Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
koford skrev (38 minutter siden):

hva er "ti" versionen verd? 5K ?

Var det ikke nettopp en som kjøpte 2x 1080 ti til 6500 kr stykket her inne? Så hvis en ser på verdien som  det en virkelig for solgt det for, noe en også kanskje burde gjøre, så var nå i alle fall akkurat de skjermkortene verdt 6500 kr. Noe annet er hva en har samvittighet til...

Endret av FranZe
Lenke til kommentar
2 hours ago, Theo343 said:

1080Ti er nok lett verdt 5000,- i dag ja. Mye pga. de ville prisene på Touring. Nå som prisene har økt ekstremt pga. ollje, kronekurs og corona er de bare mer verdt.

Jeg tipper mange vil få solgt 1080Ti kortene sine til omtrent samme pris de kjøpte dem for, om ikke så lenge.

Det gjelder vel allerede?

Jeg ga ca 6500 for mine 1080Ti kort når jeg kjøpte helt nye (Strix OC)

Solgte ett for 6500kr i fjor, de ligger for ca det samme på finn fortsatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to stk. MSI 1080 Ti Gaming X for 5000kr i september 2018, før jeg fulgte opp med et kort til i april 2019 til samme pris. Må sies å være relativt gode investeringer med tanke på levetid jeg har gjort innenfor hardware.

Jeg tror disse har flere år igjen før jeg må pensjonere de (brukes kun til FPS-spilling, PUBG, CoD: MW, etc.).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=176726000

For et coup! Koster jo hele 11 258,- ifølge prisjakt! For det første koster denne ikke 11 258,- men 7 560,-. For det andre er det jo en møkkgammel skjerm som kosta 2300 da den ble lansert i 2013. Årets utgave U2419H koster ca det samme, 2300,-. Folk som selger gamle dell-skjermer virker å være meget optimistiske.

Er det forsøk på svindel eller en idiot som virkelig ikke har peiling, har fått skjerm til hjemmekontor og tror han har skutt gullfuglen?

Det at multicom selger denne for 12 508,- er jo i seg selv et mysterium ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...