Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få en trener som kan få det beste ut av fotballspilleren Martin Andresen!

 

VG skrev søndag at Martin Andresen vurderer et comeback som spiller på toppnivå som følge av den usikre trenerfremtiden.

 

- Jeg vet i alle fall at jeg holder nivået, og med en god sesongoppkjøring bør også det fysiske være på plass, sa Vålerenga-treneren til VG.

Mohammed Fellah ønsker et comeback på fotballbanen hjertelig velkommen, etter at Vålerenga-treneren har imponert stort for andrelaget og på treningene den siste tiden.

 

- Det hadde vært kjempemorsomt, bare han ikke tar plassen min! Martin har vært god, både på treninger og i kamper - faktisk blant de beste. Teknisk og pasningsmessig er han den beste, spilleforståelsen er strålende, og han har en vinnervilje som ingen andre, skryter midtbanespilleren.

Lenke til kommentar

Det var på tide at Andresen ga seg nå, men det har for all del ikke vært en fiasko. Vi står mye bedre rustet som klubb nå enn det vi gjorde for 5 år siden, og mye av det er takket være Martin. Nå har han prøvd å redde jobben sin i 1 og 1/2 år og dermed gjort en del hastekjøp som ikke var veldig framtidsrettet(VPG, Koné, Stoor), som ikke har hjulpet i noen stor grad.

 

Derimot har vi endelig en identitet, en framtidsrettet en også, som baserer seg på å utvikle TLs beste spillere framfor å kjøpe dem *host* RBK *host*. Juniorene våre er bedre enn alle andre i Norge, og vi har flere unge lovende spillere som kommer til å ta over etter Fellah, Nielsen, Singh etc. Nå gjelder det bare å få trenervalget riktig.

 

Ronny Deila er førstepri. Han er akkurat den typen vi trenger. Med mindre min våte drøm om Pep Guardiola går i oppfyllelse, men det er det ikke store odds for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...