Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal man kjøre BF3 med nok FPS på Ultra er to kort et must. kjører nå 7970 CF med CAP på 90fps.

Ikke mer?

Hadde trodd du ville passert 100 fps hvertfall. Jeg har ikke testet det så grundig siden ytelses/respons-tapet er for stort for meg, men i Single Player fikk jeg godt og vel 65+ fps med et kort på 1250/1750, multiplayer er jo ikke voldsomt mye tyngre på grafikkdelen så vidt jeg har opplevd.

Lenke til kommentar

skal man kjøre BF3 med nok FPS på Ultra er to kort et must. kjører nå 7970 CF med CAP på 90fps.

Ikke mer?

Hadde trodd du ville passert 100 fps hvertfall. Jeg har ikke testet det så grundig siden ytelses/respons-tapet er for stort for meg, men i Single Player fikk jeg godt og vel 65+ fps med et kort på 1250/1750, multiplayer er jo ikke voldsomt mye tyngre på grafikkdelen så vidt jeg har opplevd.

 

stor forskjell mellom SP og MP.

Lenke til kommentar

skal man kjøre BF3 med nok FPS på Ultra er to kort et must. kjører nå 7970 CF med CAP på 90fps.

Ikke mer?

Hadde trodd du ville passert 100 fps hvertfall. Jeg har ikke testet det så grundig siden ytelses/respons-tapet er for stort for meg, men i Single Player fikk jeg godt og vel 65+ fps med et kort på 1250/1750, multiplayer er jo ikke voldsomt mye tyngre på grafikkdelen så vidt jeg har opplevd.

 

stor forskjell mellom SP og MP.

Ikke på grafikkytelsen, selvfølgelig er det høyere krav til grafikkytelse i MP, men har ikke sett mer enn 15% fall når GPU kjører 99%

Lenke til kommentar

skal man kjøre BF3 med nok FPS på Ultra er to kort et must. kjører nå 7970 CF med CAP på 90fps.

Ikke mer?

Hadde trodd du ville passert 100 fps hvertfall. Jeg har ikke testet det så grundig siden ytelses/respons-tapet er for stort for meg, men i Single Player fikk jeg godt og vel 65+ fps med et kort på 1250/1750, multiplayer er jo ikke voldsomt mye tyngre på grafikkdelen så vidt jeg har opplevd.

 

Dere to misforstår hverandre, **dp** har cap/begrenset FPS med framelimiter=90, altså ikke henge seg opp i de 90fps han nevner her, for det er vel noe han skjelden går under.. Limiten brukes for smooth gameplay med vsync off på 120hz monitor :thumbup:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

skal man kjøre BF3 med nok FPS på Ultra er to kort et must. kjører nå 7970 CF med CAP på 90fps.

Ikke mer?

Hadde trodd du ville passert 100 fps hvertfall. Jeg har ikke testet det så grundig siden ytelses/respons-tapet er for stort for meg, men i Single Player fikk jeg godt og vel 65+ fps med et kort på 1250/1750, multiplayer er jo ikke voldsomt mye tyngre på grafikkdelen så vidt jeg har opplevd.

 

Dere to misforstår hverandre, **dp** har cap/begrenset FPS med framelimiter, altså ikke henge seg opp i de 90fps han nevner her, for det er vel noe han skjelden går under.. Limiten brukes for smooth gameplay med vsync off på 120hz monitor :thumbup:

Bruker også fps limiter på 90fps i BF3, men litt rart å poste fps-tall uten å nevne det.

Lenke til kommentar

Cap er et vanlig ord i engelskskrivende forum, og betyr å begrense fps, hans lille tabbe var kanskje å sette cap med store bokstaver, som lett kan forveksles med Catalyst Application Profiles, og at han ikke skrev det på norsk.

 

Så han sa det han, "CAP på 90 fps", ergo min post om misforståelsen :blush:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

tar den på min kappe.. har framelimiter på 90FPS og er mer eller mindre aldri under dette.

 

Ultra settings m/2xAA.

 

EDIT: jeg opplevde mye høyere fps i SP enn MP, betydelig forskjell.

 

Er Frame limiter et eget program? tror jeg har lyst til å prøve det ut.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Prøvde det med MSI Afterburners OSD Server nå, virker så langt meget lovende! Virker som den stutteringa har mer elller mindre forsvunnet, men fremdeles så er det litt screen tearing. har Cap'et på 90 FPS.

 

Nå har jeg formatert, så den user.cfg på BF3 jeg hadde er jo borte, men er det noe jeg trenger å ha, egentlig?

Lenke til kommentar

Prøvde det med MSI Afterburners OSD Server nå, virker så langt meget lovende! Virker som den stutteringa har mer elller mindre forsvunnet, men fremdeles så er det litt screen tearing. har Cap'et på 90 FPS.

 

Nå har jeg formatert, så den user.cfg på BF3 jeg hadde er jo borte, men er det noe jeg trenger å ha, egentlig?

 

la merke til at stuttering var enda mer fremtredende når jeg byttet til ATI, så 90fps cap fungerer veldig bra. kjører du Ultra med 2xAA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...