Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått et par timed med Crackdown 3 idag. Synes det var ganske så artig jeg. Det er veldig gammeldags men det funker liksom. Perfekt spill når en vil ha en spill økt med bare action og lite tenking. Og jeg skjønner nå hva folk har ment ang disse orbs'ene. Får jo helt mongo samle mani... :D Veldig overasket over hvor pent det kan se ut i HDR i forskjellige situasjoner. 

 

Eneste jeg egentlig manger siden jeg viste mer eller mindre hvordan spillet ville være. Er mer av Terry Crews...

Lenke til kommentar

Nice. Hvis jeg blir ferdig med Nier: Automata til helga, skal jeg kjøpe Crackdown 3 (PC-versjonen). Syns det ser sykt fett ut og akkurat noe for meg. Elsket begge de to første spillene på 360, samle på orbs husker jeg var veldig kjekt, og bli skikkelig overpowered. Eneste som jeg er litt skeptisk til er hvordan den der autolocken på fiender når du skyter fungerer - om det vil bli plagsomt eller ikke(?).

Lenke til kommentar

Min første X bråkte noe inn i helvete. Byttet til PS4 Pro. Spilte god of war og Spiderman. Men faen som den bråker.

Gikk tilbake til X for 1 mnd siden. Kjøpte Battlefield V edition. Er helt stille under load. Tydeligvis er det gjort endringer i bygge prosessen etter de første X’ene.

Det samme har de gjort med den seneste Pro også. Betydelig stillere nå.

Lenke til kommentar

Min første X bråkte noe inn i helvete. Byttet til PS4 Pro. Spilte god of war og Spiderman. Men faen som den bråker.

Gikk tilbake til X for 1 mnd siden. Kjøpte Battlefield V edition. Er helt stille under load. Tydeligvis er det gjort endringer i bygge prosessen etter de første X’ene.

Kjøpte på preorder og min er alltid helt stille.

 

Tipper dem har blingsa litt med kjølepasta på enndel enheter i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...