Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som alle som jobber for Microsoft plutselig har begynt og vere helt dead set på at alle skal ha nett.

Denne fyren har sterk tilknytning til Microsoft, ikke sant? Hva annet er det å forvente.

Jeg skal ikke si at deres mening er feil, men denne fyren jobber ikke lenger i spillindustrien. Han sluttet i Epic i 2012. Bare nevner det.

 

Og er alle som ikke er negative til dette automatisk inhabile?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan da fortsatt kjøpe spillene i butikk på disk?

 

Det er jo litt av sjarmen.

 

Det beste er jo å handle litt sent på lørdagskvelden etter noen pils og glemme det - for så senere i uken finne noen merkelige pakker i postkassa og oppdage en haug duggfriske knallspill som du har ønsket deg lenge :dribble:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Fysiske spill kan ikke sammenlignes med vinyl vett. Vinyl er magisk, vinyl har gigantiske, deilige covre, vinyl har bedre lyd enn CD og det vi bruker av digitale lydformater. Vinyl er for kos, for når man virkelig ikke skal gjøre noe annet enn å virkelig fordype seg inn i musikken.

 

Samt at de gjerne stiger raskt i verdi da. Vinylsamlingen min er verdt mer penger enn jeg har brukt på den. Spillsamlingen min derimot, den har ikke akkurat steget i verdi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fysiske spill kan ikke sammenlignes med vinyl vett. Vinyl er magisk, vinyl har gigantiske, deilige covre, vinyl har bedre lyd enn CD og det vi bruker av digitale lydformater. Vinyl er for kos, for når man virkelig ikke skal gjøre noe annet enn å virkelig fordype seg inn i musikken.

 

Samt at de gjerne stiger raskt i verdi da. Vinylsamlingen min er verdt mer penger enn jeg har brukt på den. Spillsamlingen min derimot, den har ikke akkurat steget i verdi.

 

Amen, min gode mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fysiske spill kan ikke sammenlignes med vinyl vett. Vinyl er magisk, vinyl har gigantiske, deilige covre, vinyl har bedre lyd enn CD og det vi bruker av digitale lydformater. Vinyl er for kos, for når man virkelig ikke skal gjøre noe annet enn å virkelig fordype seg inn i musikken.

 

Samt at de gjerne stiger raskt i verdi da. Vinylsamlingen min er verdt mer penger enn jeg har brukt på den. Spillsamlingen min derimot, den har ikke akkurat steget i verdi.

Selv N64 spill er på god vei oppover til å bli mer verdt den. ;)

 

Vinyl har ikke bedre lyd, og N64 spillene har ikke bedre gameplay eller grafikk for den saks skyld. Nostalgi er ordet man leter etter. Det gir en god følelse å kjenne den gamle og gode støyen til vinyl, og de "dumme" oppdragene du har utført tusen ganger før på supermario 64.

Lenke til kommentar

Selv N64 spill er på god vei oppover til å bli mer verdt den. ;)

 

Vinyl har ikke bedre lyd, og N64 spillene har ikke bedre gameplay eller grafikk for den saks skyld. Nostalgi er ordet man leter etter. Det gir en god følelse å kjenne den gamle og gode støyen til vinyl, og de "dumme" oppdragene du har utført tusen ganger før på supermario 64.

 

Analog lyd, min venn. Analog lyd.

 

In your home stereo the CD or DVD player takes this digital recording and converts it to an analog signal, which is fed to your amplifier. The amplifier then raises the voltage of the signal to a level powerful enough to drive your speaker.

A vinyl record has a groove carved into it that mirrors the original sound's waveform. This means that no information is lost. The output of a record player is analog. It can be fed directly to your amplifier with no conversion.

This means that the waveforms from a vinyl recording can be much more accurate, and that can be heard in the richness of the sound. But there is a downside, any specks of dust or damage to the disc can be heard as noise or static. During quiet spots in songs this noise may be heard over the music. Digital recordings don't degrade over time, and if the digital recording contains silence, then there will be no noise.

 

Men da må man ta vare på vinylene, samt ha bra utstyr å spille med da.

 

Og nå er vi ekstremt off topic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, tror ikke det kommer før i 2014, dessverre.

 

@aBadman91: Ryse, BF4, Minecraft og Watch Dogs.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...