Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Om du trykker på bestill og prisen er det den er, så skal du få det produktet til den prisen, uansett hva selgeren sier senere. Jeg har en kompis som kjøpte et objektiv til 7990,- kroner på komplett.no. Han kjøpte det umiddelbart siden han skjønte det var feilpriset. En time etter at han hadde bestilt varen, var prisen oppe på kurrante 17990,-.

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du trykker på bestill og prisen er det den er, så skal du få det produktet til den prisen, uansett hva selgeren sier senere. Jeg har en kompis som kjøpte et objektiv til 7990,- kroner på komplett.no. Han kjøpte det umiddelbart siden han skjønte det var feilpriset. En time etter at han hadde bestilt varen, var prisen oppe på kurrante 17990,-.

 

Nei, du har ingen garanti for dette, faktisk om du blar litt tilbake i historien her på forumet så vil du se grove feilprisede varer og lett feilprisede varer har blitt kansellert av sjappa.

Denne har også sitt anker i loven også, dessverre så det er ikke lett å komme forbi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste selgere tar forbehold om prisfeil. Om du bestiller noe som er mye billigere og du faktisk får det til den prisen, så er det somregel godvilje fra selgeren sin del. Selv om de taper noen kroner så hender det at det lønner seg med tanke på rykte osv.

Negativ omtale spres mye raskere enn positiv :)

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet at DCII har 2 DVI og 4 DP, men det står ikke at det er DCII på nettsiden deres.

Derfor lurte jeg på om det var noen som viste om Asus har laget et annet ikke-referansekort med samme utganger som ikke er DCII.

Edit: Men så jo at det på hjemmesiden deres er 3 modeller, så da er det vel snakk om DCII modellen som er på PS.no

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Jeg vet at DCII har 2 DVI og 4 DP, men det står ikke at det er DCII på nettsiden deres.

Derfor lurte jeg på om det var noen som viste om Asus har laget et annet ikke-referansekort med samme utganger som ikke er DCII.

Edit: Men så jo at det på hjemmesiden deres er 3 modeller, så da er det vel snakk om DCII modellen som er på PS.no

 

Under bildet står det;

 

Varenummer: HD7970-DC2-3GD5

Lenke til kommentar

Etter 3 sekunders googling, fant jeg dette

 

Slutt med dette "y u no google it?"-tullet. De aller fleste gode svar på slike spørsmål finnes allerede på forumer slik som dette, hvor mange personer sitter med veldig god kunnskap og innsikt. Dessuten er det ikke alltid like lett å formulere en god søkestreng når en faktisk ikke engang er sikker på hva man er interessert i å finne. Derfor er det ofte best at folk spør her om man er usikker på noe, og så finnes det nesten alltid en person som lett skjønner hva personen egentlig er ute etter å forstå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...