Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Joda rart er det for oss som ikke vet om en slik flaske har verdi i seg selv eller ei blant noen.

Men skal ha for at han ikke pusher den med og mixet et par billige parfymer så ingen kan si hva det er, unntatt at noen få kan si at det ikke er det som skulle ha vært på den :ph34r:

 

Edit: Ikke lenge etter Voss lanserte sitt flaskevann, ble det solgt tomme flasker for mer enn uåpnet fra butikk kostet.

Så tomgods kan ha større "verdi" enn antatt/pant 

Endret av baggiebridges
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir lei av slike:Custom vannkjølt pc selges

Jeg selger min high-end PC da jeg trenger pengene fra salget. CPU og GPU-ene er vannkjølte med hvert sitt løp. Begge løpene er kjølt med hver sin 480mm radiator på baksiden og begge løpene har quick-disconnect på baksiden. Oppgraderinger mulig ved forespørsel.

 

Selv komplett, multicom eller digitalimpuls har vel ikke slike pcer med så høy pris.

Hvorfor skulle noen betalt slikt kontant gjennom finn? Hvis folk skal bygge slikt burde de startet firma i så fall.

Så vidt jeg vet koster et ikke noe så sant man ikke går i pluss.

Lenke til kommentar

Har du noen artige eksempler? :-p

Ikke spesielt artig egentlig .. hvis anonnsen sier at det er et skjermkort til salgs så spør de etter en CPU. Eller hvis jeg selger ram så spør de etter hovedkort. Bare litt random føler jeg .. Forsåvidt greit å spørre, men hvis jeg kontakter en selger av en VW Golf så spør jeg ikke etter en traktor.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo forstå det hvis særlig hovedkortet\cpuen er av eldre type som ikke er så lett å få tak i DDR4 ram er jo dyrt, så kjøper man hovedkort brukt vil man helst ha med det andre å. Er noen som selger ting de ikke har anonse på fordi de ikke tror det blir solgt. Eller noen tilfeller gjør untak hvis salg er vanskelig.

Lenke til kommentar

Greit nok hvis man selger et hovedkort eller en CPU at folk spør om du har RAM også, eller CPU/hovedkort som matcher hovedkortet eller CPUen du selger. Men som Kyrre sier, hvis du har et skjermkort til salgs og de spør du selger CPU er litt søkt. Ville også stusset om jeg solgte RAM og noen spurte etter hovedkort, da det er mange årsaker til å bytte ut bare RAM. Kapasitet, hastighet, latency, low profile eller rett og slett at man ønsker en annen look for eksempel.

Lenke til kommentar

Blir lei av slike:Custom vannkjølt pc selges

Jeg selger min high-end PC da jeg trenger pengene fra salget. CPU og GPU-ene er vannkjølte med hvert sitt løp. Begge løpene er kjølt med hver sin 480mm radiator på baksiden og begge løpene har quick-disconnect på baksiden. Oppgraderinger mulig ved forespørsel.

 

Selv komplett, multicom eller digitalimpuls har vel ikke slike pcer med så høy pris.

Hvorfor skulle noen betalt slikt kontant gjennom finn? Hvis folk skal bygge slikt burde de startet firma i så fall.

Så vidt jeg vet koster et ikke noe så sant man ikke går i pluss.

Hehe. En til som tror vannkjøling er verd mye penger for den vanlige bruker.

80000 er mange 2080Ti kort :)

Lenke til kommentar

Blir lei av slike:Custom vannkjølt pc selges

80 000,-

Jeg selger min high-end PC da jeg trenger pengene fra salget. CPU og GPU-ene er vannkjølte med hvert sitt løp. Begge løpene er kjølt med hver sin 480mm radiator på baksiden og begge løpene har quick-disconnect på baksiden. Oppgraderinger mulig ved forespørsel.

 

Selv komplett, multicom eller digitalimpuls har vel ikke slike pcer med så høy pris.

Hvorfor skulle noen betalt slikt kontant gjennom finn? Hvis folk skal bygge slikt burde de startet firma i så fall.

Så vidt jeg vet koster et ikke noe så sant man ikke går i pluss.

128 GB highend ram

512gb low-end SSD

Lenke til kommentar

Ja, nok en elendig annonse.

 

Dette er vel ikke bare på kanten, men lagt over grensa til regelrett løgn.

 

« Dette har fungert meget fint i mitt eie å spiller spill som bla: Battlefield 1, Fornite, Battlefield 5 beta, Battlefront 2, CS GO, PUBG etc på max grafikk i 1440p oppløsning.»

 

Med 20 fps da i de tyngste tittlene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...