Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har den gamle og elsker den. Er det noe nytt med den nye foruten fargen?

 

Hadde gjerne sett at både Nintendo og Sony hadde lansert noe lignende, hadde kjøpt!

Ingenting nytt nei

Lenke til kommentar

Den som fulgte med One X har bluetooth.

I tillegg kan du bruke de gamle stikkene med microUSB, så du MÅ ikke ha adapter nei.

Nye kontrollere (V2) kan man koble direkte til nettbrett/telefon og PC via Bluetooth uten å bruke adapter, men da er man over på en langt mer uoffisiell løsning. Adapteret fra Microsoft har offisielle drivere til Windows, har støtte for øretelefoner, og har støtte for flere kontrollere samtidig.  

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Man må ikke ha adapter til de nye kontrollerne med støtte for Bluetooth, men det offisielle adapteret er veldig brukervennlig. Adapter har støtte for flere kontrollere, har offisielle drivere fra Microsoft, og man får lyd via kontrolleren når man plugger i headset.

 

Ved å bruke adapteren får man også lavere input lag enn med bluetooth, hvor mye det er snakk om vet jeg ikke, men jeg så det bli anbefalt over bluetooth av den grunn. Tror faktisk det var en MS ansatt som sa det..

Lenke til kommentar

Ved å bruke adapteren får man også lavere input lag enn med bluetooth, hvor mye det er snakk om vet jeg ikke, men jeg så det bli anbefalt over bluetooth av den grunn. Tror faktisk det var en MS ansatt som sa det..

 

Det er nok mulig. Jeg ble sterkt frarådet å koble den direkte til PCen via Bluetooth. 

 

Jeg bruker Bluetooth på ting som ikke har støtte for adaperet. Steam Link, Nvidia Shield, nettbrett og telefon. 

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Det er nok mulig. Jeg ble sterkt frarådet å koble den direkte til PCen via Bluetooth. 

 

Jeg bruker Bluetooth på ting som ikke har støtte for adaperet. Steam Link, Nvidia Shield, nettbrett og telefon. 

 

Absolutt kjekt med den nye muligheten med BT ja. Jeg kjøpte adapteren for lenge siden når kontrollerne ikke hadde BT, så klart jeg fortsatt bruker den når den er bedre. Men for mange spill har det sikkert overhodet ingenting å si. Har et par hundre timer i Divinity:OS f.eks. Og det er jo essensielt turn-based. :)

Lenke til kommentar

 

8:20 inn i videoen prater Pachter om at Bethesda/Zenimax ønsker å bli kjøpt opp og at sjansen for at de blir solgt innen 2020 nesten er helt sikkert og at han tror det enten blir Amazon eller Microsoft som kommer til å kjøpe de opp, men mest sansynligvis MS.

 

Selvsagt er det Pachter, og bare ren spekulasjon fra hans side, men dæven internett hadde fått total meltdown om dette faktisk skjer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...