Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Da tror jeg faktisk jeg bare må kjøpe en :D Har en kompis jeg sikkert kan prakke det Fifa-søppelet på også til halv pris så da får jeg One X og Gears 5 til bare 2140kr.

 

Ser at Xbox One S er priset til det samme på nettsiden deres. Så det kan være at det er feil maskin i avisa...feilpriset. Men følg med på nettsiden og evnt gå til en lokal Elkjøp butikk som kanskje har den på lager så skal du ikke se bort ifra at du faktisk får den til den prisen om det viser seg å være feilpriset. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck. Ja det skulle ikke forundre meg da prisen egentlig var for god til å være sann. Selv de grusomme hvite Fallout 76 bundlene kostet jo 3000kr på det billigste og de sleit vel butikkene med å bli kvitt.

 

Skal prøve koseprate litt med chatten når de åpner, eventuelt så får jeg bare stikke bort på Elkjøp å late som om jeg er overrasket over at prisen i butikk ikke matchet kundeavisa, om det faktisk er en feil :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noe sted man kan kjøpe sånne batteripakker til Xbox One-kontrollere som er HVITE? Jeg kjøpte sånn Phantom eller hva de het, men ønsker gjerne å slippe vanlige AA-batterier.

 

Takk, takk! :)

Microsoft sin originale pakke er etter min erfaring den beste pakken. Bruker du bare det originale lokket til kontrolleren så fargen er iallfall riktig.

 

Ellers har jeg kjøpt et par hvite batteripakker fra Pirhana fra Elkjøp (var dumpet til kr. 29,-), men de er av litt dårlig kvalitet.

 

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-xbox-one/XONEPLAYCHKIT/xbox-one-play-charge-kit

Lenke til kommentar

Microsoft sin originale pakke er etter min erfaring den beste pakken. Bruker du bare det originale lokket til kontrolleren så fargen er iallfall riktig.

 

Ellers har jeg kjøpt et par hvite batteripakker fra Pirhana fra Elkjøp (var dumpet til kr. 29,-), men de er av litt dårlig kvalitet.

 

https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/tilbehor-xbox-one/XONEPLAYCHKIT/xbox-one-play-charge-kit

Takk for svar! :)

Har kjøpt originalt til mine to svarte, liker det best. Men, med det hvite lokket så har den ikke slik hull, at jeg kan sette den i laderstasjonen.. Eller?

Lenke til kommentar

Originalbatteri lades med Micro-USB som er integrert i kontrolleren. De uoriginale fra pirhana har egen Micro-USB og lades direkte i batteriet. Ellers har det uoriginale også kontaktflater for lading i ladestasjon. Originale batteri lades kun via kabel direkte i kontrollerens innebygde Micro-USB.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Spørsmål om Gears 5.

 

Er det tilstrekkelig å kjøpe spillet på PC og bruke dette kjøpet for å spille coop på Xbox?

 

Dette fungerte på Gears 4. Kjøpte det på PC og en kompis brukte Xbox. Da kunne vi spille sammen, jeg på PC og han på xbox, med kun ett eksemplar av spillet.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Spørsmål om Gears 5.

 

Er det tilstrekkelig å kjøpe spillet på PC og bruke dette kjøpet for å spille coop på Xbox?

 

Dette fungerte på Gears 4. Kjøpte det på PC og en kompis brukte Xbox. Da kunne vi spille sammen, jeg på PC og han på xbox, med kun ett eksemplar av spillet.

Så lenge samme Xbox live konto er på de to enhetene så vil jeg si ja. Skal fungere likt som gears 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...