Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Vi har altså mye å takke Phil Spencer for. Trodde det var MS som ikke lenger ville bruke penger på eksklusivitet, men det er altså et bevisst valg fra toppen. Imponerende, og bra for alle gamers. Så får vi håpe japanerne følger etter.

 

 

Mala - Checkerboard i 2160p? UHD er jo 2160p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke vi skal anklage Sony for å holde tilbake versjoner av spill. Destiny 2 har også sikkert vært i utvikling en god stund. 

Det tar vel alltid litt tid før man finner ut hva man får ut av en konsoll, men samtidig var det litt morsomt å lese et Sony interview i dag. Der de brukte sånne ord som at xbox one x er "supposedly" sterkere enn pro. Forstår jo at Sony ikke kan si X'en er sterkere enn Pro'en men litt morsomt når det er bevist (var visst eurogamer jeg leste det fra).

Problemet med X'en per nå er at det er ikke noen spill jeg vil ha til den. Jeg er litt mettet ut på Forza nå, sier vel sitt når det 7'ende er på trappene. Crackdown 3 ser mer ut som 2'ern enn 1'ern, så redd det blir en fiasko. Jeg er uansett en svak person som er for glad i ny hardware så ender opp sikkert med å kjøpe en på release allikevel. 

Vet ikke hvorfor dog, har bare en Pro stående i stua fortiden, men er så "fan" av hvordan MS oppfører seg og står frem for tida. Jeg så nettopp 1time langt intervju med giantbomb og Phil Spencer og fyren virker bare ordentlig glad i spill og prøver å gjøre det beste han kan. Så jævlig fornøyd med xbox etter at han tok over. Men mye av skaden som følger MS allerede i dag kom jo fra launch og kjøtthue Matrick.

Samtidig så sliter jeg litt med å se at de som har en OK spill PC skal kjøpe xbox one x. Når spillene også kommer ut til PC, og når du har fjernet de fra ligninga, så må du overbevise disse kjøperne at de skal bruke 1500 kr på x'en over Pro'en. X'en hadde solgt definitivt bedre hvis alle spillene de lanserte bare kom til Xboxen og ikke til PC, men er jo samtidig glad for at de kommer til PC også.

Men nå ble det mye rabling på natta :)

Lenke til kommentar

 

 

Oki. Jeg lar den bare rulle og gå på skjerm #2. Så får vi se hva som skjer. :p

Kunne godt tenkt meg Rare Replay og Warthog til Forza Horizon 3.

 

Håper det funker, bare husk du må være logget inn på Mixer med samme microsoft konto som du har XBox Live på. :)

 

 

Jepp, gjorde det. Så ikke noe problem sånn sett. Level 10 and counting.. :p

 

 

Har du fått notification?

Lenke til kommentar

Spencer: We Have Just Signed Exclusives That Won't Be Ready for 2-3 Years, No Point in Showing Them.

 

"When I started this job three years ago, hardware was a real focus for us because I thought we had more work to do there. Xbox One S shipped last year, the X is shipping this year, I love our hardware line. Xbox Live was something I wanted to focus, coming on Android, iOS, Windows PC because I really want people to play games on the place they want to go play.

Our first party is a critical part of that equation. Yesterday, I know people want to see what we’re investing in new.

We are investing in new things, we signed things just recently that I thought, ‘Hey, from a PR standpoint it would be really easy for me to put a trailer on screen’, but then I know the game is not coming for another two and half or three years, so I didn’t want to do that.

I understand some people would say, ‘Hey, that would give me confidence in the future of Xbox’…

This is a cheesy line, but I’ll just say, trust that this is important to us as a platform. From the top CEO of the company down, if you talked to Satya [Nadella, Microsoft’s CEO] he would say ‘I understand, we need to invest in content in the gaming space’.

That is important and we are going to invest. We have Sea of Thieves, Crackdown 3, State of Decay 2, Lucky’s Tale, Ori and the Will of the Wisps…But I know what you’re asking about. Big, triple A console games, I hear that and I’m committed to that. Today I wanted to talk about things that if you’re going to buy the console you will be able to play, but I’ll continue to work to deliver games. We did on hardware, we did on platform and [backward] compatibility and we will do this on first-party as well. It is critically important."

Endret av XtaZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Oki. Jeg lar den bare rulle og gå på skjerm #2. Så får vi se hva som skjer. :p

Kunne godt tenkt meg Rare Replay og Warthog til Forza Horizon 3.

 

Håper det funker, bare husk du må være logget inn på Mixer med samme microsoft konto som du har XBox Live på. :)

 

 

Jepp, gjorde det. Så ikke noe problem sånn sett. Level 10 and counting.. :p

 

 

Har du fått notification?

 

 

Jepp, fikk notification på Mixer websiden. Litt i underkant av 24 timer etter at jeg først logget inn. Endte opp på Level 35 siden jeg lot Mixer stå på kanalen så den startet opp og begynte å telle igjen hver gang streamen gikk live. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Ikke bry deg om det XtaZ, sånn er folk, de nekter å innse at Xbox vil bli den beste plassen å spille når det kommer til konsoll. Selv med en drita dårlig pressekonferanse i Sony-leiren, så skifter disse individene fokus mot "muh PC" som om det spiller noen rolle for konsoll-gamere. 

 

Hørte ikke mye ifra Windoge f.eks etters Sonys katastrofe konferanse, han sa jo han skulle kritisere Sony om de leverte "like dårlig" som MS. Ble ikke mye til det. Sånn er norske "gamer-entusiaster" som liker å henge på neogaf. Overse dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ubisoft hadde mye jeg ser frem til.

 

MS hang kanskje litt igjen men Forza Motorsport er noe av det beste de kan tilby meg. Og jeg er glad for Windows støtte.

 

Bethesda var de svakeste.

 

For meg personlig så er det kanskje litt overkill med 3 store racing titler kommende. Jeg er redd det kan bli lenge til neste. Men jeg tror det vil bli nok å spille fremover.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

På hvilken måte var PlayStation ræva og Microsoft fantastisk? Selv spiller jeg mest på PC, men jeg er i utgangspunktet en Nintendo og Xbox person på konsoll og for å være helt ærlig så var det flere interessante titler på både Sony, Ubisoft og Nintendo konferansene enn det var på Microsoft sin.

 

Når det kommer til hvem som var dårligst så var det jo en soleklar taper og det var EA.. Selv om også Bethesda hadde fryktelig lite å vise frem og kunne likesågreit latt være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...