Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

nå bestilte ihvertfall jeg meg den nye 500gb fra cdon..

 

den gamle 60gb er skranten og ikke noe glad i å bli brukt lenger, så da blir det fint å møte vintern med ny ps3 :tease:

Vurderer å gjøre det samme. 80 GB er for lite, den bråker som besatt og gidder ikke å skifte harddisk. Og det virker ikke som Wii U blir verdt å plukke opp annet enn for Nintendo-spill, Xboxen har jeg solgt og det er minst ett år til PS4 eller Xbox8 kommer ut. Dessuten er PS+ markedets beste deal, uansett plattform.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå bestilte ihvertfall jeg meg den nye 500gb fra cdon..

 

den gamle 60gb er skranten og ikke noe glad i å bli brukt lenger, så da blir det fint å møte vintern med ny ps3 :tease:

Vurderer å gjøre det samme. 80 GB er for lite, den bråker som besatt og gidder ikke å skifte harddisk. Og det virker ikke som Wii U blir verdt å plukke opp annet enn for Nintendo-spill, Xboxen har jeg solgt og det er minst ett år til PS4 eller Xbox8 kommer ut. Dessuten er PS+ markedets beste deal, uansett plattform.

 

Litt samme her(jeg sleit ikke med lagringsplass da), 60gb bråka noe helt enormt, selv når jeg bare spilte av film.. støyen var så ille at jeg kjøpte egen bluray spiller til filmtitting.. og når jeg skulle starte den nå etter et halvt år i dvale, kom jeg ikke halveis i nedlastninga av oppdatering før den skrudde seg av, var visst overopphetet :hmm: selvom lufta som kom ut var kald! prøvde med ny kjølepasta og rengjøring, men hjalp lite.. så da ble det en ny en som jeg håper ikke bråker! da blir jeg isåfall skuffa.

Lenke til kommentar

Ble slutt med meg og dama for en liten stund siden, og til tross for at jeg hadde både PS3, 360, Wii og en ålreit gaming-pc var de PS3 hun ville ha, så hjalp henne med å kjøpe PS3 i dag (hun er tross alt et realt kvinnfolk og har ikke så jævla peiling på slikt). Kos med enda en jeg kan spille online med, og ålreit at hun valgte (det som i mine øyne er) den beste konsollen, selv om jeg i grunn er en pc-gamer at heart.

Lenke til kommentar

Jeg tenker at det uansett må være utrolig kjipt å være sammen med noen som ikke gamer hvis man er skikkelig interessert. Det blir en konstant konflikt om hvordan man skal bruke tiden etter jobb, og flere spill er såpass tidkrevende at det krever at man setter av noen helger her og der.

 

Jeg kommer nok til å gi bort min PS3 til kjæresten min når jeg kjøper meg en slim-modell med større plass. Hun gamer for tiden kun på PC (Civ 5) og det går jo ikke an.

Lenke til kommentar

Når man blir voksen er ikke dette et veldig stort tema lenger. ;)

 

Kona synes det er greit å se på om jeg spiller noe casual på bærbare eller på PS3, men generelt er hun mindre interessert. Så er det kanskje også greit å ha noen som holder litt igjen, så ikke all ledig tid går til spilling. Kjenner til et par par (flere par altså) hvor begge har en interesse innen spill, og hos noen er det faktisk et lite problem fordi det kommer ut av kontroll og blir en altoppslukende greie som går ut over både jobb og det sosiale.

 

Jeg har kone og barn, så da sier det seg selv at det ikke er så altfor mye til til spill. Jeg sitter aldri med en kontroller i hånda (eller mus/tastatur) når jeg er sammen med ungene. Men når de blir litt større kommer vi nok til å spille litt sammen med de og.

 

Alt med måte er vel det jeg prøver å si.

 

edit: leif var innom.

Endret av XmasB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis "bli voksen" betyr "gjøre ting du egentlig ikke vil mesteparten av fritiden" så står jeg over. Da heller singellivet.

 

Prospektet barn virker utrolig begrensende og jeg må si jeg er heller skeptisk til det. Nå skyr uansett kjæresten min barn (enn så lenge) så det blir neppe et tema med det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe. Det var på ingen måter ment bokstavelig, Spartapus. :)

 

Problemet er vel heller når det eneste man vil med fritiden er å sitte pall med spill. Tidligere brukte jeg mye mer tid på spill enn hva jeg gjør i dag. Det er mange grunner til at det er mindre i dag, men den viktigste grunnen er nok at jeg ikke føler jeg går glipp av noe om jeg ikke får spilt. Tvert om, så er det heller slik at jeg setter mer pris på å spille litt siden det ikke "det jeg gjør" hele tiden.

Jeg får riktignok ikke spilt meg gjennom samtlige spill som blir sluppet, men det har jeg akseptert på samme måte som jeg ikke får sett alle filmer, serier eller lest alle bøker. Jeg får plukke de beste.

 

Barn begrenser helt klart noen ting i perioder. Men jeg tør påstå at det også åpner opp for andre opplevelser som fint veier opp for det. Det er ihvertfall min erfaring, men akkurat som et jrpg er det ikke for alle. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men en 6/10 bryr jeg meg ikke noe særlig om :)

http://www.gamezone....-full-of-whimsy

 

"The Unfinished Swan can easily be called PSN's masterpiece. It's length is just perfect, the price just right, if you fancy yourself a fan of very art oriented games that can still pose a challenge, you owe it to yourself to give the game a try."9/10

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

6/10 er er ikke direkte dårlig vil jeg si ;)

 

Enig, om folk bare kjøper spill som er fra 8 og oppover så har en gått glipp av ekstremt mye bra spill vil jeg påstå.

 

For å ikke snakke om å se hva flere anmeldere skriver, å ta kun en anmelders personlige mening og ikke se hva "resten" måtte mene er jo bare dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...