Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse anmeldelsene av RE6 går virkelig i alle retninger interessant nok. Siden spillet er såpass polariserende, går jeg ut i fra at det vil synke raskt i pris, så jeg valgte å kansellere forhåndsbestillingen min, og heller gå i gang med det orginale Resident Evil til PS1. Dette er en skikkelig klassiker, men seriøst så hjelpeløs man føler seg når man går rundt med de tank-kontrollene :) Jaja, er ihvertfall bra skummelt for meg enda!

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok også til å drøye med RE6 til prisen faller. Har uansett ikke tid til det akkurat nå, prøver å få gjort litt forsinket skolearbeid, og har liksom forpliktet meg til å fullføre Dark Souls før jeg spiller noe annet (reker rundt i hertugens arkiv nå). Med Skyward Sword, Resistance 3, Rage og The Last Story stående uåpnet i hylla har jeg uansett nok å ta av. Åssen klarer folk å komme seg gjennom alle store titler nå for tida? :p

Lenke til kommentar

Dette er en skikkelig klassiker, men seriøst så hjelpeløs man føler seg når man går rundt med de tank-kontrollene :) Jaja, er ihvertfall bra skummelt for meg enda!

 

Så enig. Jeg og en kompis hadde en gjennomspilling for en 3 års tid siden. Det ble panikk tilstander altså ^^

Lenke til kommentar

Ja ok, men samme greia fortsatt bare at modellen er mye mindre og har som sagt større lagringskapasitet.

Skulle ønske den hadde den skyve/slukke disk greia fremdeles, da hadde jeg kjøpt den.

 

Er det noe forskjell på ytelse etc?

 

Nope, samme greia som sagt bare med nyere og tynnere modell.

Merker du noe forskjell i luftflyt, varmeutvikling og viftestøy?

Lenke til kommentar

Ja ok, men samme greia fortsatt bare at modellen er mye mindre og har som sagt større lagringskapasitet.

Skulle ønske den hadde den skyve/slukke disk greia fremdeles, da hadde jeg kjøpt den.

 

Er det noe forskjell på ytelse etc?

 

Nope, samme greia som sagt bare med nyere og tynnere modell.

Merker du noe forskjell i luftflyt, varmeutvikling og viftestøy?

 

Den varmer noe mindre, lager ikke loadelyd som man kan høre på fleste PS3 Slimmer der ute.

Men en konsoll skal ikke låses inn i et skap ;)

Lenke til kommentar

Det her ser så kanon ut altså, klarer nesten ikke å vente...

 

Lovende! Hadde såvidt hørt om spillet, men ikke sett det i bevegelse ennå. Så unektelig pent ut, og Ghibli pleier jo å levere sånn handlingsmessig. Level-5 imponerte kanskje ikke altfor mye med White Knight, men Dragon Quest-spillene deres har jo vært ålreite.

Lenke til kommentar

Flyttet PS3'en (1-gen phat ftw) ut av skapet etter å ha stått der siste 4 år. Nå står den på "kontoret", som har blitt et slags mediarom (uten godlyd) etter at jeg flyttet "gamle" tv'en dit (en 37").

Med andre ord: PS3'en er nå en 90% blu-ray/dvd-spiller for ungene... (som er litt for små for de gode spillopplevelsene enda)

 

Tidligere har jeg måttet ha skapdøren åpen for å unngå at turbinene satte i gang etter en tid, avhengig av hva den ble brukt til.

 

(beklager den overdrevne bruken av parenteser. Jeg var så godt i gang... :))

Lenke til kommentar

Er ikke overbegeistret for Level 5. Dragon Quest VIII er kanskje det beste i serien på mange områder, men fy fader så seigt det spillet er.

 

Har spilt Tales Of Graces f i 5 timer idag, dette spillet er bare så herlig

 

Fint å høre. Tales of Graces F er det neste spillet jeg skal begynne på. Det er imponerende hvordan Tales-studioet fortsetter å holde jevn kvalitet, og at de ikke har latt seg friste til å lage spill for et større publikum. Tross alt ganske lenge siden de ga ut Tales of Phantasia nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Flyttet PS3'en (1-gen phat ftw) ut av skapet etter å ha stått der siste 4 år. Nå står den på "kontoret", som har blitt et slags mediarom (uten godlyd) etter at jeg flyttet "gamle" tv'en dit (en 37").

Med andre ord: PS3'en er nå en 90% blu-ray/dvd-spiller for ungene... (som er litt for små for de gode spillopplevelsene enda)

 

Tidligere har jeg måttet ha skapdøren åpen for å unngå at turbinene satte i gang etter en tid, avhengig av hva den ble brukt til.

 

(beklager den overdrevne bruken av parenteser. Jeg var så godt i gang... :))

Flyttet PS3'en (1-gen phat ftw) ut av skapet etter å ha stått der siste 4 år. Nå står den på "kontoret", som har blitt et slags mediarom (uten godlyd) etter at jeg flyttet "gamle" tv'en dit (en 37").

Med andre ord: PS3'en er nå en 90% blu-ray/dvd-spiller for ungene... (som er litt for små for de gode spillopplevelsene enda)

 

Tidligere har jeg måttet ha skapdøren åpen for å unngå at turbinene satte i gang etter en tid, avhengig av hva den ble brukt til.

 

(beklager den overdrevne bruken av parenteser. Jeg var så godt i gang... :))

 

Har du 60 GB versjonen?! :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...