Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drunkenvalley skrev (Akkurat nå):

...For eksempel sitatet i posten du siterte?

Nettsiden dems? Jeg klikka.. 2-3 sekunder senere lukke tjeg det vekk.
Sier meg ingenting, så fort jeg så teksten.............bygget 100vis av PC.. lol.
Ja kan godt stemme, skole-PC'er ?? kontor-PC'er ?? osv osv.. men jeg nekter å tro de har bygget 100'vis av PC som følge av kunder som har kjøpt PC via nettsiden dem's. Isåfall burde de hatt veldig god råd til å bygge et proff nettside.

Lenke til kommentar
koford skrev (3 timer siden):

Det er ikke slik at ingen PC kan sette på high/max setting for da kommer PC'n til å lagge?
De fleste PC der ute KAN og VIL kunne sette på max setting, men på bekostning av at FPS blir lavere/lagg? osv osv. Alt avhengig av hva slags maskin man kjører.

*Det uten å sjekke nettsiden dems*
Med mindre du har noe link som linker direkte til det systemet du snakker om.

Sjekk posten til tåkefyrste, det jeg baserte innlegget mitt på.

Der var det en annonse fra greencom, for en PC med 1660 ti og Ryzen 3 (2. Gen), med påstanden om at dette er en PC som kan kjøre alle spill på høy/max grafikk med god fps.

Noe jeg vet ikke er tilfelle om man har en gaming skjerm med høy nok refresh rate og oppløsning.

Det var dette jeg synes var vittig, å komme med slike lovnader er ganske useriøst og uproft og burde ikke skje om man driver såpass seriøst at man har et selskap med navn (greencom) og egen nettside. Da burde man holde seg for god til slik skitten markedsføring, i tillegg til at det lyser gjennom at de ikke har peiling på hva de driver med om du leser innlegget til tåkefyrste :) 

Er forsåvid ganske tydelig bare av å lese annonsen på finn at disse gutta er amatører som ikke har snøring. Trenger forsåvidt ikke all verden kompetanse for å se det av det som står i annonsen på finn.

Endret av Emile the rat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 3/16/2020 at 5:30 PM, koford said:

Hva et 1080ti koster brukt på markedet....her varierer det veldig.
Men jeg vil anta et brukt 1080Ti til ca. 3500 - 4000 kroner er rimelig? Kommer an på merke. Strix OC versionen er vel litt dyrere.

Med tanke på hva et alternativ koster nå ville jeg ikke solgt 1080Ti til 4000,-, i såfall som minimumspris. Nå selges ikke 2080 i særlig grad lenger og 2080 Super er litt kostbart. 2070 Super når ikke helt opp.

 

Quote

The GTX 1080 Ti dominated the 2070 Super and 5700 XT, both newer GPUs averaged 76 fps at 1440p while the Pascal GPU pushed on to average 88 fps. The 1080 Ti was also 14% faster than the 2070 Super at 4K and 25% faster than the 5700 XT.

Tallene kan ha endret seg noe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
On 4/7/2020 at 7:54 PM, knopflerbruce said:

Noen som har prøvd å kjøpe den her? Har et par spaltemeter med forhandlinger i innboksen på finn, men hver gang prisene endrer seg så skrur han opp prisantydningen :p Så der vi nesten var enige, så er vi plutselig langt unna igjen.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=171909074

Sendes ikke via posten. ? Er det noe feil med posten?

Hva med dette? https://www.komplett.no/product/1090959/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-2080-ti-gaming-oc

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mumriken skrev (2 timer siden):

Han satt vist prisen opp med beskjedne 10k ?

Leste denne to ganger, og gikk så opp og sjekket, jammen har han ikke satt prisen opp.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor fyren har bygd maskinen nylig, brukt den "veldig lite," og vil nå selge den.
Og hva har det å si om den selges med tungt eller lett hjerte?

Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (4 minutter siden):

Leste denne to ganger, og gikk så opp og sjekket, jammen har han ikke satt prisen opp.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor fyren har bygd maskinen nylig, brukt den "veldig lite," og vil nå selge den.
Og hva har det å si om den selges med tungt eller lett hjerte?

Han kjøpte sikkert på kreditt å har nå fått inkassokrav som han håper kjøper vil dekke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...