Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Det som teller mest på telefoner nå om dagen er vell uansett software, eller så hadde iPhone solgt nesten 0

Det er det nok. Synes LG har kommet seg veldig bare fra min gamle V20 fra 2016.

 

G7 sin software er det værtfall ikke mye å utsette på, men som sagt, det er ikke helt på nivå som min S9+, hvor det er litt mer valg av forskjellige ting.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel Atom 1-kjernet prosessor på 1,66 GHz, med 1 GB ram (maks), 250 GB snurredisk 5400rpm, integrert grafikk som tar 250MB fra systemminnet, 10-tommer skjerm med 1024x600 oppløsning osv.. :lol:

 

Jeg er fristet til å spørre om den kraftige laptopen er solgt siden både bilder og info om den er fjernet og erstattet med en veldig svak laptop.

Endret av Simen1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er jeg urealistisk som mener at det fremdeles er verdi i et 980 ti kort?

 

Høyeste bud jeg har fått er 1000 kroner, og til og med folk som har spurt om de kan få det gratis! Er jeg urimelig som mener at dette er useriøst og frekt?

 

Finn.no hvis noen lurte.

Tror folk prøver seg på "du bommer på alle skudd du ikke skyter" eller noe lignende, fikk vel 4-5 stk som ga bud på 5000kr på min pc for et par år siden med i7 3770k og 780 der bare vannkjøling var 6-7k nytt. Syns selv det er utrolig frekt og useriøst med skambud...

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Tror folk prøver seg på "du bommer på alle skudd du ikke skyter" eller noe lignende, fikk vel 4-5 stk som ga bud på 5000kr på min pc for et par år siden med i7 3770k og 780 der bare vannkjøling var 6-7k nytt. Syns selv det er utrolig frekt og useriøst med skambud...

Ikke for å være frekk, men å forvente å få noe særlig mer enn noen slanter igjen for brukt vannkjøling er nok litt optimistisk.

Lenke til kommentar

Avhenger vel veldig. Det er kanskje ikke store meningen i å betale mye for brukte deler som ikke er sjeldne, ei noe ettertraktet, men jeg var f.eks villig til å betale original pris for en radiator som ikke var tilgjengelig fra EK lengre (XTX 480), og som ikke var å finne på finn... (Stor takk til MrHorgen for hjelpen der forresten.)

 

Slik jeg ser det burde det ikke være en selvfølge at alt under sola av PC utstyr skal gå for pantepenger, men ja, ganske mye tull som ikke har store verdien. Vannblokker for skjermkort er nok den største synderen der, med sjeldne unntak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...