Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Det er uansett litt morsomt at RBK-fansen som alltid har vært så stolte over lagets økonomiske modell nå må innfinne seg med at klubben er blitt akkurat det man har kritisert andre for i så lang tid. :)

 

Og en ting til, såg ikke kampen igår men hører rykter om at RBK fikk en billig straffe, det kan vel ikke stemme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er uansett litt morsomt at RBK-fansen som alltid har vært så stolte over lagets økonomiske modell nå må innfinne seg med at klubben er blitt akkurat det man har kritisert andre for i så lang tid. :)

 

Please explain.

 

Og en ting til, såg ikke kampen igår men hører rykter om at RBK fikk en billig straffe, det kan vel ikke stemme?

 

Veldig billig. :)

Lenke til kommentar

Synes straffen var helt grei, jeg. Man kan som regel si at det ikke bør bli straffe når noen får ballen skutt hardt opp i armen på så kort avstand fordi man ikke får tid til å reagere, men det argumentet teller vel ikke når han skyter ballen opp i sin egen arm...

 

Sandnes Ulf var forøvrig klart best i det meste i går. Om de ikke hadde vært helt udugelige i avslutningsfasen av spillet ville det blitt en klar borteseier.

Lenke til kommentar

Du er det første som sier noe sånt om den "straffen" der. Creds mtp at du ikke er noen RBK-patriot. Jeg er dog uenig, det er ikke straffe. Den eneste grunnen jeg kan se til at dommeren blåser er at han "drar en fordel" av å ta ned ballen der. Likevel, ballen ble klarert begge ganger.

 

Ulf var gode i går, men det kommer også av et ekstremt svakt RBK-lag. Viktig at det vinnes på dårlige dager som dette.

 

Jeg lurer på hvor lenge TV2 kommer til å snakke om dette på søndag egentlig. Typisk dem.

Lenke til kommentar

En (muligens) feilaktig straffe som kan være med på å avgjøre gullkampen bør jo bli diskutert? Og ikke kom og si at hadde det ikke vært RBK så hadde det vært glemt nå. Jeg synes nå at hele saken har fått veldig lite dekning, egentlig.

 

Nå skal det sies at RBK mest sannsynlig hadde vunnet da det var lenge igjen og de skal være bedre enn Ulf, men mål påvirker kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...