Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Molde hadde full kontroll gjennom hele kampen og spiller kamp etter kamp som en verdig seriemester. Rbk trenger dommerhjelp, IGJEN. Odd snytt for straffe etter soleklar hands på Strandberg (tror jeg?), like etter går Rbk opp og scorer, har vi sett det før?

 

Den der ballen som ikke ble dømt inn såg for meg ut til å ha vært inne, men ok den kan vi la gå hvis jeg bare kan få si at Molde fikk et mål mot seg (mot Haugesund) tidligere i år på en ball som var mye lengre unna linja enn den der. Det forsterker uansett tankegangen om en uendelig rekke avgjørelser som år etter år går i Rbks favør :)

Lenke til kommentar

Molde hadde full kontroll gjennom hele kampen og spiller kamp etter kamp som en verdig seriemester. Rbk trenger dommerhjelp, IGJEN. Odd snytt for straffe etter soleklar hands på Strandberg (tror jeg?), like etter går Rbk opp og scorer, har vi sett det før?

 

Den der ballen som ikke ble dømt inn såg for meg ut til å ha vært inne, men ok den kan vi la gå hvis jeg bare kan få si at Molde fikk et mål mot seg (mot Haugesund) tidligere i år på en ball som var mye lengre unna linja enn den der. Det forsterker uansett tankegangen om en uendelig rekke avgjørelser som år etter år går i Rbks favør :)

 

Godt å ha deg tilbake igjen Solaar, du kler ikke diplomat-rollen! :p

Lenke til kommentar

Rbk trenger dommerhjelp, IGJEN. Odd snytt for straffe etter soleklar hands på Strandberg (tror jeg?)

 

Strandberg står med ryggen til, får ballen på seg. Overhodet ikke hands.

 

Den der ballen som ikke ble dømt inn såg for meg ut til å ha vært inne

 

Den var aldri inne, bør ikke være noe å diskutere engang.

 

Dommeren i dag var meget solid. Kunne brukt fordelsparagrafen i et par situasjoner (til begge lag), men ellers var han tilnærmet feilfri.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Har vi kameravinkler som kan bevise at ballen ikke er inne? Uten dem blir det ganske dumt å sitte her å si det ikke kan diskuteres engang.

 

Det har vi ikke, men må være lov å være like skråsikker når Solaar alltid skal prøve å hinte til at RBK får hjelp av dommeren i kamp etter kamp.

Lenke til kommentar

Slik blir den nye TV-hverdagen

 

Eliteserien på TV 2013:

 

Fredag (1 kamp):

Kl. 19.00, TV 2 Zebra.

 

Lørdag (2 kamper):

Kl. 15.00 (ev. 16.00). Kl. 17.00 (ev. 18.00).

 

Begge kamper på C More (tidligere Canal +)

 

Søndag (5 kamper):

Kl. 15.00 (ev. 16.00) C More.

Kl. 17.00 (ev. kl. 18.00) hovedrunden, 3 kamper C More,

Kl. 19.00, TV 2

 

"Hovedrunden" på hele tre kamper ja. Interessant.

Lenke til kommentar

Jævlig mange tidspunkter å forholde seg til.

- For 2013 jobber vi med at TV-kampene for de åtte første serierundene skal bli valgt innen 1. februar. Så vil det være seks, syv og åtte ukers varsel i forkant på neste tredjedel av sesongen og deretter fem og seks uker på den siste delen, sier Kristvang til Aftenposten.

I England skal oppsettet være klart 12uker før kampstart!

 

Men det er jo bra at vi er kvitt mandagene.

 

Tippeligaen på TV 2013: – Ikke fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...