Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MS sin VR har vel egen computing hardware så den skal ikke bli hemmet av noen konsoller, men de fokuserer vel også først og fremst på businessbruk og ikke gaming så det er ikke sikkert det kommer noe VR til Xbox denne generasjonen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Foreløpig gjør de nesten ingen av delene :p MS har en gullgruve med IPer de kan ta av som trenger både gjenopplivning eller full reboot og det finnes også hundrevis av andre IPer der ute eid av tredjeparter med stort potensiale som MS enten kunne gjennopplivet på egen bekostning i bytte mot PC/Xbox eksklusivitet eller bare kjøpt rett ut, men så langt er det jævlig slapp innsats.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jepp, brukte den som sagt til litt Bloodrayne 2 i går. Byggekvaliteten føles veldig god generelt, eneste er Xbox knappen med OLED skjermen har et litt “billig” klikk. Kan ikke helt snakke om sammenligning med en original Duke da jeg aldri hadde en og bare brukte den på demostasjoner og lignende.

 

Det at man har en sort og hvit knapp gjør den i hvert fall veldig god å bruke med OG Xbox spillene da man slipper å tenke seg om hvilke bumper knapper som tilsvarer de :p

Lenke til kommentar

Jepp, brukte den som sagt til litt Bloodrayne 2 i går. Byggekvaliteten føles veldig god generelt, eneste er Xbox knappen med OLED skjermen har et litt “billig” klikk. Kan ikke helt snakke om sammenligning med en original Duke da jeg aldri hadde en og bare brukte den på demostasjoner og lignende.

 

Det at man har en sort og hvit knapp gjør den i hvert fall veldig god å bruke med OG Xbox spillene da man slipper å tenke seg om hvilke bumper knapper som tilsvarer de :p

 

Høres bra ut! Jeg får nesten teste en slik en jeg også da. :D

Lenke til kommentar

Var innom Gamestop og hentet den i dag. Må le litt av meg selv også da.. Jeg synes 600 Kr for en ekstra kontroller til XBOX/PS4 er helt avsindig! Men laller ut med 800 Kr for en nostalgi kontroller som ikke er 20 år enda en gang, og som jeg har originalen av liggende i boden!  :p

 

Fikk også smake litt mer på hvordan det er å føle seg gammel i butikken, da en kunde spurte betjeningen om hvorvidt Final Fantasy var gode greier? Hvorpå betjeningen svarte at han tror man må ha vokst opp med det for å finne noe glede i det!!!  :blink:   Blir boykott nå!!  :realmad:

 

:rofl:

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk også smake litt mer på hvordan det er å føle seg gammel i butikken, da en kunde spurte betjeningen om hvorvidt Final Fantasy var gode greier? Hvorpå betjeningen svarte at han tror man må ha vokst opp med det for å finne noe glede i det!!! :blink: Blir boykott nå!! :realmad:

 

:rofl:

Vel, han tar jo ikke helt feil. Vokste du opp med Final Fantasy, enten på Snes eller 7'rn på Playstation så har en nok en annen holdning til det enn en hvis første var det nyeste på PS4.
Lenke til kommentar

Var innom Gamestop og hentet den i dag. Må le litt av meg selv også da.. Jeg synes 600 Kr for en ekstra kontroller til XBOX/PS4 er helt avsindig! Men laller ut med 800 Kr for en nostalgi kontroller som ikke er 20 år enda en gang, og som jeg har originalen av liggende i boden!  :p

 

Hah, ja, kjenner meg igjen på den du. Kunne nok trengt en ny kontroller til PS4 egentlig, men føler liksom prisen er høy nok til at jeg ikke har følt jeg ha en ny. Men å slenge ut de 800 for Duke kontrolleren var latterlig enkelt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...