Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven, PS fanboysa jobber virkelig overtid nå for å drite over MS sin E3 konferanse å prøver overbevise seg selv om at Sony vant E3 til tross for at de ikke engang møtte opp. Noen av de heteste nyhetene på N4G nå er:

 

"Microsoft’s E3 2019 Show Was Just Plain Disappointing"

"Microsoft's Dud of an E3 2019 Press Conference Makes Sony Look Smart for Skipping the Show"

"Sony's Decision to Skip E3 2019 Is Starting to Look Really Smart"

"Bloated Xbox E3 2019 Press Conference Fails to Capitalise on Sony No-Show"

 

Det er også haugevis av slike videoer på youtube:

 

 

 

Altså jeg var litt skufet selv å det manglet noen skikkelig saftig annonseringer å håpet virkelig å høre noe om Fable, Perfect Dark og Banjo Kazooie samt se noe gameplay fra Halo Infinite, men bortsett fra min selvpåførte overhype så det var det jo uansett en jævla bra konferanse.

 

Det er åpenbart nå at de ønsket å spare mye av kruttet til neste E3 og fremtidige Inside Xbox

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vett ikke om det er så mye bedre å bry seg at slike meninger eksisterer, om ikke annet kaster du bare bensin på bålet med å i hele tatt involvere deg.

Lenke til kommentar

Ser ut som Inside XBOX begynner på Mixer snart nå, er liv i streamen ihvertfall. Kanskje de har en liten overraskelse eller 2? Jeg tipper vel at det helst er snakk om nye BC spill da, siden det ikke ble nevnt noen på E3. Ikke at de kunne fått plass til det heller. Folk som er missfornøyd med MS i år er bare ikke helt gode i hodet. Eller PS fanboys... Men det går jo mye på det samme. :p

 

https://mixer.com/Xbox

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Er ikke bare N4G det er slik altså. Henger vanligvis på reddit og resetera og det kan være rimelig ille der også i visse subforums og alle spillrelaterte spillmedium jeg følger på facebook så er jo kommentarfeltet alltid konstant nuka av PS fanboys. Er ISIS tilstander samme faen hvor de er.

Lenke til kommentar

De to eneste virkelig spennende greiene er 1) Hva blir prisen på PS5 og Xbox Scarlett? 2) Når kommer PS5 kontra Xbox Scarlett?

 

Personlig gir jeg fullstendig faen. Kommer sikkert til å kjøpe begge som jeg har gjort de to siste generasjonene selv om jeg droppet PS4 Pro, men kjøpte One X. Men hovedfokuset mitt blir nok Xbox som det alltid har vært. Det er mye takket være Forza seriene. :)

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke bare N4G det er slik altså. Henger vanligvis på reddit og resetera og det kan være rimelig ille der også i visse subforums og alle spillrelaterte spillmedium jeg følger på facebook så er jo kommentarfeltet alltid konstant nuka av PS fanboys. Er ISIS tilstander samme faen hvor de er.

 

Ja det er helt vilt å lite blod sirkulasjon det må være i hode på endel av disse folkene. Det sagt så er det endel helt ekstreme folk i Xbox leieren også. Så mye gale folk der ute... Men nå er jo PS4 ganske så mye større en XBO denne generasjonen så ikke rart det kommer frem flere raringer  :closedeyes:

Lenke til kommentar

De var helt av skaftet forrige generasjon også og desidert den verste gjengen selv om det var mer balansert brukerbase da. Når det kommer til idioti å pur psykose så kan ingen fanboygrupper slå PS fanboysa da de rett og slett er noe for seg selv etter alt jeg har sett.

 

Nintendo fanboysa er vel de mest "normale". Lager lite faenskap å virker å ha beina litt mer planta på jorda, selv de mest hardcore av de.

 

Men ja nok om det. In other news:

 

Phil Spencer har bekreftet at Scarlett blir bakoverkompatibel med alle forrige generasjoners Xboxer på lik linje som nå og fortsatt bundet til dette lisensieringsmarerittet, så med andre ord ikke 100% BC, MEN den blir også bakoverkompatibel med tilbehør fra Xbox One. Xbox One spill blir 100% bakoverkompatible.

 

 

Nå er det også stopp for nye tilskudd til BC programmet

 

 

https://news.xbox.com/en-us/2019/06/10/e3-2019-whats-next-xbox-backward-compatibility/

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

De var helt av skaftet forrige generasjon også og desidert den verste gjengen selv om det var mer balansert brukerbase da. Når det kommer til idioti å pur psykose så kan ingen fanboygrupper slå PS fanboysa da de rett og slett er noe for seg selv etter alt jeg har sett.

 

Nintendo fanboysa er vel de mest "normale". Lager lite faenskap å virker å ha beina litt mer planta på jorda, selv de mest hardcore av de.

 

Men ja nok om det. In other news:

 

Phil Spencer har bekreftet at Scarlett blir bakoverkompatibel med alle forrige generasjoners Xboxer på lik linje som nå og fortsatt bundet til dette lisensieringsmarerittet, så med andre ord ikke 100% BC, MEN den blir også bakoverkompatibel med tilbehør fra Xbox One. Xbox One spill blir 100% bakoverkompatible.

 

 

Nå er det også stopp for nye tilskudd til BC programmet

 

 

https://news.xbox.com/en-us/2019/06/10/e3-2019-whats-next-xbox-backward-compatibility/

 

Synd ikke Too Human var Xbox One X Enhanced tittel. Digget det spillet. Synd det ikke kom en oppfølger.

Men BC for det er bedre enn ingenting om jeg skulle få lyst til å spille det igjen. :)

Lenke til kommentar

Synd ikke Too Human var Xbox One X Enhanced tittel. Digget det spillet. Synd det ikke kom en oppfølger.

Men BC for det er bedre enn ingenting om jeg skulle få lyst til å spille det igjen. :)

Too Human var en hidden x360 gem helt herlig mix av tekonologi og Guder.

Lenke til kommentar

Har dere sjekka ut Xbox GamePass PC appen samt den nye medfølgende Xbox storen? Nå begynner vi å snakke ja! Fin og oversiktlig, lynrask og stilig.

 

Kan lastes ned her: https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/pc-games

Skjønner ikke hvorfor de kaller dette Xbox når ingen av funksjonene er utnyttet. Halvparten av spille har hverken achivements eller innlagt Xbox Live,da de gjorde dette valgfritt.

Lenke til kommentar

Spent på kvaliteten til den nye Xbox Elite kontrolleren. Gadd aldri kjøpe den gamle på grunn av alle kvalitetsproblemene med gummien og bumperne.

 

Rett og slett penger i dass for mine del slike kontrollere med alt mulig slags mikk-makk. Stiv pris på denne her og såg jeg :p Latterlig lekker dog..det skal sies.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Too Human var en hidden x360 gem helt herlig mix av tekonologi og Guder.

Vil ikke si det var så fryktelig "hidden", var vel et av de mest overhypa spillet i det de gikk gjennom 10 år av "development hell" som var på konsollen. Når det endelig kom ut var det så latterlig mediocre at det hele endte som tidenes skuffelse.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...