Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forza 7 på Xbox One X har visst nok 30% mer å gå på selv når det kjører 4k 60fps. 

 

https://mspoweruser.com/heres-a-list-of-games-that-run-at-4k-on-xbox-one-x/ - 60 games som kommer til å kjøre 4k på Xbox One X, mest sannsynlig flere som tiden går.

 

Skulle egentlig bare mangle. Xbox One klarer å kjøre Forza 6 i 1080p oppløsning og 60fps uten problemer allerede. 

Lenke til kommentar

Dette er så bullshit d, Bare fordi at pro ikke klarer 60fps, så tråkker de oss ned i skitn ilag med dem. Destiny 2 skal ikke ha noe problem med å kjøre 60fps på X, men bungie/activision er jo så kjær til playstation. så å gjøre d bedre på xbox, er jo ikke låv ?

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/561373/Destiny+2+kjorer+i+30+bilder+per+sekund+pa+Xbox+One+X/

Endret av Matsern117
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er så bullshit d, Bare fordi at pro ikke klarer 60fps, så tråkker de oss ned i skitn ilag med dem. Destiny 2 skal ikke ha noe problem med å kjøre 60fps på X, men bungie/activision er jo så kjær til playstation. så å gjøre d bedre på xbox, er jo ikke låv ?

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/561373/Destiny+2+kjorer+i+30+bilder+per+sekund+pa+Xbox+One+X/

Du får skaffe deg en PC med en skikkelig CPU om du vil ha 60fps.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

All ære til Microsoft som har gått helt bort ifra det å skille mellom Xbox og PC. Samtlige spill kommer til begge plattformer, og det er det bare  applaudere. Det er jo selvsagt negativt for salgstallene til Xbox som konsoll, og selv ender jeg da opp i en situasjon hvor Xbox One blir pensjonert og hvor PS4 Pro og Nintendo Switch er de to konsollene jeg kommer til å bruke fremover. Men gud bedre så takknemlig jeg er for at Microsoft gjør dette, skulle veldig gjerne sett at disse PS4 eksklusive spillene også kom til PC, men det skjer jo aldri..

Lenke til kommentar

Liker at spill kjører på begge delen jeg og, men det merkes at spill som Forza er optimalisert for xbox.

 

Og windows store er jo litt håpløst. Samt at spill kjører i borderless fullscreen istede for fullscreen så man kan ikke tvinge på crossfire engang (krever fullscreen).

 

Blir nol "scorpio" på meg om ett halvt år når prisen er droppet.

 

Hvordan er kinect støtten? Madammen bruker kinect flere ganger i uken til dansetrening og slikt så greit å ha med videre.

Lenke til kommentar

Kinect v2.0 ble en fiasko da Microsoft valgte å gå helt bananas ved å love ditt og datt ved lansering, hvorpå de gikk umiddelbart tilbake på alt de sa rett etter lansering. Kinect fungerer veldig til mange ting det, flere av de morsomste spillopplevelsene mine på Xbox 360 er med Kinect og det er en av de få tingene som for meg som PC-spiller gjorde Xbox One interessant.

 

Det at Microsoft gav med Kinect med hver Xbox One var jo eneste logiske å gjøre for å få den aktuell for utviklere. Det å selge det separat gjør at relevansen for utviklere blir alt for dårlig. Men måten Microsoft lovet fult fokus på Kinect, det skulle følge med alle konsoller og derfor være mer relevant enn noen gang og allerede 1-2 mnd etter lansering gikk tilbake på alt og begynte å selge Xbox One uten Kinect var jo helt latterlig. Denne totale mangelen på å stå ved sine egne visjoner er noe av det som gjør at jeg ofte ikke klarer å ta Microsoft som selskap så alt for seriøst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

All ære til Microsoft som har gått helt bort ifra det å skille mellom Xbox og PC. Samtlige spill kommer til begge plattformer, og det er det bare  applaudere. Det er jo selvsagt negativt for salgstallene til Xbox som konsoll, og selv ender jeg da opp i en situasjon hvor Xbox One blir pensjonert og hvor PS4 Pro og Nintendo Switch er de to konsollene jeg kommer til å bruke fremover. Men gud bedre så takknemlig jeg er for at Microsoft gjør dette, skulle veldig gjerne sett at disse PS4 eksklusive spillene også kom til PC, men det skjer jo aldri..

 

Godt det er flere som skjønner at det er positiv utvikling. Ja selve konsollsalget vil gå ned, men software salgene går opp og det er her de tjener penger, som igjen betyr at de kan satse større på nye spill.

 

Blir nol "scorpio" på meg om ett halvt år når prisen er droppet.

 

Scorpio har ikke release før om ett halvt år, så tror du kan plusse på ett halvår ekstra etter release før det blir noe særlig prisfall :D Om den ikke flopper totalt på release selvsagt.

Lenke til kommentar

Godt det er flere som skjønner at det er positiv utvikling. Ja selve konsollsalget vil gå ned, men software salgene går opp og det er her de tjener penger, som igjen betyr at de kan satse større på nye spill.

Tja, de taper veldig mye på Xbox Live da. Men jeg er stor fan av å få spill på PC, siden jeg primært er en PC-gamer. Håper bare de kan gå bort ifra Windows Store, eller forandre det totalt. Kommer aldri til å kjøpe et eneste spill derfra igjen.

Endret av Muggkaare
Lenke til kommentar

All ære til Microsoft som har gått helt bort ifra det å skille mellom Xbox og PC. Samtlige spill kommer til begge plattformer, og det er det bare applaudere. Det er jo selvsagt negativt for salgstallene til Xbox som konsoll, og selv ender jeg da opp i en situasjon hvor Xbox One blir pensjonert og hvor PS4 Pro og Nintendo Switch er de to konsollene jeg kommer til å bruke fremover. Men gud bedre så takknemlig jeg er for at Microsoft gjør dette, skulle veldig gjerne sett at disse PS4 eksklusive spillene også kom til PC, men det skjer jo aldri..

Enig. Dette er knallbra gjort av ms.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

4999,- var da ikke så dumt pris, det er ganske mye man får egentlig. Jeg personlig ser dette som "drøm" multimedia boks foran TV med mulighet for spill ;)

Hovedsaklig slik jeg bruker min nåværende Xbox, har riktignok blitt lite spilling i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...