Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri skjønt hvorfor Sony valgte å droppe 4k Blu-Ray support. Xbox One X blir altså Xbox #2 med støtte for det.

 

Også så liten da! Bare 4k Blu-Ray støtten er for min del verdt mye for da slipper en å ha standalone spiller kun for det.

Hadde håpet på pris, men det ser ut som at de venter litt, med annet det kommer noe på slutten av briefingen.

Rykter om rundt 500usd. Endret av Couldnt_Find_Good_Name
Lenke til kommentar

 

Aldri skjønt hvorfor Sony valgte å droppe 4k Blu-Ray support. Xbox One X blir altså Xbox #2 med støtte for det.

 

Også så liten da! Bare 4k Blu-Ray støtten er for min del verdt mye for da slipper en å ha standalone spiller kun for det.

Hadde håpet på pris, men det ser ut som at de venter litt, med annet det kommer noe på slutten av briefingen.

Rykter om rundt 500usd.

 

 

Bekreftet 499USD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men vr ble det ikke noe av.....

 

Er VR markedet EGENTLIG så stort? Jeg føler det egentlig bare er veldig gimmicky og alt for tungvint slik det er i dag.

 

VR på konsoll, i hvert fall Sony sitt forsøk, kan ikke måle seg med VR på PC uansett.

 

Med $499 prisen så blir Xbox One X instabuy!

 

Likte også at flere spill kommer med Xbox One X 4k updates.

Endret av Cappo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange gode spill, men elendig konferanse av Microsoft. Crackdown 3 ser nå ut som er spill til Xbox 360, og hva skjedde ned ødeleggelsene? Nesten null eksklusive spill, foruten om det vi allerede visste om, men som heller ikke imponerte særlig. Xbox One X blir en relativt dyr konsoll, og jeg ser ingen grunn til å kjøpe den for eksklusive titler. En hel konferanse med fokus på spill som du også får tak i på både PC og PS4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg springer av meg sokkene for One X med det første altså. Ikke sånn ultra giret på eksklusivene nå heller. Ellers er jeg imponert over utførelsen til One X! Kraftpakke i minimalistisk design!

 

Og BC med Xbox er selvsagt helt konge, håper de leverer på den fronten i årene som kommer!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja, ganske sykt. Jeg tror virkelig at Microsoft ble litt pissed når den orginale Xbox One tapte til PS4.

Så når går de bare all out med Xbox 360 BC og nå Xbox BC.

 

Også prisen da... $499. Det var faktisk lavere enn jeg hadde trodd.

Må være noe der, tror Xbox kommer inn i varmen igjen.
Lenke til kommentar

Mange gode spill, men elendig konferanse av Microsoft. Crackdown 3 ser nå ut som er spill til Xbox 360, og hva skjedde ned ødeleggelsene? Nesten null eksklusive spill, foruten om det vi allerede visste om, men som heller ikke imponerte særlig. Xbox One X blir en relativt dyr konsoll, og jeg ser ingen grunn til å kjøpe den for eksklusive titler. En hel konferanse med fokus på spill som du også får tak i på både PC og PS4.

Og det er negativt? Jeg skal heller ikke kjøpe konsollen. Pcen min spiller dette helt fint. Hadde Forza kommet eksklusivt til onex så hadde jeg måttet kjøpe den. For noen uker siden kjøpte jeg en brukt ps4, ene og alene pga Horizon,zero dawn.

 

For meg er eksklusive titler en negativ ting.

Lenke til kommentar

Verste konferansen i hele E3 sin historie og absolutt INGEN av spillene så bra ut eller har noe potensiale overhodet i følge PS fanboysa på N4G og reddit. Ganske imponerende at det finnes folk der ute som har spill som hobby men allikevel hater alle spill i alle sjangere :D

 

Og selvfølgelig...Original Xbox BC er dumt, teit, poengløst og ditten og datten. Fy skamme Microsoft som tilbyr oss en gratis fan service. Phil Spencer skulle blitt lemslesta på direkten for å i det hele tatt nevne ordet BC.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...