Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan glede deg, var helt fabelaktig :)



Du fikk totalt hekta ja? Gleder meg veldig til 2eren. Bare synd at alle konsollene og gaming PCen min står på lager i Oslo og at laptopen jeg har her for tiden ikke takler nyere spill, så blir nok en stund til jeg får startet på det  :p

 

Ja dette var salig morro :D



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Er det noen som har en enkel beskrivelse av hvor man setter en venns xbox til å være sin hjemme-konsoll og motsatt, slik at man kan dele spillene man kjøper med hverandre?

 

Jeg og en kamerat gjorde dette tidligere, og det fungerte utmerket, men nå har både han og jeg kjøpt nye boxer og vi fikk det ikke til igår kveld.

 

Takker for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har en enkel beskrivelse av hvor man setter en venns xbox til å være sin hjemme-konsoll og motsatt, slik at man kan dele spillene man kjøper med hverandre?

 

Jeg og en kamerat gjorde dette tidligere, og det fungerte utmerket, men nå har både han og jeg kjøpt nye boxer og vi fikk det ikke til igår kveld.

 

Takker for hjelpen :)

Kort fortalt:

Du må logge deg inn med din profil på kameraten din sin xbox og sette den som "hjemme xbox" og han må gjøre det samme med sin profil på din.

Etter det kan du spille hans spill uten at han trenger å være pålogget på din xbox.

 

EDIT: står beskrevet her https://support.xbox.com/nb-NO/games/game-setup/my-home-xbox

Endret av cliffme
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oh yes!  :rofl:

 

Streaming har faktisk blitt overraskende bra i det siste på grunn av ny teknologi. Testet ut en applikasjon til min Android her om dagen som heter Parsec. Den gjør det mulig å streame alt jeg har PC-spill, inkludert alt som er eksklusivt til Windows Store til min telefon, selv over 4G i en annen by. Da er det selve PC-en som fungerer som host-server, med en relativt dårlig linje ut. Allikevel fungerer det helt optimalt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...