Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bare er OLED det opplagte valget for de med snudd døgnrytme og vampyrer - 

 

Også den store gruppen gamere som praktiserer å plassere posisjonen sin til 2-3 meter til siden for tven foretrekker OLED - da bildekvaliteten ikke degraderes fra siden slik som LED.

 

Å hele tiden ha innbrenningsproblematikk i bakhodet når HUDen består av sterkt lysende neonfarger og man kjører lange spillpass - trener opp multitaskferdigheter. 

 

Er Win-Win dette  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Xbox opplevelsen for min del går hovedsaklig å spille de eksklusive Xbox spillene på PC / Nvidia Gamestream til TVen (opptil 4K 60FPS).
Så PCen kan faktisk stå på "gutterommet" og likevel gi en god opplevelse i stua  :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Småkrangling er fjernet fra tråden. Minner også på at trådens tema er xbox-spilling, jeg syntes det har vært for mye tv-prat på de siste sidene.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenteres videre i tråden, reaksjoner på moderering kan sendes til meg via PM eller postes i tilbakemeldingsforumet.)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oisann, er muligens en ansatt hos Microsoft som kanskje tabbet seg ut litt nå på reddit ved å lage en post hvor han delte ett bilde fra ett møte med Phil Spencer. Skjedde ikke så mye spennende på bildet, men Major Nelson kom inn i tråden med en liten advarsel om NDA breach, trådstarter teaset noe om ett Sega oppkjøp som svar til en kommentar og nå vises bare kontonavnet hans som [deleted].

 

vrDVOeM.png

 

1Uf3MAS.png

 

Make of it what you will. Veldig mulig det bare er en dude som troller litt og dette kan blankt ignoreres :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Make of it what you will. Veldig mulig det bare er en dude som troller litt og dette kan blankt ignoreres :p

Tror nok at hverken Bethesda eller Sega står på oppkjøpslisten.

 

Jeg tviler på at Microsoft hadde kjøpt opp fire mindre studioer, samt startet et helt nytt et, når Bethesda eller Sega alene kunne ha dekket Xbox' behov for flere interne studioer. Nå er det jo også snakk om at Obsidian kan bli kjøpt opp, så da føler jeg det er enda mindre sannsynlig at MS kjøper opp en større utgiver.

 

...men internettet hadde blitt et meget underholdende sted dersom det hadde skjedd. :p

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Tror nok at hverken Bethesda eller Sega står på oppkjøpslisten.

 

Jeg tviler på at Microsoft hadde kjøpt opp fire mindre studioer, samt startet et helt nytt et, når Bethesda eller Sega alene kunne ha dekket Xbox' behov for flere interne studioer. Nå er det jo også snakk om at Obsidian kan bli kjøpt opp, så da føler jeg det er enda mindre sannsynlig at MS kjøper opp en større utgiver.

 

...men internettet hadde blitt et meget underholdende sted dersom det hadde skjedd. :p

 

Alt er selvsagt spekulasjoner, men hvis det Pachter sier om at Bethesda ønsker å bli kjøpt opp faktisk stemmer, så er de garantert på handlelisten til MS. Sony har ikke råd til å kjøpe de og om Amazon eller Google hadde kjøpt de så hadde det blitt katastrofe for MS og deres streaming fremtid, i alle fall om noen av titlene hadde vært hel eller tidseksklusive. Sega er også bare veldig løse rykter som har sirklet noen år basert på nesten ingenting, men det ble litt blest rundt det i Februar/Mars i år igjen når Sega besøkte Microsoft HQ og hadde ett stort møte der som  ingen vet hva handlet om, selv om det mest sansynligvis bare var snakk om fremtidige Sega-titler på Xbox.

 

Obsidian er visstnok bare en av flere studioer som er i ferdt med å bli kjøpt opp så de er ikke helt ferdige med shoppingspree'en enda, og MS har slacket lenge på exclusives fronten og har mye å bevise for å vinne tilbake gamle og nye kunder, i tillegg til at de prøver pushe streaming og GamePass hardt og ligge foran Google og Amazon, så her er det snakk om at de må ha en rimelig stødig strøm med nye spill på tjenesten sin for å holde folk subscribed så lenge som mulig og da holder det ikke med 2-3 exclusives fordelt på hele året. Jeg tror målet deres i fremtiden er å kunne slippe i alle fall 1 ny exclusive tittel pr mnd av av varierende kvalitet/budsjett, og da kreves det mange små og medium studioer med middels kort utviklingstid med noen skikkelig høykvalitets AAA exclusives med noen måneders mellomrom. Mulig det bare er ønsketenkning, men jeg synes det er morro å spekulere :D

 

Confession time: Jeg har prøvd å spille igjennom Half Life 2 fem ganger eller noe slik nå, men jeg ender alltid med å bare slutte noen timer inn fordi det er dødskjedelig. At HL2 slo Halo 2 som GOTY i 2004 er noe jeg i dag, snart 14 år senere, fortsatt nekter å akseptere :p

 

 

Håper det kommer en ny bølge med OG Xbox spill snart. Det hadde vært fantastisk om Timesplitters 2 ble spillbart på XBO.

 

Agreed! Om Timesplitters 2 og 3 hadde blitt BC med One X enhancements, så hadde jeg glatt kjøpt en X på dagen. Men skulle det blitt BC så fungerer nok ikke multiplayer delen

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Agreed! Om Timesplitters 2 og 3 hadde blitt BC med One X enhancements, så hadde jeg glatt kjøpt en X på dagen. Men skulle det blitt BC så fungerer nok ikke multiplayer delen

Stemmer at online-delen ikke er aktiv. Den lokale multiplayeren er mest interessant for meg uansett. :)

 

Tipper dog at THQ Nordic jobber med en remaster med online-støtte.

 

Mulig det bare er ønsketenkning, men jeg synes det er morro å spekulere :D

Ja, absolutt. Det med at MS kan bli "tvunget" til å kjøpe opp Bethesda pga Amazon/Google er en reell mulighet. 

 

Jeg tror heller ikke at MS er ferdig med handlerunden, men jeg holder inntil videre en knapp på at det blir flere mellomstore/store uavhengige studioer.

 

Type:

-Armature (Recore)

-Asobo (A Plague Tale)

-Iron Galaxy (Killer Instinct)

-thatgamecompany (Journey) 

 

osv.

 

Sega hadde løst mange av problemene MS har i Asia, men jeg tror rett og slett at det selskapet er altfor stort til å bli kjøpt opp av Xbox nå som Xbox har over 10 interne studioer.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Dette har visst blitt et meme, lol  :p

 

DpzGOTtXgAAVgg-.jpg

4qoaVRA.jpg

untitled-1n9dwk.jpg

Dp0FeDyXUAES5qU.jpg

 

"Rumor: " phil is about to buy obsidian"

fans: * calls the police * " phil, hes trying to buy obsidian stop thisSTOP THIS!! wails"
police: " we've traced phil.... HE"S ALREADY BOUGHT IT"
fans: " NOOOOOOO, we must save platinum!"
police: " He's already inside their house..."
fans: * hyperventhilating*"

 

 

Denne Taco Bell/Xbox One X Platinum reklamen

 

https://www.youtube.com/watch?v=iOrog_Wws7E

 

"Hmm.. Could mean only one thing:"

 

YgeNMUn.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...