Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

 

Verste konferansen i hele E3 sin historie og absolutt INGEN av spillene så bra ut eller har noe potensiale overhodet i følge PS fanboysa på N4G og reddit. Ganske imponerende at det finnes folk der ute som har spill som hobby men allikevel hater alle spill i alle sjangere :D

 

Og selvfølgelig...Original Xbox BC er dumt, teit, poengløst og ditten og datten. Fy skamme Microsoft som tilbyr oss en gratis fan service. Phil Spencer skulle blitt lemslesta på direkten for å i det hele tatt nevne ordet BC.

Huff. Skada folk finnes i alle varianter ja :p
Ja, PS4 har solgt tre ganger så mye fordi folk har en mental lidelse, og ikke fordi Sony gjør noe rett.

Du plasserte deg fint inn i N4g/reddit gjengen der ja :wee:
Kanskje entusiastene i disse nettsamfunnene skriver det fordi det er fakta? Med så få og middelmådige eksklusive titler som Microsoft viste frem i dag, kanskje ikke alle ser poenget i å kjøpe den mye konsollen?

 

Om Sony har en middelmådig konferansen på E3, så blir jeg å skrive det sammen i PS4-tråden. Men historisk sett har de brukt å komme med langt flere eksklusive titler enn det Microsoft har.

 

Og hvordan forsvarer dere Crackdown 3? Null ødeleggelsessystem. Spillet så langt bedre ut når de kjørte demoen for mange år siden.

 

Men skjønner at man ikke kan argumentere objektivt i spillkategorien på Diskusjon. Sannsynligvis fordi folk har for sterke bånd med sin favorittkonsoll, eller at det er en den barn (aldersmessig) her. Da må man ty til såkalte N4G, Reddit og Neogaf, hvor man kan være fan av Xbox, men samtidig utrykke alt som var elendig, uten å få tyn.

Endret av Windoge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

20% rabbat med DNB mastercard hos Expert f.eks :p

 

:love:

 

Edit: Blir spennende å se om de fortsetter med det nå som de har byttet profil..? Men ja, om det kommer igjen, så er det jo bare å vente. kommer XBO X på 4999,- i Norge. Så blir det 4000,- med DnB kort på riktig dag. kosepris! :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Grunnen til at Sony avfeier BC er fordi ingen bruker det. Alle vil ha det, men få bruker det, og det viser også nye rapporter om bruken av BC på Xbox One.

 

Ser du hinter til rapporten fra Arstechnica som de senest i går skrev en ny artikkel om og beklaget seg for å spre feilinformasjon basert på feil og mangel på data. Originalartikkelen er ikke ett veldig sterkt argument lengre for å si det mildt :p

Lenke til kommentar

Kanskje entusiastene i disse nettsamfunnene skriver det fordi det er fakta? Med så få og middelmådige eksklusive titler som Microsoft viste frem i dag, kanskje ikke alle ser poenget i å kjøpe den mye konsollen?

 

Om Sony har en middelmådig konferansen på E3, så blir jeg å skrive det sammen i PS4-tråden. Men historisk sett har de brukt å komme med langt flere eksklusive titler enn det Microsoft har.

 

Og hvordan forsvarer dere Crackdown 3? Null ødeleggelsessystem. Spillet så langt bedre ut når de kjørte demoen for mange år siden.

Jeg er enig med deg. Xbox One har tryna fullstendig denne generasjonen, og jeg har selv kvitta meg med 2 stk. konsoller siden lansering. Har ikke vært imponert over konsollen for fem flate øre. One X er en nydelig konsoll, men jeg er enda ikke solgt på spillene som har blitt vist. Blir neppe noen forhåndsbestilling her for og si det sånn.

 

Uansett har alle hoppet over på PS4 som sin platform, så online gjengen min henger jo der.

 

Crackdown såg søppel ut. Ikke rart hvordan det spillet har blitt dysset ned og plassert i en kort sekvens real. Jeg forstår ikke hypen, om det er noe i hele tatt? Dette skybaserte greiene som spillet skulle benytte seg av er sikkert en vits det også.

 

 

Jeg er jævlig spent på hvordan Sony kontrer One X, prisjusteing på PS4Pro? Jeg stoler meg på at Sony har spill som overbeviser, så den delen føler jeg meg ganske sikker på at de får i boks.

 

Eller skal jeg melde meg og si at den kommentaren min i sted om skada folk ikke er helt stuerein den heller,ble bare litt ivrig der.

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

var ikke mye spennende der for min del.

