Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Er en hel haug igjen, du har vel ca litt over halvparten. Jeg trodde det samme når jeg først spilte igjennom, ble heldigvis positivt overrasket når jeg fant ut at det var mer..

 

Må si jeg gleder meg til NG+, har brukt bonfire astetics et par stedet og det dukket jo opp nye fiender og black phantoms rundt omkring. Virket veldig kult, litt kjedelig at jeg skal gjøre det med PvP karakteren min som allerede er level 150, så jeg får jo ikke brukt soulsa mine til annet enn oppgraderinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en hel haug igjen, du har vel ca litt over halvparten. Jeg trodde det samme når jeg først spilte igjennom, ble heldigvis positivt overrasket når jeg fant ut at det var mer..

 

Må si jeg gleder meg til NG+, har brukt bonfire astetics et par stedet og det dukket jo opp nye fiender og black phantoms rundt omkring. Virket veldig kult, litt kjedelig at jeg skal gjøre det med PvP karakteren min som allerede er level 150, så jeg får jo ikke brukt soulsa mine til annet enn oppgraderinger.

Fantastisk!! Takk!!! :dribble:

Lenke til kommentar

World Locations

Things Betwixt
Majula
Forest of Fallen Giants
Heide's Tower of Flame
Cathedral of Blue
No-Man's Wharf
Lost Bastille
Belfry Luna
Sinner's Rise
Huntsman's Copse
Undead Purgatory
Harvest Valley
Earthen Peak
Iron Keep
Belfry Sol
Grave of Saints
The Gutter
Black Gulch
Shaded Woods
Doors of Pharros
Brightstone Cove Tseldora
Shrine of Winter
Drangleic Castle
Shrine of Amana
Undead Crypt
Aldia's Keep
Dragon Aerie
Dragon Shrine
Dark Chasm of Old
Memory of Vammar
Memory of Orro
Memory of Jeigh
Dragon Memories
Throne Of Want

 

Lenke til kommentar

Første vet jeg ikke om. Men Sistnevnte må du møte darkdiver grandahl 3 ganger. Så kan du bli med i en covenant for "dark/hex". Da kan du ta 3 forskjellige "dungeons" på de forskjellige stedene du møter han. Han er ganske godt gjemt og sitter i rullestol

Shaded ruins / Black Gulch / Drangliec castle

 

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Ja, føler en viss mangel på slike steder i DS2. Jeg spilte fks ds1 3-4 ganger før jeg fant ut at det gikk ann å møte Gwyndolin the dark sun fks. Mulig det er noen steder som ikke er "funnet" enda, men det tviler jeg på.

 

Noen som vet om det er planlagt DLC til ds2?

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

The Rotten på andre forsøk!!!

Fikk en fin gjeng med sjeler av han også!

 

Skjoldet mitt klarte å stå i mot alle angrepa hans, da er det vel grei skuring (:

 

Som jeg gleder meg til å komme meg ut herifra da gitt...(:

 

Edit: Har nå kommet meg inn der hvor man må fjerne en statue og gi bort klær til en dame med kikhoste...ho vil at jeg skal oppgradere Pyromancy flame...?...

Jeg gjør gjerne det men er litt usikker på magi-bruk pp min warrior...jeg har ikke engang noenting equipped "opp på D-padden", der magi skal sitte. Vet ikke hvordan jeg gjør det engang...

Er dette noe poeng å gjøre i det hele tatt?

