Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Haha, akkurat som X360 får RROD.

 

Har et spørsmål som du kanskje ville sagt ja til?

 

Synes du jeg burde bli kvitt X360'en? Jeg tenkte jeg skulle ta pengene og investere dem i spill (PC/PS3) og PC-utstyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er helt opp til deg selv. Men om du bruker 360'en lite og har mer lyst på andre ting så er det jo bare å kvitte seg med det og heller skaffe seg ting en har mer lyst på.

 

Jeg bruker den stadig mindre, tror ikke jeg har brukt den siden litt før sommer og føler nå at jeg er klar til å gå over til noe annet. Etter å ha vært medlem helt siden X360'en kom ut føler jeg det er på tide. Synes synd på PS3'en som bare har stått der og ikke fått seg noe skikkelig bruk utenom til filmer. 600,- kr i året er ikke gale men vil heller kjøpt et spill eller to til den prisen. Fordelene med PS3 er jo at man har gratis "LIVE" og slipper de ulike utgiftene som heller kunne gått til noe annet.

 

 

Jupp. Første gen.

Kjøpte først en samme uke den kom. Den fikk et ille tilfelle av YLOD etter noen måneder. Da fikk jeg ny (fortsatt 1.gen), som jeg har hatt "ever since".

 

Men 60GB er den ikke lenger. Har for lengst byttet ut med en 500GB disk.

 

Hehe, da har du en del å gå på. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

SSD funker veldig bra i forhold til støy og varmeutvikling. Vil ikke gå tilbake til HDD igjen etter å ha hatt SSD i flere måneder.

 

Hvor stor lagringsplass har den? :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg har den første som kom ut. 60GB

 

Heldiggris. :p

 

 

SSD funker veldig bra i forhold til støy og varmeutvikling. Vil ikke gå tilbake til HDD igjen etter å ha hatt SSD i flere måneder.

 

Hvor stor lagringsplass har den? :)

Den jeg har nå er på 128GB. Så blir det å bytte ut når den blir full, og forhåpentligvis er prisene lavere på 200+GB SSDer. :)

 

Har 160 GB men det er jo nå da Slim utgaven. :p

Blir den mye raskere med SSD eller fungerer den helt likt som en vanlig HDD?

Lenke til kommentar

Jeg har den første som kom ut. 60GB

 

Heldiggris. :p

 

 

SSD funker veldig bra i forhold til støy og varmeutvikling. Vil ikke gå tilbake til HDD igjen etter å ha hatt SSD i flere måneder.

 

Hvor stor lagringsplass har den? :)

Den jeg har nå er på 128GB. Så blir det å bytte ut når den blir full, og forhåpentligvis er prisene lavere på 200+GB SSDer. :)

 

Har 160 GB men det er jo nå da Slim utgaven. :p

Blir den mye raskere med SSD eller fungerer den helt likt som en vanlig HDD?

Jeg synes at ting går litt kjappere med en ssd, installering, bruk av PSN, spilling osv, men jeg har ingen tester og tall jeg kan vise til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, får vell vurdere meg en SSD selv i fremtiden dersom jeg blir så aktive på PS3'en. :)

 

Har et spm angående salg av min 360.

Hvor mye tror du jeg kan få for en X360 Elite m/ 120 GB HDD (RE5 Bundle Edition)?

Legger ut annonse nå skjønner du. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...