AC Egypt kanskje, og det siste BioWare, men det så ut som et Destiny spill og tror jeg har nok med Destiny 2 i 4K.

men uansett så er ikke jeg noen spesiell gamer lengere, har egentlig bare spilt Destiny i 3 år :p

Lenke til kommentar

Nå er det oppdatert hva som er i MixPot'en:

 

What's in the MixPot?

Skulle faktisk til å kjøpe Rare Replay på tilbud for ikke lenge siden, men flaks at jeg droppet det da. :D

 

En Warthog til Forza Horizon 3?? Ja ja, det må vel testes. :)

 

Nice bonus alt sammen uansett!! :)

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Verste konferansen i hele E3 sin historie og absolutt INGEN av spillene så bra ut eller har noe potensiale overhodet i følge PS fanboysa på N4G og reddit. Ganske imponerende at det finnes folk der ute som har spill som hobby men allikevel hater alle spill i alle sjangere :D

 

Og selvfølgelig...Original Xbox BC er dumt, teit, poengløst og ditten og datten. Fy skamme Microsoft som tilbyr oss en gratis fan service. Phil Spencer skulle blitt lemslesta på direkten for å i det hele tatt nevne ordet BC.

Huff. Skada folk finnes i alle varianter ja :p
Ja, PS4 har solgt tre ganger så mye fordi folk har en mental lidelse, og ikke fordi Sony gjør noe rett.
Du plasserte deg fint inn i N4g/reddit gjengen der ja :wee:
Kanskje entusiastene i disse nettsamfunnene skriver det fordi det er fakta? Med så få og middelmådige eksklusive titler som Microsoft viste frem i dag, kanskje ikke alle ser poenget i å kjøpe den mye konsollen?

 

Om Sony har en middelmådig konferansen på E3, så blir jeg å skrive det sammen i PS4-tråden. Men historisk sett har de brukt å komme med langt flere eksklusive titler enn det Microsoft har.

 

Og hvordan forsvarer dere Crackdown 3? Null ødeleggelsessystem. Spillet så langt bedre ut når de kjørte demoen for mange år siden.

 

Men skjønner at man ikke kan argumentere objektivt i spillkategorien på Diskusjon. Sannsynligvis fordi folk har for sterke bånd med sin favorittkonsoll, eller at det er en den barn (aldersmessig) her. Da må man ty til såkalte N4G, Reddit og Neogaf, hvor man kan være fan av Xbox, men samtidig utrykke alt som var elendig, uten å få tyn.

 

"Objektivt" hyller "alle" streamers konferansen som meget god.

 

Du bruker "objektivt" for å få det til å høres ut som DIN MENING er fakta.

 

Folk på spesielt neogaf er retarda elitists som tror deres meninger er konsensus i spillbransjen. Et ekkelt sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja. Eurogamer er så langt ikke starstruck:

 

"I think that's it. I think that counts as officially underwhelming - not seeing the game that's going to make you want to part with 500 sheets for a new console."

 

http://www.eurogamer.net/articles/2017-06-11-microsoft-e3-2017-live-report

 

Edit:

 

Gamespot-panelet virker også litt nølende, og etterspør en 'killer app'.

 

 

Oppsummering ca. 03:49-ish.

 

 

Ser det også stilles spørsmål ved Microsofts noe vage bruk av 'exclusive' gjennom konferansen. Regner med dette til en viss grad blir oppklart i løpet av de neste dagene.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Halo og Gears osv kommer vel neste år, har mer troa på at det blir snadder da.

Som med Xbox One så stresser jeg ikke med kjøp før til neste år. Prisen er sikkert bedre også, skal dog holde et øye med det på black friday men må få på plass en 4K monitor også, håper noe snadder dukker opp på bf dagen.

Lenke til kommentar

Forventet disse media sidene eksklusive Scorpio spill som ikke engang vil fungerer på One S eller noe for å validere ett kjøp/oppgradering siden de slenger rundt order 'killer app'? En åpen plattform ER Microsoft sin 'killer service' om ikke direkte en killer app, og friheten og potensialet rundt det hele forsvarer jo alene ett kjøp av en One X eller annen MS plattform uansett hva du er ute etter. Oppgradert grafikk og bedre framerate er alt som var og burde vært forventet av One X så her har de levert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Overasket å se at The Witcher 3 blir patchet til XBX. Når dem har nektet å gjøre det for PS4Pro.

 

Microsoft har vel noe partnership gående med CDProjekt så det er kanskje derfor, og de sa vel aldri at det ikke kom til å skje men at de fokuserte på Gwent og  Cyberpunk på den tiden. PSPro får sikkert en update senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...