 

Hmmm....lurer på hva for no filler jeg skal gi ho....synes hun er flott nok som det er jeg (;

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hvis du vil bruke pyromancy og annen magi, så må du ha minst 10 i Attunement eller ha på deg en ring som gir deg attunement slots (Southern Ritual Band). Deretter velger du hvilke spells du vil bruke ved å sette deg ned ved et bål og velge det alternativet som heter Attune Magic eller noe sånt. Du kan gjøre ganske mye skade med pyromancy når du får levla opp pyromancy flame noen ganger. Om det er noe poeng i å gjøre det avhenger helt av hvordan du ønsker å spille, men det skader jo ikke å putte på ringen og sjekke ut om du liker det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du vil bruke pyromancy og annen magi, så må du ha minst 10 i Attunement eller ha på deg en ring som gir deg attunement slots (Southern Ritual Band). Deretter velger du hvilke spells du vil bruke ved å sette deg ned ved et bål og velge det alternativet som heter Attune Magic eller noe sånt. Du kan gjøre ganske mye skade med pyromancy når du får levla opp pyromancy flame noen ganger. Om det er noe poeng i å gjøre det avhenger helt av hvordan du ønsker å spille, men det skader jo ikke å putte på ringen og sjekke ut om du liker det. :)

 

 

Takk for info!

 

Tror jeg dropper den. levla den et par ganger hos den overnevnte dama og angrer på det :hrm:

 

Shaded Woods er coolt :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en fantastisk DS2 kveld igår! Fant masse rariteter og godsaker :w00t:

 

Jeg fant Shrine Of Winter, som nevnt over, og gleder meg til jeg kommer til

Undead Crypt slik at jeg får laget Symbol Of the King! Da drar jeg også tilbake til The Forest Of Fallen Giants for å få opp en tilsvarende dør der, i nærheten av der man møter The Pursuer. Er utrolig spent på hva som venter seg innenfor de portene der :)

 

 

Jeg fant også en meget Cool ring

Old Sun Ring, som sender fra seg eksplosjoner etterhvert som den mister durabilitet. Karakteren min er relativt svak ennå, lvl105, så denne ringen viste seg å være relativt effektiv for min del, men kommer nok til å bytte den ut etterhvert som jeg blir sterkere. Den gir fra seg ca 500 i fire.DMG hver gang den poffer - http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Old+Sun+Ring#.U1Da1aK8xjE

Den ble byttet ut med Ring of Restoration fordi jeg synes den er for treg, i tillegg til at jeg nå har 7 Estus flasker.

 

 

I tillegg fant jeg hele 4 Pharros stener, bare på et par timer!

så...da blir det vel snart en tur tilbake til rottehelvetet i nær fremtid for å se om de kan brukes til noe gøy :dribble:

 

Ha en sinnsyk helg folkens! :)

Lenke til kommentar

Kos deg Country. Hadde det ikke vært for eksamenslesning så skulle jeg ha spilt livet ut av meg. :p

 

Hvor godt fungerer "ring of gods" eller hva den heter for å kunne samarbeide med bekjente?

 

Tror den heter noe a la Name-engraved Ring. Jeg og en venn brukte denne og kunne tilkalle hverandre kjempelett så lenge vi ikke var for langt unna hverandre på level og sjeler

Lenke til kommentar

Haha, som jeg surrer på navna til items.

 

 

Kjørte på med NG+ med PvP karakteren min i går, kom til Lost sinner i løpet av en time ca, må si at hu ble litt værre på NG+. Det var også veldig overraskende med nye fiender i NG+. Ble positivt overrasket.

 

Jeg kan jo ikke levle opp heller da jeg vil være 150 pga PvP. Er det slik at man ikke kan bli invaded i vanlig NG? Når jeg valgte å starte NG+ så stod det at online invasjons ble enabled eller noe lignende.

I løpet av NG ble jeg invaded 0 ganger. Nå har jeg blitt invadet 3 ganger på et par timer. :)

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Nye fiender?? Jeg trodde uttrykket "fantastisk" allerede var oppbrukt ved dette spillet??

 

Lol!!

 

Digger denne tråden! Dere har jaggu sørget for at jeg får enda mer ut av spillet enn det jeg ville fått til på egenhånd! Takk!!

 

Nå, til det daglige spørsmålet: NG+....hvordan kommer man seg "dit"?

Ved å smelle på med en Astetic? Eller ved å joine covenanten i Majula, så spillet blir vanskeligere?...eller må det rundes først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...