Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at folk sier det går litt raskere med SSD...

Det hadde nok vært greit når jeg spiller GT5. Laste her og laste der... :sleep:

 

 

Har et spm angående salg av min 360.

Hvor mye tror du jeg kan få for en X360 Elite m/ 120 GB HDD (RE5 Bundle Edition)?

Legger ut annonse nå skjønner du.

 

På finn så ligger de fra 1000 og oppover.

 

"X360 Elite med 120GB HDD + 5 kontrollere med oppladbart batteri + 3 microsoft headset."

Endret av Deppss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hmm, muligens. Etter at Slim ble utgitt har den nok sunket kraftig + den er brukt.

Jeg starter værtfall høyt også får jeg se hvordan det går videre. Har 35+ spill som følges med, 3 kontroller (en selvmoddet med rapid fire), strømadapter, komponent-kabel (rød,blå,gul,etc), xbox keyboard og to headset (et svart og et hvitt).

 

Blir vell opp i mot 3-4k? Satser værtfall for det også investerer jeg penga i PC komponenter og PS3 utstyr. :)

Lenke til kommentar

Åh? Opplevde ikke det selv. Var den minst bugga av episodene for min del, tror jeg faktisk.

 

Hehe, dette varierer altså. Nei altså, når han uteliggeren sitter å spiller gitar f.eks. Når man gikk bort å prata med han stod karen forra deg, gitaren viste fortsatt som han satt å spillte, og kameraet fokuserte rett i skrittet på karen... Dette var bare komisk. Derimot var det lite faens morro når man skulle gå ut av førerhuset på toget (etter å ha servert folket litt alkohol) for og så se at kamera vrir seg inni skogen, og der blir det. Så er det bare bingo hvor man kommer seg fra dette punktet :p

 

Jaja, prøver på nytt i kveld og se om jeg kommer forbi denne buggen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå selger cdon den nye PS3en til kun 1899, 500 GB! Kjente dette fristet veldig, prisen er faktisk veldig bra siden det er så mye lagringsplass. Hmm what to do...

 

http://cdon.no/spill..._500gb-21388814

 

det der virket fristende,ihvertfall når min gamle 60gb har begynt krangle fælt..

 

 

edit: den som er 12gb, går det ann å bytte hardisk i den?

eller får man i det hele tatt bruk for 12gb, jeg lagrer aldri filmer og slikt, men har lagt merke til at ved innstalering av spill så kan det ta noe plass, men vet ikke hvor mye..

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

Kan man bruke en ekstern harddisk til å lagre playstation 3 spill på osv? Slik som man kan på den kommende Wii U. Mener på at jeg leste noe om det et sted, men kan virkelig ikke huske det. Uansett har bare 1 gig ledig på 120 gigen. Ikke nok for fremtiden, selv om ny konsoll er nok bare et år frem i tid.

Lenke til kommentar

Kan man bruke en ekstern harddisk til å lagre playstation 3 spill på osv? Slik som man kan på den kommende Wii U. Mener på at jeg leste noe om det et sted, men kan virkelig ikke huske det. Uansett har bare 1 gig ledig på 120 gigen. Ikke nok for fremtiden, selv om ny konsoll er nok bare et år frem i tid.

Nei, det kan man ikke så vidt jeg vet.

 

Ny konsoll bare 1 år frem i tid? PS3 har da ikke utlevd sitt livsløp enda.

Høst 2013 er nok en fin tid å lansere ny konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...