Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Xbox kontrollerne bare var helt vanlige USB1 med annen plugg så skal det vel faktisk ikke så mye mer til enn en liten software update og en adapter for å få de til å fungere på Xone...tror jeg. Mulig det er mer komplisert. Har fortsatt min originale Duke og en haug med S controllere liggendes :D

Lenke til kommentar

 

oh Sony...

 

Kan noen forklare meg tankegangen bak dette? Har de så lite tro på produktet sitt at de er avhengig av at folk kjøper PS fordi en av vennene var først ute med å kjøpe konsoll og valgte PS og dermed må alle som vil spille sammen følge etter?

 

Spiller så og si aldri sammen med venner på konsoll, men jeg elsker idekonseptet med at en kan kjøpe den konsollplatformen som DU vil ha og som har de spillene DU vil spille og allikevel kunne spille sammen med venner som har andre preferanser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, igrunn ikke så merkelig om man er markedsleder. Det var motsatt forrige generasjon når Microsoft ledet "racet", da var det de som nektet cross-play.

 

Er kjipt, men jeg ser hvorfor de gjør det.

 

Nåja.. Det stemmer vel ikke helt. Er vel mer det at under ny ledelse i Microsoft så ser en at de ikke lenger er så steile og ikke ønsker å samarbeide med konkurrerende platformer.

Denne forandringen i synet på ting er ikke kun relatert til Xbox, men hele Microsoft.

 

Hvorfor er det ikke merkelig? Ved å åpne for crossplatform så passer de jo på som markedsleder at kjøpere ikke har noen grunn til å bytte selv om vennene bytter?

 

Jeg syns folk skal få kjøpe den platformen de liker, med de spillene de liker og fortsatt kunne spille med venner med andre preferanser.

I det store og hele så har Playstation flere fans enn Xbox, så jeg ser ingen grunn til at Sony skulle tape på det.

 

Markedleder eller ikke, jeg syns ikke Sony er spesielt flinke på å lytte på hva brukerne deres ønsker seg. Og f.eks dette med å selge PS3 spill i nettbutikken på PS4 til tross for at du allerede eier spillet på PS3 er en skikkelig uting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sååå.. hvor forhåndsbestiller vi? :p

 

 

Har ikke funnet noen plass å forhåndsbestille...ennå.

 

EDIT: Da var den bestilt hos komplett.no

 

 

Så fort Elkjøp legger den ut så bestiller jeg :p

 

Dere tuller nå, ikke sant?

"Hvor bestiller jeg (nå)?"

 

Vi har da alle en kvittering på et depositum betalt til GameStop som allerede begynner å bli gammel.

Gå inn på releasedagen, hente ut, uten å være nervøs for posten, leveringsdato og alt det dillet nettbutikkene ofte klarer.

Lenke til kommentar

Mulig du troller/tuller, men det er ikke den nye kontrolleren...

 

Edit: CDON har lagt ut en foreløpig forhåndsbestilling, dog uten riktig pris og leveringsdato - antar at de endrer denne senere: http://cdon.no/spill/xbox_one_x-37794484

Er den første xbox kontrolleren.

 

Jeg gjør det, har den ennå virker feil fritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

AC: Origins ser ganske bra ut, må få xbonex til det. noe sted man kan bestille den boxen enda?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Og jeg/vi som trodde Microsoft sin brief var så som så. Sony hadde alle muligheter til å blåse oss ut av vannet, men jeg mener de skuffer stort. Spesielt sammenlignet med i fjor.

Det var stort sett bare oppdatert info om titler vi allerede visste om. Ingen Last of Us 2 som jeg syns var skuffende.

 

Så jeg syns at Microsoft faktisk ikke gjorde det så galt. Ihvertfall ikke noe spesielt dårligere enn Sony i år.

 

Store vinneren av årets E3 må vel være PC tror jeg.

Lenke til kommentar

Satte sammen en liste over kommende spill til Xbox One fra de forskjellige konferansene i helt tilfeldig rekkefølge. Godt mulig jeg har gått glipp av noen titler eller det er feil i listen, men uansett:

 

Fra Microsoft sitt show:

Anthem

Ashen

Assassin's Creed: Origins

Metro: Exodus

The Darwin Project

The Artful Escape

Tacoma

Cuphead

Super Lucky’s Tale

Forza Motorsport 7

PlayerUnknown’s Battlegrounds

4K Minecraft

State of Decay 2

Deep Rock Galactic

The Darwin Project

Dragon Ball FighterZ

Black Desert

The Last Night

Code Vein

Sea of Thieves

Crackdown 3

Life is Strange: Before the Storm

Middle-Earth: Shadow of War

Ori and the Will of the Wisps

Osiris: New Dawn
Raiders
Unruly Heroes
Path of Exile
Battlebrite
Surviving Mars
Fable Fortune
Observer
Robocraft Infinity
Dunk Lords
Minion Masters: Forced to hell
Brawlout
Ooblets
Dark and Light
Strange Brigade
Riverbond
Hello Neighbor
Shift
Conan Exiles

 

Fra Sony sitt show:

Destiny 2

Call of Duty: WW2

Monster Hunter World

Marvel Vs Capcom Infinite

 

Fra Bethesda sitt show:
The Evil Within 2

Wolfenstein II: The New Colossus

 

Fra Ubisoft sitt show:

The Crew 2

Transference

Skull and Bones

Starlink: Battle for Atlas

Far Cry 5

Beyond Good & Evil 2

South Park: The Fractured But Whole

Just Dance 2018

 

Fra EA sitt Show:

Star Wars: Battlefront II

A Way Out

Need For Speed Payback

Madden 18

Fifa 18

NBA Live 18

 

Ikke så verst utvalg med tanke på at Xbox ikke har noen spill overhodet. Er iallefall det jeg har blitt fortalt ett 3-sifret antall ganger hver eneste dag det siste året :)

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...