Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det jeg gjorde på dragen var bare å sprinte unna når han fløy opp, prøve å trigge han til å sprute flamme mot meg og løpe og slå på kloa som er til høyre for deg så mye som mulig. Det eneste som drepte meg flere ganger var når han fløy opp og klarte å treffe meg med det. da døde jeg på 1 hit. :`\ (med unntak av den ene gangen kloa drepte meg)

Endret av Siimmeenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Shaded Forest"! Er der enda en Forest?? som jeg gleder meg til å komme dit da ditt :rofl:

Dit det høres ut som om du er på vei? Eller er Shaded Forrest bak steindama? Husker sannelig ikke, haken med å kunne teleportere uten å måtte finne lord vessel er at jeg ikke husker veien til de forskjellige stedene.

 

Ancient dragon hadde jeg på 10% så klarte jeg å gå under den høyre foten hans når jeg skulle melee han. Gikk ikke ann å dø av å bli tråkket på av den venstre, så da regnet jeg med det var det samme å gå på høyre side. men NEIDA. Har ikke prøvd med hexxxxern min enda..

Ancient Dragon er megairriterende. Den virker simpel helt til jeg han treffer meg med ilden i ryggen mens jeg sprinter unna. Å summone folk har heller ikke hjulpet så langt, virker som om de fleste har samme problem med den.

 

edit:

Jeg valgte å ikke angripe Vendrik. Låser jeg meg selv ute av senere deler av spillet eller går flipp av prima loot?

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

 

"Shaded Forest"! Er der enda en Forest?? som jeg gleder meg til å komme dit da ditt :rofl:

Dit det høres ut som om du er på vei? Eller er Shaded Forrest bak steindama? Husker sannelig ikke, haken med å kunne teleportere uten å måtte finne lord vessel er at jeg ikke husker veien til de forskjellige stedene.

 

Hakke snøring på om det er dit jeg er på vei, det er det som er så deilig :)

Her om dagen visste jeg ikke helt hvor jeg skulle gå og kom på at jeg ikke hadde vært nederst i råtte helvetet, der sprengedyra befinner seg....istedet havnet jeg i Lost Copse, coolt sted, har grindet meg ferdig der nå og akkurat gjort kort prosess på Skeleton-dyra. Lett! :hrm: ...

Nå skal jeg gå dit jeg ikke turte gå igår, inn i misten som leder fra Lost Copse der det står en rød jevel og vokter på utsiden(!!)

 

Alt jeg har av Souls går nå til ADP. Er det noe man trenger her så er det vel overlevelses-skills..(?)...Har ligget litt etter på denne og merker jeg tåler mer og mer :wee:

 

 

Når man dreper et Boss-dyr får man alltid en del souls + en sånn souls greie man selv kan velge å åpne...jeg får alltid spørsmålet om jeg virkelig vil høste den for souls og har aldri vært i tvil, før nå....noen som vil sette opp en spoiler på dette?

Lenke til kommentar

Evt om du er hos en vendor som kan bruke dine boss souls, så kan du jo bruke bonfire estetic (som reviver bossen og fiender ved en gitt bonfire) og få den soulen igjen. I første playthrough så brukt jeg ingen, i andre så brukte jeg alle jeg fant :)

Endret av Siimmeenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ok?? Så en bonfire astetic gjør det ikke bare vanskeligere innenfor et område, men den reviver altså alle dyre innenfor samme område også?? :ohmy:

..jeg som trodde dette spillet bare var coolt da gitt...det er jo super-coolt..

 

Da skal jeg begynne å spare på de fra nå av. Regner med at dette "åpner seg" etterhvert. Ingen har hittils spurt om å kjøpe de eller noe som helst annet...bortsett fra "Gandalf" eller hva han nå hette i No Mans Wharf :huh:

 

Forøvrig - i mitt første forsøk på å angripe den røde jevær`n som vokter en mist (ikke Boss-misten) i Lost Copse, falt jeg gjennom en hull i hengebrua som leder over til ham... :rofl:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Phantomet eller bossen?

 

 

Er enda en boss og et phantom til i huntsman corpse :)

 

 

En kompis skal prøve seg på Demons souls i kveld, gleder meg til å se om han kommer til å spille det ferdig. Hadde vært morro! :)

Hmmm...ja hesten jeg mente nå...er det ennå mere greier der bortsett fra Skjelett-dyra og hesten?

 

Står oppe på hengebrua og sikter på sprengedyra jeg nå(;

Lenke til kommentar

Hmmmm. Prøv å utforsk litt etter bonfiren (bonfiren du brukte når du skulle komme deg til chariot) . Du over brua hvor du møter en fatso. Så kan du gå rett frem og oppover mot høyre . :)

Hrmpfff....detta må jeg sjekke ut!

Er usikker på hvem Chariot er da...er det The Horseboys du tenker på da eller?

 

Jeg sitter forøvrig i klisteret i The Gutter...for et møkkasted...bortsett fra at jeg fant soul-ringen da såklart...også har jeg hørt at det er en skikkelig møkkaboss i vente her...

