Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk Sunset Overdrive av Maury for en stund siden, men det druknet helt i full Mass Effect gjennomgang! Men la vel en 3-4 timers tid i det og hadde det over forventningene morro. Er enda ikke helt i gang med det etter så få timer inn i det føler jeg, men må finne tid til mer spilling der altså.

 

At MS allerede gir det ut via Gold nå er helt suverent, her har Sony noe å se etter altså. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har for første gang valgt kun en konsoll (PS4). Er veldig fornøyd. Hva går jeg glipp av? Kinnect er vel ikke standard på maskinene? Ikke at jeg hadde brukt det uansett. Noen eksklusive spill. Kunne like godt blitt Xbox men likte PS3 bedre en 360 (ingen god forklaring).

Lenke til kommentar

Kinect er død og begravet så der er det ikke mye å hente i grunn. Sånn rent spillmessig er det vel mer å hente på å ha PS4 dersom du også har en PC , ettersom flere og flere av One eksklusivene blir tilgjengelig på PC.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har en god gaming-PC men liker å ha alt. Men jeg trenger jo ikke begge. Fornøyd med PS4 og Forza er veldet som er mest interessant eksklusivt og GT er jo ikke akkurat dårlig.

 

Har ingen gode grunner til å handle enda. Men finner sikkert en unnskylding etter hvert.

Lenke til kommentar

Har en god gaming-PC men liker å ha alt. Men jeg trenger jo ikke begge. Fornøyd med PS4 og Forza er veldet som er mest interessant eksklusivt og GT er jo ikke akkurat dårlig.

 

Har ingen gode grunner til å handle enda. Men finner sikkert en unnskylding etter hvert.

 

Fremtidige Forza titler vil også komme til PC :) 

Lenke til kommentar

Har en god gaming-PC men liker å ha alt. Men jeg trenger jo ikke begge. Fornøyd med PS4 og Forza er veldet som er mest interessant eksklusivt og GT er jo ikke akkurat dårlig.

 

Har ingen gode grunner til å handle enda. Men finner sikkert en unnskylding etter hvert.

 

 

"All future Forza games are coming to PC and xbox one"

Så med mindre du vil ha de eldre Forza-spillene, så trenger du ikke Xbox for Forza lengre.

 

edit: Damnit, Mala. Noen få sekunder før meg :p

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Hehe. En mindre grunn. Faen. Får få noen til å kjøpe den til meg :) Men det er sikkert flere en meg som kun har konsoll pga det praktiske i stua. Har lagt nesten 30k i PC'en men har få spilletimer for penga og den er sikkert ikke verdt mer en 5k nå.

 

Uansett er PS og Xbox bra alternativer og å være en fanboy der blir ganske latterlig når man nesten ikke merker forskjell.

 

Assasins Creed på VR i høst skal jeg brenne litt spenn på(og max bruke i 3 timer kjenner jeg meg selv).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

Da ble Quantum Break sendt i posten i går. Håper på at det kommer frem i dag gitt :)

 

Fikk leveringsbekreftelse fra Elkjøp i natt. Håper det går an å spille før release. Litt usikker siden tv-serien streames. 

 

TV-serien kan også lastes ned. Totalt 75 GB. Er tilgjengelig for dem som har spillet.

Lenke til kommentar

Man kan også streame tv-serien i Quantum Break allerede med spillet. Hører selve spillet er gøy, mens tv-serien har litt billig Syfy Channel-preg over seg.

 

Lurer på om jeg kan ende opp med å få det når posten kommer etterpå, men tviler. Siden Gamezone sender fra Kristiansand, vil det nok ta minst en dag til før den er her (utenfor Oslo). Men elsker leveringen til Gamezone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...