 

Du kan da fortsatt kjøpe spillene i butikk på disk?

 

Det er jo litt av sjarmen.

 

Ja, men det er ikke noe poeng i å gjøre det. Diskene på Xbox One blir ubrukelige etter installasjon, så det er bare en forenklet måte å "laste ned" på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...