Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Savner virkelig ikke den delen av spillet selv, nå jakter man heller dyr om man vil.

 

Var latterlig frustrerende i 4'en på litt høyere vanskelighetsgrad, noen av dyrene var latterlig vanskelig å drepe og bortimot umulig å gjøre på den "korrekte" måten med pil og bue for flest mulig ressurser.

Jeg var ikke imot det fordi det var vanskelig, men hele greia med at en lommebok laget av hvitt neshorn, kontra annet dyreskinn, skulle kunne inneholde mer penger er fullstendig absurd og ulogisk. Samme med alt det andre en craftet. Det blir på linje med kinesisk medisin, der potensialet i et dyr som råvare ene og alene ligger i hvor sjeldent det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg var ikke imot det fordi det var vanskelig, men hele greia med at en lommebok laget av hvitt neshorn, kontra annet dyreskinn, skulle kunne inneholde mer penger er fullstendig absurd og ulogisk. Samme med alt det andre en craftet. Det blir på linje med kinesisk medisin, der potensialet i et dyr som råvare ene og alene ligger i hvor sjeldent det er.

https://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_of_disbelief

 

Blir en bagatell for meg, høres ut som du har fryktelige problemer med å finne glede i noen som helst spill, hvis forskjellige dyreskinn gir forskjellige størrelse lommebok plager deg så mye som du skal ha det til.  :hmm:

 

Edit: Sliter også å se logikken bak at dette med dyreskinn plager deg så mye, men det er liksom helt OK at du må pumpe flere magasin med kuler fra et automatgevær inn i en grevling for å ta knekken på den.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

https://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_of_disbelief

 

Blir en bagatell for meg, høres ut som du har fryktelige problemer med å finne glede i noen som helst spill, hvis forskjellige dyreskinn gir forskjellige størrelse lommebok plager deg så mye som du skal ha det til. :hmm:

 

Edit: Sliter også å se logikken bak at dette med dyreskinn plager deg så mye, men det er liksom helt OK at du må pumpe flere magasin med kuler fra et automatgevær inn i en grevling for å ta knekken på den.

Hvis et spill eller en film ikke klarer å opprettholde min suspension of disbelief, så er det klart det ikke gir meg en fantastisk opplevelse.

 

Det at en grevling eller et menneske trenger flere skudd plager meg ikke nevneverdig, da det ikke er noe som bryter voldsomt med logikken i verken den virkelige verden eller spillverden. Når hele craftingsystemet bygger på slike dårlige løsninger faller det derimot ganske flatt. Jeg spilte gjennom FC3 og FC4, og synes for det meste de var greie - til tross for at jeg må jakte ned en albinosnøleopard eller et eller annet jalla for å ha stor nok lommebok til å plukke med meg valuta i spillverdenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...