Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det vi mener med at online delen er halve spillet er at du får mange gode opplevelser ved å være online. Spillfølelsen i dark souls blir ENDA bedre. Du kan få hint fra andre spillere som kan være tips eller lureri, du kan se hvordan de har dødd (ved å se på bloodflekker) du kan få hjelp av andre spillere eller hjelpe andre spillere og du kan bli invadert av andre spillere (ser ut som de røde phantomene du drepte i corpse) som har lyst til å drepe deg underveis.

 

Det gjør spillet som sagt tidligere enda bedre enn hva det er i ren singleplayer form. Selvom du er online så betyr det ikke at du skal fly rundt å drepe hele tiden. :) Det er en mer passiv form for onlinespilling enn andre spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kommet ganske langt nå føler jeg. Fant ved et "uhell" Havel's armor. For et sett! Ble dyttet ned av den ene ormen som kommer ut av hullet i Black Gulch. Gikk videre nedover og møtte på 2 svære jævler. Klarte å ta dem og fikk en nøkkel. Måtte Google for å finne ut hvor den passet. Og vips fikk jeg Havel's armor. Sinnsykt bra. Skjoldet er jo helt vilt! Krever 45 strength veier 20 og blokker sinnsykt mye av alt. Ser fett ut også! Føler nesten det ble litt juks med dette settet. Tåler så sykt mye.

 

Synes egentlig ikke Dark Souls var så vanskelig som jeg fryktet. Leste over alt at det var det vanskeligste spillet osv. Synes f.eks. COD kan til tider være verre :-P

Lenke til kommentar

 

.....og du kan og bare ta kongen alene :)

 

Neimen kjære tid...Råttekången har jeg vel ikke lyst til å ta..??...trivelig som bare rakkæ`rn han jo..(??)

 

Mente da ikke rottekongen :wee: tenkte mer på han haldøde kongen som trasker rundt alene....

 

Og dette er bare sykt, tar ancient dragon uten våpen på ng+4:

http://www.twitch.tv/qik1/c/4050424

 

Han bruker dog ringen fra champions covernant

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

Spiller du dark souls 1 så får du se hvor havels opprinnelig kommer fra :)

 

Haha eremittkrepsen! Husker jeg tok han chicken-style; stod og lura i døra. lol

 

Han er pain in the ass første gangen du kjører gjennom dark souls 1. Gikk på han ved et uhell, så banket han meg flat med dragon tooth på et slag. :)

 

Kjør igjennom DS1 etter DS2 om du er tørst på mer Country :)

Lenke til kommentar

YESSS! Klarte endelig dragen! Hadde fantastisk hjelp! Kunne aldri klart det uten! :woot:

Faen meg misunnelig. Jeg er megalei av å løpe opp til han, bare for å bli drept av ilden når jeg er sikker på jeg er langt nok unna. Har ikke vært i nærheten av å ta han engang. For en urettferdig drittboss. Jeg har aldri slitt mot noen boss i DarkSouls-spillene som mot han her.

Lenke til kommentar

Tusen takk dere :)

Vet ikke hvor mange ganger jeg har forsøkt, men for å si det sånn; det er leeeenge siden jeg møtte noen fiender på veien!

Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier jeg prøvde 40 ganger. Gikk på alene maaange ganger utelukkende for å lære angrepsmønsteret hans, og når man ikke har råd til en eneste liten feil..

 

Men omsider; Den seieren smakte! Svært takknemlig for de gode hjelperene. Begge to kjempet flott gjennom hele kampen.

 

Det som funka for meg var å være så lett som mulig slik at jeg kunne løpe og få tilbake stamina raskest mulig :) Lå på ca 19% av bærekapasitet og sloss med to av disse små klubbene med lyn på + den ringene som øker stamina, liv, bærekapasitet og den som gjør at styrkevåpen blir sterkere. Gjorde bra skade i mine øyne.

 

Nå skal Vendrick til pers!

 

Edit:

 

Nå er Vendrick ferdig! I'm on fire today! :tease:

Endret av Anna May
Lenke til kommentar

Gratulerer Anna May!!! Vet hvordan det der føles! :)

Og det sier jeg, mens jeg står på utsiden misten i The Gutter, som jeg hater, i mitt første møte med et eller annet helvete der inne... :ohmy:

 

Edit: ingen Boss der...bare et nytt sted...med grønne, giftspyttende statuer :ohmy:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Gratulerer Anna May!!! Vet hvordan det der føles! :)

Og det sier jeg, mens jeg står på utsiden misten i The Gutter, som jeg hater, i mitt første møte med et eller annet helvete der inne... :ohmy:

 

Edit: ingen Boss der...bare et nytt sted...med grønne, giftspyttende statuer :ohmy:

du finner snart bossen :wee:

 

Tusen takk Country!

 

 

Noen som har vært borti dette?;

De hvite trollgubbene i shrine of amanda har droppa en ring for meg to ganger, jeg plukker opp tingen og ser at der er en slumbering dragon ring, men så forsvinner den på mystisk vis..

tror den ringen er bugga, har og funnet den flere ganger, men er aldri blandt mine andre ringer :confused:

Lenke til kommentar

du finner snart bossen :wee:

 

 

Ok takk takk! Jeg måtte skru av tidlig igår pgr.av en hodepine som kom snikende...kan ha noe med aktivitetene jeg drev med kvelden føre.. :confused: ...

 

Godt å vite at jeg snart er ferdig med dette stedet. Har ikke likt meg spesielt godt her i forhold til alle de andre plassene jeg har vært.

Like før jeg gikk gjennom misten, da jeg fremdeles var i The Gutter, kunne jeg se i det fjerne lysene av "items" som lå høyt og lavt...jeg aner ikke hvordan jeg skal kunne komme meg dit for å plukke de opp og jeg har ikke tenkt til å prøve heller...vil bare ut...lol... :)

 

Jeg må innrømme at jeg liker bedre å krige mot gjensidige fiender enn slanger og flygende bløtdyr med tentakler...

 

Et spørsmål jeg egentlig har lurt på helt siden spillets start - ved bonfire når man skal reise, der er 9 (eller var det 12?) ruter hvor det er plass til èn destinasjon i hver rute. Under disse ligger under-destinasjonene, dvs de forskjellige bonfire`s man har funnet på hvert sted.

Det jeg lurer på er om det dukker opp flere ruter når alle er fyllt opp?? eller er spillet mitt snart ferdig???

Jeg har bare plass til èn destinasjon til, men har samtidig hørt dere snakke om flere steder jeg ennå ikke har vært på...

Kan noen bekrefte for meg at jeg på langt nær er ferdig med spillet? det vil jeg ikke... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...