Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, jeg må bare le av Solskjær, han går sannelig i sin læremesters fotspor på mange måter: http://fotball.rbnett.no/nm/article251864.ece

 

En semifinale er i utgangspunktet en bonuskamp der du kan komme til en finale, men i og med at det er Per-Mathias sin siste sjanse til å komme til en cupfinale, så tror jeg han kjenner på det

(...)

Her i Tromsø så er det bygd opp til å være den viktigste kampen i Per-Mathias sin karriere og klubbens historie, men det er det ikke for oss. Spillerne våre skal få slippe det presset. De skal få gå utpå og nyte anledningen og spille en god fotballkamp, så får vi se hvordan de taklet det etter kampen

 

Disse er jeg redd han får spise i seg etter kampen i kveld, har lite troa på borteseier mot Tromsø og cupfinale.

Lenke til kommentar

Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal holde med. Om vi møter Tromsø i finalen har vi kanskje en litt større sjanse for gull, mens om vi møter Molde er vi garantert en plass i Europa dersom Molde vinner serien. Alt avhenger selvsagt av at vi selv slår Hødd, og med våre bortekvaliteter er ikke det gitt...

Lenke til kommentar

Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal holde med. Om vi møter Tromsø i finalen har vi kanskje en litt større sjanse for gull, mens om vi møter Molde er vi garantert en plass i Europa dersom Molde vinner serien. Alt avhenger selvsagt av at vi selv slår Hødd, og med våre bortekvaliteter er ikke det gitt...

 

Tar finalen på forskudd ja? Har vel all rett til det, men personlige erfaringer sier at kampen må spilles først.

Lenke til kommentar

Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal holde med. Om vi møter Tromsø i finalen har vi kanskje en litt større sjanse for gull, mens om vi møter Molde er vi garantert en plass i Europa dersom Molde vinner serien. Alt avhenger selvsagt av at vi selv slår Hødd, og med våre bortekvaliteter er ikke det gitt...

 

Tar finalen på forskudd ja? Har vel all rett til det, men personlige erfaringer sier at kampen må spilles først.

 

Ehm... Den siste setningen i innlegget mitt viser vel nettopp at jeg ikke tar finalen på forskudd? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...