 

Hva er det for no med de heart-beat greiene her nede da?

Noen ganger, ganske ofte dukker det opp heart-beats, og ganske ofte kommer det fra flere dyr samtidig, selv om ingen dyr er i nærheten...man kan høre heart-beatsa slå om hverandre i forskjellige rytmer...(??)

Lenke til kommentar

Er en boss som heter Skeleton lords der. Chariot er hesten. :)

 

Ja da har jeg tatt begge bossæne og anser meg som ferdig i Lost Copse :)

 

Jeg syns det var uoversiktlig i The Gutter, og liker ikke når det blir så mørkt.....jeg så nok litt for mange filmer fra Elm Street da jeg var pjokk...blitt prega av sånt..lol...

 

Men jeg vurderer nesten en bonfire Astetic i Bastille jeg nå, før jeg går videre. Grinde litt der på hardere vanskelighetsgrad. det var jo egentlig veldig lett der :)

 

Vurderer også å prøve litt online, men er usikker på hvordan det fungerer. Noen som har et tips om hvor jeg kan begynne? har hørt om å brenne ett eller annet ved en bonfire, for å hjelpe andre med bosser osv?

Får man stæsj av å spille online som man kan bruke i single player?

Lenke til kommentar

 

Er en boss som heter Skeleton lords der. Chariot er hesten. :)

 

Ja da har jeg tatt begge bossæne og anser meg som ferdig i Lost Copse :)

 

Jeg syns det var uoversiktlig i The Gutter, og liker ikke når det blir så mørkt.....jeg så nok litt for mange filmer fra Elm Street da jeg var pjokk...blitt prega av sånt..lol...

 

Men jeg vurderer nesten en bonfire Astetic i Bastille jeg nå, før jeg går videre. Grinde litt der på hardere vanskelighetsgrad. det var jo egentlig veldig lett der :)

 

Vurderer også å prøve litt online, men er usikker på hvordan det fungerer. Noen som har et tips om hvor jeg kan begynne? har hørt om å brenne ett eller annet ved en bonfire, for å hjelpe andre med bosser osv?

Får man stæsj av å spille online som man kan bruke i single player?

 

 

Onlinedelen av Dark Souls er Dark Souls. Spillet endrer seg ikke, den 'eneste' forskjellen er at du kan hente andre som spiller DS inn i ditt spill, så de kan hjelpe deg. Om du er koblet til internett kan du også bli invadert, noe som har skjedd meg 3-4 ganger i løpet av nesten 50 timer, og alle har skjedd langt lenger ut i spillet enn du ser ut til å være.

For å kunne hente inn andre spillere må du bruke en effigy(humanity). Den må ikke brennes ved et bonfire, med du kan gjøre det. Dør du, går du tilbake til zombifysikk og ingen mulighet til å summone hjelp.

Jeg har brukt flerspilleren mye i DS2, langt mer enn jeg gjorde i DS1(kun ved Smaug og Ornstein tror jeg). Alle jeg har fått hjelp av så langt har vært utrolig tålmodige og hjelpsomme, noe DarkSoulsspillere generelt ser ut til å være. Veldig gøy!

 

Før du bruker en bonfire astetic vil jeg anbefale deg å legge ned ditt eget summonsign, slik at andre kan summone deg inn i deres spill. For hver fiende som dør får alle menneskespillerne sjeler. Det er stort sett slik jeg har grindet - som også er langt morsommere enn å løpe frem og tilbake og drepe fiender i ensomheten.

 

edit:

Jeg tror forsåvidt at du ikke kan bli summoned eller summone steder hvor du har tatt alle bossene allerede, uten å bruke en astetic. Usikker, har aldri prøvd astetic selv, fint om noen hadde kunne oppklart den biten.

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

du kan hjelpe andre over alt, og få hjelp over alt utenom når man er i rottebyen og doors of pharros eller hva nå det heter siden begge de to plassene har mulighet for å dra deg inn som grey spirit sånn de som er med i rat cov kan dundre løs på deg, og du kan og bare ta kongen alene :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Her er alt du trenger å vite om Dark Souls 2 online. Trodde du spilte online hele tiden jeg, finnes ingen grunn til å ikke gjøre det da online delen er en del av spillet. :)

 

 

http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Online

Hmm...?...jeg?...nei, jeg har ikke vært connecta engang jeg, ikke en eneste gang, bortsett fra første gangen jeg startet spillet for å få den vanlig updaten man alltid får når man har kjøpt et spell...

 

hva fikk deg til å tro det? :) ...kan ikke så mye om online spill av andre sjangere enn call of duty osv...hvilket jeg egentlig aldri har gidda å holde på meg i lengre enn en times tid totalt...

 

Hva menes med at "Onlinedelen av Dark Souls er Dark Souls" ah?...jeg har jo bare spilt alene i SP jeg og hatt det vanvittig gøy!

 

 

"Eg får vel prøjva" da, som de sier på godt norsk..lol...

 

Noen som vil teste med meg imorgen kanskje? (xbox) (ikveld er det øl med gutta-boys som gjelder)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...